Mitäs rekatuille ja muille kuuluu? Miten aiotte viettää vappua? Minä kyllä rauhallisesti munkin ja siman kera vain.😊
Vapun viettoon! (Rek!)
27
362
Vastaukset
Täytyy kai tsiigailla ilmoi et tarkeneeko lähtee pullisteleen biitsil... ;)
KittieChi-chi kirjoitti:
On kai lämmintä säätä luvattu vapuksi?
No tääl on maa valkeena ja lisää vaan pyryttää. Et kai mä sit skippaan noi mun vappumenot... :(
artagnan kirjoitti:
No tääl on maa valkeena ja lisää vaan pyryttää. Et kai mä sit skippaan noi mun vappumenot... :(
Joo, saisi loppua tuo lumen tulo..😣
No sään salliessa ulkosalla, semmoisissa opiskelijoille perinteisissä merkeissä. Eikös tippaleivät maistu siman ohella näin vapun aikaan?:)
- Mukavaa_vappua
Toki tohdit ottaa toisenkin munkin;)
Hmmm... Ehkä virkkaan patalappuja tai kahvipannun myssyä, jos on ihan kaamean kylmä :))
KittieChi-chi kirjoitti:
Vitsailetko, vai virkkaatko oikeasti? Minä yritän virkata koirulle makuualustaa..
Tytsi osaa nippanappa tehdä kylpytakin vyön kun siinä tehdään silmukkaa silmukan perään mutta muu on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kylläkin.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Tytsi osaa nippanappa tehdä kylpytakin vyön kun siinä tehdään silmukkaa silmukan perään mutta muu on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kylläkin.. ;-D
Okei.😊 En minäkään hyvä ole virkkaamaan, mutta kokeilen saanko koirulle makuualustan tehtyä..
KittieChi-chi kirjoitti:
Okei.😊 En minäkään hyvä ole virkkaamaan, mutta kokeilen saanko koirulle makuualustan tehtyä..
No harjoittelemalla hyvä tulee :-) Puudelikin saletisti tykkää omatekoisesta matosta kun siinä on emännän käden jälki nähtävissä..
butch-cassidy kirjoitti:
No harjoittelemalla hyvä tulee :-) Puudelikin saletisti tykkää omatekoisesta matosta kun siinä on emännän käden jälki nähtävissä..
Juu, eiköhän koiru siitä tykkää..😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Juu, eiköhän koiru siitä tykkää..😊
No luulisi pehmeän päällä kelpaavan makoilla.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
No luulisi pehmeän päällä kelpaavan makoilla.. :-)
Joo.😊 Mutta eniten koiru tykkää makoilla sylissä tai olkapäällä..😃
KittieChi-chi kirjoitti:
Joo.😊 Mutta eniten koiru tykkää makoilla sylissä tai olkapäällä..😃
Elikkä tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Elikkä tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.. :-)
Joo, chihut tykkää kovasti lämmöstä ja meidän koiru voi mököttää, jos ei pääse syliini..😄
Meitsillä on vielä harkinnan alla että istuako kotosalla pannumyssy päässä vai lähteäkö mukaan rientoihin ;-) Mitenkä on Chihusen putkirempan laita? Joko on voiton puolella? :-)
Meitsille on jäänyt mukavana muistona mieleen kun alakouluvuosina askarreltiin koulussa vappuviuhkoja. Hitsi vieköön kun sitä jopa oikein odotti. Pitkään oli sellainen täyssininen tallessa mutta muutossa se sitten jonnekkin hävisi.. :-)
KittieChi-chi kirjoitti:
Kiva muisto.😊
Olikos tuollaista tapaa Chihusen koulussa aikoinaan?
butch-cassidy kirjoitti:
Olikos tuollaista tapaa Chihusen koulussa aikoinaan?
Ei tainnut olla..
Jokos olette aloittaneet vapun vieton?😉
- heikko.esitys
Kaikki odottavat Juhannusta ja täällä palstalla ei tapahtunut mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
