Mitäs rekatuille ja muille kuuluu? Miten aiotte viettää vappua? Minä kyllä rauhallisesti munkin ja siman kera vain.😊
Vastaukset 27
Täytyy kai tsiigailla ilmoi et tarkeneeko lähtee pullisteleen biitsil... ;)
KittieChi-chi kirjoitti:
On kai lämmintä säätä luvattu vapuksi?
No tääl on maa valkeena ja lisää vaan pyryttää. Et kai mä sit skippaan noi mun vappumenot... :(
artagnan kirjoitti:
No tääl on maa valkeena ja lisää vaan pyryttää. Et kai mä sit skippaan noi mun vappumenot... :(
Joo, saisi loppua tuo lumen tulo..😣
No sään salliessa ulkosalla, semmoisissa opiskelijoille perinteisissä merkeissä. Eikös tippaleivät maistu siman ohella näin vapun aikaan?:)
- Mukavaa_vappua
Toki tohdit ottaa toisenkin munkin;)
Hmmm... Ehkä virkkaan patalappuja tai kahvipannun myssyä, jos on ihan kaamean kylmä :))
KittieChi-chi kirjoitti:
Vitsailetko, vai virkkaatko oikeasti? Minä yritän virkata koirulle makuualustaa..
Tytsi osaa nippanappa tehdä kylpytakin vyön kun siinä tehdään silmukkaa silmukan perään mutta muu on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kylläkin.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Tytsi osaa nippanappa tehdä kylpytakin vyön kun siinä tehdään silmukkaa silmukan perään mutta muu on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kylläkin.. ;-D
Okei.😊 En minäkään hyvä ole virkkaamaan, mutta kokeilen saanko koirulle makuualustan tehtyä..
KittieChi-chi kirjoitti:
Okei.😊 En minäkään hyvä ole virkkaamaan, mutta kokeilen saanko koirulle makuualustan tehtyä..
No harjoittelemalla hyvä tulee :-) Puudelikin saletisti tykkää omatekoisesta matosta kun siinä on emännän käden jälki nähtävissä..
butch-cassidy kirjoitti:
No harjoittelemalla hyvä tulee :-) Puudelikin saletisti tykkää omatekoisesta matosta kun siinä on emännän käden jälki nähtävissä..
Juu, eiköhän koiru siitä tykkää..😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Juu, eiköhän koiru siitä tykkää..😊
No luulisi pehmeän päällä kelpaavan makoilla.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
No luulisi pehmeän päällä kelpaavan makoilla.. :-)
Joo.😊 Mutta eniten koiru tykkää makoilla sylissä tai olkapäällä..😃
KittieChi-chi kirjoitti:
Joo.😊 Mutta eniten koiru tykkää makoilla sylissä tai olkapäällä..😃
Elikkä tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Elikkä tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.. :-)
Joo, chihut tykkää kovasti lämmöstä ja meidän koiru voi mököttää, jos ei pääse syliini..😄
Meitsillä on vielä harkinnan alla että istuako kotosalla pannumyssy päässä vai lähteäkö mukaan rientoihin ;-) Mitenkä on Chihusen putkirempan laita? Joko on voiton puolella? :-)
Meitsille on jäänyt mukavana muistona mieleen kun alakouluvuosina askarreltiin koulussa vappuviuhkoja. Hitsi vieköön kun sitä jopa oikein odotti. Pitkään oli sellainen täyssininen tallessa mutta muutossa se sitten jonnekkin hävisi.. :-)
KittieChi-chi kirjoitti:
Kiva muisto.😊
Olikos tuollaista tapaa Chihusen koulussa aikoinaan?
butch-cassidy kirjoitti:
Olikos tuollaista tapaa Chihusen koulussa aikoinaan?
Ei tainnut olla..
Jokos olette aloittaneet vapun vieton?😉
- heikko.esitys
Kaikki odottavat Juhannusta ja täällä palstalla ei tapahtunut mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.971659Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471093- 16948
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40868Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82788kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl18758- 93756
- 16755
- 46748
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27727- 63705
- 68702
- 47684
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97661Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56605- 47604
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47596Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131585Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31565Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla152556