A. Veikkauksen käyttö osallistumisvahinko.
Ei saa käyttää eläintä varten ihmisenä esiintymisestä olevan lainsäädännön kohteena pitäen ihmisenä.
"Hän oli, kuin veikkaajakin saadessaan seuraavat kortit: Se hyvyys Mestari, jossa esittäisitte olematta hän, Hän Menestyjä elämänsä tuhoamisesta, sen käytöksi kuvitelmiin tai saada yhteisö, virheellisesti ohjaten, myös perheen vangiksi ottoina, sen käyttönä julkeavasti julkisena hänen kohteena pitona, jopa anastamisella hänet lapsikaupasta näin uskonnollisesti uhria ottaen papin rääksi, jopa lääkityksin palvomisen mielisyyksiin, sitä jakaen. Seuraavasta kortista tulevaisuuttaan uhraten, epätoivossa sen pilvisen tuulisena ja auringonpaisteen siiviiöimän valon, viipaleen päivässä Kaksijakoisena, sen korttina myös osallistumalla. Ja tämä osallistuminen ei ole heiltä, rahaa..."
Mies: -Tuota me ollaan vähän vankilassa.
Nainen: Mä en tiennytkään miten näitä käännetään osallistuminen, sekavuus-tilapoistot.
Ulkopuolinen nainen: - Mä, mä en saakaan tätä työtä.
Osallistuminen sekavuus-tilapoistot teidän suoja-työ ei kuitenkaan edusta tällaista.
Nainen: E-eikö?
Ei
Te ette ole koskaan osallistuneet mihinkään hyvään ihmiskuntaa kohtaan.
Te ette saa ihmis-suhdeverkosto, navettavana tämä ei yleistämiseen heidän käyttämisekseen, sen oikeutena, alueelle, tulo siellä heitä varten, tai näin heidän käyttö, myös työssä alueelle tulo estot
ja sen materiaali, esteellisyys.
Nainen: vitun kusipää, mä en saa ikinä käyttää, sitä tässä...!
Olitteko pyrkineet käyttäneet, ja yrittäneet nostaa raha?
Alkuperäinen: Siivilöimän
ei siviilöimän
Hei sä hyvä, mestis-pelaaja mies
2
97
Vastaukset
- Skabanaalgetritmi
1. Korjaus, virheellinen
Menestyjä
Alkuperäinen: Menestys
- Te olette sairas.
- Te olette sairas lapsenmielisyytenä.
- Te olette sairas, ja lapsellinen.
Myös henkilökunta
Mies: Häviän hieman, en tiennytkään itseäni, eri henkilöksi.
Ei meillä ei käytetä ihmis-arvottomuus ohjelma ihmis-käsityksen vaihdot, sovelluttaminen, psykiatria
Mies: No, haista sitten vittu..
- Eli häneen, ei saisi, siten kohdistaa, sellaista.
- Eli häneen, ei saisi, siten kohdistaa, kohdistella sellaisia.
Muun muassa valkoihoisuuden tavoittelu
Muun muassa valkoihoisuuden onnistumisen elämyksettömyyden tavoittelu
Muun muassa valkoihoisuuden ylirodun tavoittelu, onnistumisen elämyksetön valkoihoisen tavoittelu
Kyllä löytyy tässä yhteydessä: seksuaalisuudeton lapsen tapakasvatukseton pito.
Seksuaalisuudeton, lapsen tapakasvatuksen pito, heidän riisto, anastaminen esittämiseen perhe
Mies: - Voi jumalauta...
Mä oon tässä.
-Mä olen tässä.
* Tässä on fysiologisesti läsnä virheellinen ihminen, ryhmä ympäristö, hän ei ole mies.
Että se maidon juonti, teemoinanne, ohjailla heidän ylikorostaminen ylirasite-tilat
Että se maidon juonti, kohtuuton riisto, teemoinanne, lihallisuuden kauppaaminen ihmisen lihanjalostus sairaanhoitajan käyttö, ylikorostamisella paranormaaliton, yliluonnollisuus palvoen
Että se maidon juonti, juotattaminen riisto, heidän hengen menettäminen tai muu uhraaminen
jopa kaupassa henkilökuntana
Että se maidon juonti, riisto sairaanhoitajaan kohdistuva alistaminen, heidän ohjaamisen pyytäminen, lihallisena, ihmiskauppana ja muuna kuolemana aiheuttamisena kohtuuttomasti murha
Mies: - Voi jumalauta..
Nainen: - Olimme hieman sekoittaneet meitä syytetäänkin olo-suhde, otot, ja murha, yhteys, riisto.
* ajanjakso sama katoamisen osin
- Ja teille ilmaantunut työntekijä?
Te ette ole tuomittava plasma-eläinverkko käyttämisenä lasten murhana te ette ole käytössä
työhön
Te olette rankaistava tuhontaan, plasma-eläinverkko käyttämisestänne seksuaalisuudeton lasten murhin
- Ei hän ei ole teidän kaltaisenne.
Mies: Tuomittu sulta kuolemaan uudestaan.
Eristämisen
Eristämisellä käytös-häiriöt
muu sopimaton seksuaalisuudeton, bi-seksuaalisuus
Ei he eivät saa käydä koulua.
Mies: Etunimi
Tunnista: Lähtökohta päivämäärä, eilen
Tunniste - kolmeviikkoa
Karoliina Kestio kesti noin kolme viikkoa teudän hölmöilyjänne, sitten muutti Amerikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962