Mahtava hanke tämä Koli Cultura. http://www.kolicultura.fi/. Kallis tietenkin kuin mikä, mutta Lieksaan jää ainakin osa tuotoista (tai veloista;) Kannatan.
Olisi mukavaa seurata kokouksia netistä nettikameran välityksellä. AM jo vähän vihjailikin, että jo seuraavaa kokousta kokeillaan, jos valtuusto antaa luvan. Kannatan.
Kantalieksalaiset nuoret ovat kuuleman mukaan kiusanneet maahanmuuttaja ikätovereitaan. Keskustelua on oikein käyty kansalaisaloitteen pohjalta. Tällaiseen olisi puututtava välittömästi. Totta kai on jo puututtu. Kuinkahan monta vuotta on käyty keskustelua ja polemiikkia kaikenlaisesta kiusaamisesta.
Kiusaamisen tuomitsen yksiselitteisesti, mutta se taitaa olla joku lajin kasvuun kuuluva ja ilmiö nuorilla (joskus vanhemmillakin;), jota on aina ollut omienkin keskuudessa. Todennäköisesti aina tulee olemaankin. Ylisuojelukaan ei kuulu mielestäni terveeseen kasvatukseen. Ei kiusaaminen ole kitkemälläkään lähtenyt, vai onko? Ja nyt sitten oikein aloite, kun oli maahanmuuttajanuorukaisista kyse. Ihan vaan tasapuolisuuden nimissä kevyesti hymyilyttää, mutta ei kyllä naurata. En ota minkäänlaista kantaa.
PS. Tästä lähtien tallennan kaikki aloitukseni ja viestini eräässä toimistossa olevan edustajani kanssa, ihan vaan siltä varalta, että näyttöä kertyy mahdollisesti tarpeeksi, tiettyjä mielenkiintoisia jatkotoimenpiteitä varten. Ryhmäkannekaan ei ole poissuljettu, antoi edustajani vinkin. Kannatan, itseni jääväten.
Koli Cultura ym. terkkui
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356151
- 574376
- 592841
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282778Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341412Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗251395- 301240
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151