Ihana uusi kirppis tulossa

Entisiin Askon tiloihin tulee nyt uusi kirppis. Mahtavaa, uutta ajattelua ! Hienot , uudet pöydät, hyvä seurantajärjestelmä myyjille. Loistavaa myös, että myyjä voi suojata kohteensa edullisesti eli
hälyttimet todella kohtuuhintaisia , 5 senttiä kappale. Vertaa Radiokirppis kova hälytin 50 senttiä, Aarresaari 20 senttiä. Tällä kirppiksellä arvostetaan myös myyjää !!!!
Avajaiset lauantaina 29.8 .
Terkuin yxmyyjä

9

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirppismyyjä_minäkin

No, sehän on oikein hyvä, että arvostavat myyjää. Enpä olisi uskonut Suurkirppiksen lisäksi jollakulla toisellakin riittävän älliä hankkia kelvollinen kassajärjestelmä. Kerrothan vielä lisää aiheesta myyjien seurantajärjestelmä.

Kiitos jo etukäteen!

• Mielelläni ! Voit seurata myyntiäsi reaaliaikaisesti netissä sekä tulostaa myös hintalappuja netin kautta. Toki voit myös täyttää niitä kynällä kuten ennekin. Mahtavaa !

• OSATAANKO

ONKS TÄÄ NYT SE SALON UUS OSAAMISKESKUS?

• taloustieteilijä

Tää on se Salon uusi Nokia, jolla kaupunkimme talous lähtee lopultakin nousuun.

• juureton48

Tosi kiva kauppapaikka !

• hygge_hyvinkää

Tyhmät salolaiset myyvät romua ja roskaa toisilleen ja vielä kehuvat paikkaa IHANAKSI. Älykääpiöitä, ei ihme että Elop kyllästyi tuollaiseen porukkaan ja pisti Nokian ovet säppiin.

• Eiikinäkirppis

Salossa on kirpputoreilla pelkkää paskaa!!!
      Likaisia nuhjuisia vaatteita jopa käytettyjä alusvaatteita!
      Aikoinaan oli vielä hyvää tavara
      Nyt myydään paskaa kalliilla.

• piumpaum

Eiks kaikki käytetyt vaatteet ole samanlaisia, hinkkaavat pehvassa ja kainaloissa ja varpaissa. Kamalinta on käytetyt kengät koska niitä ei voi pestä 60-90 asteessa ja jalkasienet leviää. Meikä osti nipun liian suuria alkkareita ja kaikki meni kippikselle myyntiin, käyttämättöminä. Itse ostin ihanat korsetit ja ukko on aivan hulluna nyt.

• funnyeye

Huh huh mitä porukkaa täällä !
        Teille sopiikin nuo käytetyt alusvaatteet, MUTTA mistä kirpparilta niitä löydätte ?
        Oon nääs etsinyt semmosia !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6850
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4328
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3176
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      179
      3047
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1998
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1568
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe