Vapun viettoon! (Rek!)

Mitäs rekatuille ja muille kuuluu? Miten aiotte viettää vappua? Minä kyllä rauhallisesti munkin ja siman kera vain.😊

27

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy kai tsiigailla ilmoi et tarkeneeko lähtee pullisteleen biitsil... ;)

• On kai lämmintä säätä luvattu vapuksi?

• KittieChi-chi kirjoitti:

On kai lämmintä säätä luvattu vapuksi?

No tääl on maa valkeena ja lisää vaan pyryttää. Et kai mä sit skippaan noi mun vappumenot... :(

• artagnan kirjoitti:

No tääl on maa valkeena ja lisää vaan pyryttää. Et kai mä sit skippaan noi mun vappumenot... :(

Joo, saisi loppua tuo lumen tulo..😣

• No sään salliessa ulkosalla, semmoisissa opiskelijoille perinteisissä merkeissä. Eikös tippaleivät maistu siman ohella näin vapun aikaan?:)

• Enemmän tykkään munkeista, mutta voin toki yhden tippaleivänkin syödä..😜

• Mukavaa_vappua

Toki tohdit ottaa toisenkin munkin;)

• Hauskaa vappua sinullekkin!😊 No joo, kai voin enemän kuin yhden munkin syödä..😜

• Hmmm... Ehkä virkkaan patalappuja tai kahvipannun myssyä, jos on ihan kaamean kylmä :))

• Vitsailetko, vai virkkaatko oikeasti? Minä yritän virkata koirulle makuualustaa..

Vitsailetko, vai virkkaatko oikeasti? Minä yritän virkata koirulle makuualustaa..

Tytsi osaa nippanappa tehdä kylpytakin vyön kun siinä tehdään silmukkaa silmukan perään mutta muu on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kylläkin.. ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

Tytsi osaa nippanappa tehdä kylpytakin vyön kun siinä tehdään silmukkaa silmukan perään mutta muu on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kylläkin.. ;-D

Okei.😊 En minäkään hyvä ole virkkaamaan, mutta kokeilen saanko koirulle makuualustan tehtyä..

Okei.😊 En minäkään hyvä ole virkkaamaan, mutta kokeilen saanko koirulle makuualustan tehtyä..

No harjoittelemalla hyvä tulee :-) Puudelikin saletisti tykkää omatekoisesta matosta kun siinä on emännän käden jälki nähtävissä..

No harjoittelemalla hyvä tulee :-) Puudelikin saletisti tykkää omatekoisesta matosta kun siinä on emännän käden jälki nähtävissä..

Juu, eiköhän koiru siitä tykkää..😊

Juu, eiköhän koiru siitä tykkää..😊

No luulisi pehmeän päällä kelpaavan makoilla.. :-)

No luulisi pehmeän päällä kelpaavan makoilla.. :-)

Joo.😊 Mutta eniten koiru tykkää makoilla sylissä tai olkapäällä..😃

Joo.😊 Mutta eniten koiru tykkää makoilla sylissä tai olkapäällä..😃

Elikkä tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.. :-)

Elikkä tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.. :-)

Joo, chihut tykkää kovasti lämmöstä ja meidän koiru voi mököttää, jos ei pääse syliini..😄

• Meitsillä on vielä harkinnan alla että istuako kotosalla pannumyssy päässä vai lähteäkö mukaan rientoihin ;-) Mitenkä on Chihusen putkirempan laita? Joko on voiton puolella? :-)

• Elikkä meitsi ei vietä nunnan ja siman kanssa vappua ainakaan.. ;-D

• No kyllä on remppa vielä kesken, laittavat nyt laatoitusta..

• Meitsille on jäänyt mukavana muistona mieleen kun alakouluvuosina askarreltiin koulussa vappuviuhkoja. Hitsi vieköön kun sitä jopa oikein odotti. Pitkään oli sellainen täyssininen tallessa mutta muutossa se sitten jonnekkin hävisi.. :-)

• Kiva muisto.😊

Kiva muisto.😊

Olikos tuollaista tapaa Chihusen koulussa aikoinaan?

Olikos tuollaista tapaa Chihusen koulussa aikoinaan?

Ei tainnut olla..

• Jokos olette aloittaneet vapun vieton?😉

• heikko.esitys

Kaikki odottavat Juhannusta ja täällä palstalla ei tapahtunut mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      228
      3945
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      139
      1418
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      126
      925
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      288
      759
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      757
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      736
    Aihe