Mitäs rekatuille ja muille kuuluu? Miten aiotte viettää vappua? Minä kyllä rauhallisesti munkin ja siman kera vain.😊
Vapun viettoon! (Rek!)
27
313
Vastaukset
Täytyy kai tsiigailla ilmoi et tarkeneeko lähtee pullisteleen biitsil... ;)
KittieChi-chi kirjoitti:
On kai lämmintä säätä luvattu vapuksi?
No tääl on maa valkeena ja lisää vaan pyryttää. Et kai mä sit skippaan noi mun vappumenot... :(
artagnan kirjoitti:
No tääl on maa valkeena ja lisää vaan pyryttää. Et kai mä sit skippaan noi mun vappumenot... :(
Joo, saisi loppua tuo lumen tulo..😣
No sään salliessa ulkosalla, semmoisissa opiskelijoille perinteisissä merkeissä. Eikös tippaleivät maistu siman ohella näin vapun aikaan?:)
- Mukavaa_vappua
Toki tohdit ottaa toisenkin munkin;)
Hmmm... Ehkä virkkaan patalappuja tai kahvipannun myssyä, jos on ihan kaamean kylmä :))
KittieChi-chi kirjoitti:
Vitsailetko, vai virkkaatko oikeasti? Minä yritän virkata koirulle makuualustaa..
Tytsi osaa nippanappa tehdä kylpytakin vyön kun siinä tehdään silmukkaa silmukan perään mutta muu on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kylläkin.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Tytsi osaa nippanappa tehdä kylpytakin vyön kun siinä tehdään silmukkaa silmukan perään mutta muu on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kylläkin.. ;-D
Okei.😊 En minäkään hyvä ole virkkaamaan, mutta kokeilen saanko koirulle makuualustan tehtyä..
KittieChi-chi kirjoitti:
Okei.😊 En minäkään hyvä ole virkkaamaan, mutta kokeilen saanko koirulle makuualustan tehtyä..
No harjoittelemalla hyvä tulee :-) Puudelikin saletisti tykkää omatekoisesta matosta kun siinä on emännän käden jälki nähtävissä..
butch-cassidy kirjoitti:
No harjoittelemalla hyvä tulee :-) Puudelikin saletisti tykkää omatekoisesta matosta kun siinä on emännän käden jälki nähtävissä..
Juu, eiköhän koiru siitä tykkää..😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Juu, eiköhän koiru siitä tykkää..😊
No luulisi pehmeän päällä kelpaavan makoilla.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
No luulisi pehmeän päällä kelpaavan makoilla.. :-)
Joo.😊 Mutta eniten koiru tykkää makoilla sylissä tai olkapäällä..😃
KittieChi-chi kirjoitti:
Joo.😊 Mutta eniten koiru tykkää makoilla sylissä tai olkapäällä..😃
Elikkä tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Elikkä tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.. :-)
Joo, chihut tykkää kovasti lämmöstä ja meidän koiru voi mököttää, jos ei pääse syliini..😄
Meitsillä on vielä harkinnan alla että istuako kotosalla pannumyssy päässä vai lähteäkö mukaan rientoihin ;-) Mitenkä on Chihusen putkirempan laita? Joko on voiton puolella? :-)
Meitsille on jäänyt mukavana muistona mieleen kun alakouluvuosina askarreltiin koulussa vappuviuhkoja. Hitsi vieköön kun sitä jopa oikein odotti. Pitkään oli sellainen täyssininen tallessa mutta muutossa se sitten jonnekkin hävisi.. :-)
KittieChi-chi kirjoitti:
Kiva muisto.😊
Olikos tuollaista tapaa Chihusen koulussa aikoinaan?
butch-cassidy kirjoitti:
Olikos tuollaista tapaa Chihusen koulussa aikoinaan?
Ei tainnut olla..
Jokos olette aloittaneet vapun vieton?😉
- heikko.esitys
Kaikki odottavat Juhannusta ja täällä palstalla ei tapahtunut mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448109Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432151Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262062- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811627Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071- 251066
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850