Verta pepusta?

Apuaaa12

Minulla tulee kuukautisten aikana verta pepusta!!!! Äsken kun kävin vessassa ja pyyhkäisin peräukkoani vessa papereilla niin minulla tuli sielä verta ja vähän jotain mustaa!! Minulla tullee myös ihan normaalista paikasta sitä vutoa mistä pirääkin tulla ja tää on vasta mun toinen kerta kun mulla on menkat ja on tosi huolissaan enkä todellakaan kerro kellekkään asiasta!! Oon siis 12v!! Pliis auttakaa on ihan paniikissa😭😭❤️ kiitos jos autat minua!!!^^

12

1997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gertuh

Olisi aika epätodennäköistä, että sinulla olisi joku rakennevika, jossa kuukautisvuoto tulisi myös peräaukosta. Ja jos olisi vaikka peräpukamista johtuva vuoto, se tuskin ajoittuisi vain kuukautisten kohdalle. Kaikista todennäköisintä on se, että luulet vuodon tulevan pepusta, vaikka se tulee ihan normaalisti emättimestä. Verellä vaan on taipumusta levitä vähän sinne ja tänne, eikä paperilla ole kovin helppoa pyyhkäistä niin, että se osuisi vain ja ainoastaan peräaukon kohdalle. Niinpä pyyhkäiset sillä lähes poikkeuksetta aina niin, että emättimestä tuleva veri siihen tarttuu.

Musta on oletettavasti hyytynyttä verta/kohdun limakalvoa. Ei mitään vaarallista, vaan ihan normaalia.

• Apuaaa12

Muuten mitä se rakennevika on? Sori en tiiäXDD

• Apuaaa12

Kiitos paljon vastauksesta:) Helpotit oloani tosi paljon!! <3

• apua11

OLEN VARMA, ETTÄ KUUKAUTISENI TULEE PERÄAUKOSTA!!!!! APUA MITÄ TEEN!!!!! :( :( :( KERTOKAA JOKU?????!!!!

• Kerrovaaan

Sitten voisit varmaan jo harkita jollekin kertomista. (esim. äiti, teekkari, lääkäri)

• Menkkamaiju

En usko! Kuvittelet vain...ja vaikka niin olisi niin joskus ekoina menkkoina se veri voit tulla peräaukosta, mutta harvoin! :)

• Anonyymi

Ei ole vaarallista se on normaalia

• Anonyymi

Olet oikeassa

• Anonyymi

Olen hyvin pahoillani tapahtuneesta! Itsellä on vasta ekat edessä sen verran oireita on jo ollut luulis että kohta tulee googlaa testimato ja paina ekasta linkistä minkä heti näet ja kirjoita menkat ja paina # menkat

• Anonyymi

Mulla on toi tismalleen sama enkä tiedä mitä tehdä(itekkin oon 12v)

• Anonyymi

Jos sulla on kuukautiset niin sun pitää käyttää kuukautissuojia. Ei se veri peräaukosta tule. On normaalia kuukautisten aikana pyyhkiessä tulee myös verta. Ole ihan rauhassa jos sulla ei verta muulloin tule pyyhkiessä kuin menkkojen aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla on kuukautiset niin sun pitää käyttää kuukautissuojia. Ei se veri peräaukosta tule. On normaalia kuukautisten aikana pyyhkiessä tulee myös verta. Ole ihan rauhassa jos sulla ei verta muulloin tule pyyhkiessä kuin menkkojen aikana.

Ja käsisuihku on kans hyvä koska sillä saa kuivuneet veret pois ja lopuksi voi paperilla voi pyyhkiä ylimääräiset vedet pois

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60