Mulla on hieno työ, mutta palkka-asiat ketuillaan. Pomo yrittää niitä itse laskea. Meitä on viisi lähes kokoaikaista työntekijää, vuorotyö, lisiä, ylitöitäkin. Pomolla yhtä jos toistakin haastetta omassa elämässään. Kiva ihminen. Mutta, mutta... eihän tämmösen puljun pyörittäminen sovi jos ei osaa/jaksa palkkoja hoitaa. Tämän jos sanon ääneen eli vaadin itselleni lakiteitse oikeaa palkkaa niin puljulta voi mennä ovet kiinni? Vai voiko? Siinä menis multakin kiva työ alta? Pomo se vasta raskaasti ottais asian, en osaa kuvitella millaista hänen elämästään tulis sen jälkeen. Tässä on yks erityispointti, jota en tässä käy paljastamaan, millä alalla töitä tehdään. Sen verran paljastan: tässä puljussa työnäni on olla avuksi pienellä palkalla, suuria rahoja ei tahkota mutta itselleen saa hyvää mieltä. Ehkä tilitoimistonkin pitäis olla liikkeellä tällä samalla ajatuksella: tahkota tästä asiakkaasta enemmän hyvää mieltä kuin rahaa.
Nyt ehdotuksia pian hyväksi tilitoimistoksi, sillä parin päivän päästä saattaa olla jo tilanne kinkkisempi, jos multa palaa hermo ja lähden asiaa lakiteitse ajamaan.
Nyt ois viel helppo sanoo pomolle että "kato, tässä ois tällänen hyvä tilitoimisto joka laskis kaikkien palkat ja ottais sulta monta huolta pois"
Sanokaa edes hintahaarukka missä tään puljun palkanlaskennat liikkuis?
Missä edullinen mutta hyvä palkanlaskenta.Heti.
PomonOikeaJaVasenKäsi
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623