Entä tämä Karhunen

susinen

Onko tämä Karhunen sukua sille josta Kamuttaja kertoi poistetussa aloituksessaan. Onko tällä lieksalaiset juuret?

6

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • googlasin

      Minä tiedän on sen miehen isä sen Marjo riitan miehen

    • Täysin eri Karhunen, ja tästä Karhusesta en tiedä mitään.

    • hassutus.heikki

      Myös rekisteritietoa.

      Suomessa on,

      nykyisenä nimenä Karhusia 2428. Karhuja 5003.

      Siitäpä elon laskuopilla kaikkea kertomaan yksilöiden.

    • Väärin, niin väärin. Karhuja on vähätellenkin Luken tilastojen mukaan ainakin 1900 kappaletta ja verokarhuja niitä vasta on. Täällä korven perälläkin kaikki 5,5 miljoonaa verokarhua jälttävät koko ajan rakkaita pikku puitani. Ja susi se vasta harmittaa, kun ei päätä mihin koipeaan nostaisi.

      Oppiota ikä kaikki;)

    • satgffhrftgrt

      Hmmm,,,ei oppi ojaan kaada jos ei opettaja työnnä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      80
      3669
    2. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2875
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2161
    4. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      120
      1610
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1483
    6. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      111
      1459
    7. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      101
      1212
    8. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      20
      1123
    9. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      81
      1079
    10. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1037
    Aihe