Ehkä remonttireiskat- ja reijat tietävät. Eli: meillä kävi kylässä eräs ihminen, joka "haisi vanhalle", sille ihmeelliselle vanhan hajulle, jota on usein vanhojen ihmisten taloissa ja kellareissa (ehkä home?). Epäilin hajua homeeksi, koska eräässä talossa, jossa nyt homekoira merkkasi hometta, haisee tältä. No, tämä kylässä käynyt ihminen jätti erään paperijutun mulle ja laitoin sen lastulevystä tms. (ei ainakaan puuta) tehtyyn työpöydän kaappiini ja unohdin sinne. Avasin sitten parin päivän päästä sen oven ja ihmettelin, miten tuo vanhan haju on meidänkin kotona, mun kaapissa?! Sitten löysin sen paperin ja haistoin sitä: aivan hirvee haju. Säikähdin ja päätin ottaa kaikki tavarat ja paperit kaapista ja tuulettaa. Sitten otin suihkutettavaa kodinpuhdistajaa ja pyyhin sillä tämän työpöydän kaapin. Tein sen virheen, että suihkasin sitä myös tasolevyn alapinnalle, jota EI ole maalattu. En saanut kosteutta tietenkään siitä pyyhittyä. Nyt tuo kaappi haisee pistävälle lastulevylle, sellaselle remonttipölylle tms. ja mä luulen, etten kuvittele, kun tuntuu, että koko ajan kun istun tässä koneella, mua pistelee kieltä ja kitalakea. :( Tänään otin tuon tasolevyn pois kuivumaan huoneelle ja pidin kaapin ovea auki tunteja. Haju ei lähde kaapista. Mitä teen? Onko työpisteeni vaarassa homehtua? Se paperi ei ole siellä ollut enää. Miksi pistävä lastulevyn haju ei lähde pois? Kiitos avusta! Mulla on jo astma, en halua enää muuta!
Lastulevy kastui, pistävä haju - help...
Pistelee
0
2248
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642