Vapun viettoon! (Rek!)

KittieChi-chi

Mitäs rekatuille ja muille kuuluu? Miten aiotte viettää vappua? Minä kyllä rauhallisesti munkin ja siman kera vain.😊

27

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy kai tsiigailla ilmoi et tarkeneeko lähtee pullisteleen biitsil... ;)

      • On kai lämmintä säätä luvattu vapuksi?


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        On kai lämmintä säätä luvattu vapuksi?

        No tääl on maa valkeena ja lisää vaan pyryttää. Et kai mä sit skippaan noi mun vappumenot... :(


      • artagnan kirjoitti:

        No tääl on maa valkeena ja lisää vaan pyryttää. Et kai mä sit skippaan noi mun vappumenot... :(

        Joo, saisi loppua tuo lumen tulo..😣


    • No sään salliessa ulkosalla, semmoisissa opiskelijoille perinteisissä merkeissä. Eikös tippaleivät maistu siman ohella näin vapun aikaan?:)

      • Enemmän tykkään munkeista, mutta voin toki yhden tippaleivänkin syödä..😜


    • Mukavaa_vappua

      Toki tohdit ottaa toisenkin munkin;)

      • Hauskaa vappua sinullekkin!😊 No joo, kai voin enemän kuin yhden munkin syödä..😜


    • Hmmm... Ehkä virkkaan patalappuja tai kahvipannun myssyä, jos on ihan kaamean kylmä :))

      • Vitsailetko, vai virkkaatko oikeasti? Minä yritän virkata koirulle makuualustaa..


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Vitsailetko, vai virkkaatko oikeasti? Minä yritän virkata koirulle makuualustaa..

        Tytsi osaa nippanappa tehdä kylpytakin vyön kun siinä tehdään silmukkaa silmukan perään mutta muu on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kylläkin.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Tytsi osaa nippanappa tehdä kylpytakin vyön kun siinä tehdään silmukkaa silmukan perään mutta muu on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kylläkin.. ;-D

        Okei.😊 En minäkään hyvä ole virkkaamaan, mutta kokeilen saanko koirulle makuualustan tehtyä..


      • butch-cassidy
        KittieChi-chi kirjoitti:

        Okei.😊 En minäkään hyvä ole virkkaamaan, mutta kokeilen saanko koirulle makuualustan tehtyä..

        No harjoittelemalla hyvä tulee :-) Puudelikin saletisti tykkää omatekoisesta matosta kun siinä on emännän käden jälki nähtävissä..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No harjoittelemalla hyvä tulee :-) Puudelikin saletisti tykkää omatekoisesta matosta kun siinä on emännän käden jälki nähtävissä..

        Juu, eiköhän koiru siitä tykkää..😊


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Juu, eiköhän koiru siitä tykkää..😊

        No luulisi pehmeän päällä kelpaavan makoilla.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No luulisi pehmeän päällä kelpaavan makoilla.. :-)

        Joo.😊 Mutta eniten koiru tykkää makoilla sylissä tai olkapäällä..😃


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Joo.😊 Mutta eniten koiru tykkää makoilla sylissä tai olkapäällä..😃

        Elikkä tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Elikkä tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.. :-)

        Joo, chihut tykkää kovasti lämmöstä ja meidän koiru voi mököttää, jos ei pääse syliini..😄


    • Meitsillä on vielä harkinnan alla että istuako kotosalla pannumyssy päässä vai lähteäkö mukaan rientoihin ;-) Mitenkä on Chihusen putkirempan laita? Joko on voiton puolella? :-)

      • Elikkä meitsi ei vietä nunnan ja siman kanssa vappua ainakaan.. ;-D


      • No kyllä on remppa vielä kesken, laittavat nyt laatoitusta..


    • Meitsille on jäänyt mukavana muistona mieleen kun alakouluvuosina askarreltiin koulussa vappuviuhkoja. Hitsi vieköön kun sitä jopa oikein odotti. Pitkään oli sellainen täyssininen tallessa mutta muutossa se sitten jonnekkin hävisi.. :-)

      • Kiva muisto.😊


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Kiva muisto.😊

        Olikos tuollaista tapaa Chihusen koulussa aikoinaan?


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Olikos tuollaista tapaa Chihusen koulussa aikoinaan?

        Ei tainnut olla..


    • Jokos olette aloittaneet vapun vieton?😉

    • heikko.esitys

      Kaikki odottavat Juhannusta ja täällä palstalla ei tapahtunut mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe