Hei,
Tämä on joka vuotinen ja ajankohtainen asia, eli nyt naisille tärkeä kysymys:
Mitä nainen haluaa aidosti äitienpäivälahjaksi? Pitääkö lahjan olla tavara tai esine, vai voiko lahja olla myös jonkinlainen elämys?
Kiitos paljon jo etukäteen vastanneille. :)
Mitä nainen haluaa aidosti äitienpäivälahjaksi?
5
211
Vastaukset
- Aurinkoinen.äiti
Mä toivon niskahieronnan kotona omalta rakkaalta tai lapseltani. Se olisi upeinta mitä tiedän
- Anonyymi
Sitten kun lapset on aikuisia niin oma vanha äiti unohdetaan ei edes korttia tule postissa voi vittttttttttuuuuuuu
- Anonyymi
Äidit ja mumot ei tarvitse lahjoja aikuisilta lapsilta tai lapsen lapsilta.Edes hetki läsnäoloa että se saakutin älypuhelin on muualla kuin kädessä tai pöydällä vierssä.Mitä vaiketa on olla ilman puhelinta edes hetki?
- Anonyymi
Nykyajan lapset on itsekkäitä eivät välitä vanhasta äidistä. Toivottavasti hautaan viitsivät laittaa ja kyllä perintöä odotetaan
- Anonyymi
Että aikuiset lapset kävisi kylässä. Osoittais että välitetään mutta nykyisin ollaan niin itsekkäitä että ei osata huomata kuin oma itse ja se napa tietysti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656685
- 562018
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451909- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3511167Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511115Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141041Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917