Hei,
Tämä on joka vuotinen ja ajankohtainen asia, eli nyt naisille tärkeä kysymys:
Mitä nainen haluaa aidosti äitienpäivälahjaksi? Pitääkö lahjan olla tavara tai esine, vai voiko lahja olla myös jonkinlainen elämys?
Kiitos paljon jo etukäteen vastanneille. :)
Mitä nainen haluaa aidosti äitienpäivälahjaksi?
7
494
Vastaukset 7
- Aurinkoinen.äiti
Mä toivon niskahieronnan kotona omalta rakkaalta tai lapseltani. Se olisi upeinta mitä tiedän
- Anonyymi
Sitten kun lapset on aikuisia niin oma vanha äiti unohdetaan ei edes korttia tule postissa voi vittttttttttuuuuuuu
- Anonyymi
Äidit ja mumot ei tarvitse lahjoja aikuisilta lapsilta tai lapsen lapsilta.Edes hetki läsnäoloa että se saakutin älypuhelin on muualla kuin kädessä tai pöydällä vierssä.Mitä vaiketa on olla ilman puhelinta edes hetki?
- Anonyymi
Nykyajan lapset on itsekkäitä eivät välitä vanhasta äidistä. Toivottavasti hautaan viitsivät laittaa ja kyllä perintöä odotetaan
- Anonyymi
Että aikuiset lapset kävisi kylässä. Osoittais että välitetään mutta nykyisin ollaan niin itsekkäitä että ei osata huomata kuin oma itse ja se napa tietysti
- Anonyymi00007
Esimerkiksi aineeton lahja. Annoimme äidilleni musiikkikappaleen hänen äitiydestään. Ikimuistoinen lahja! Oman kustomoidun kappaleen voi tilata aivansound.com edullisesti nopealla toimituksella. Ikimuistoinen lahja!
- Anonyymi00008
En ole koskaan äitienpäivälahjaa saanut niin en osaa mitään odottaakaan. Lapsen ja nykyään lapsenlasten tekemä kortti on riittänyt tähänkin asti. Näemme myös viikottain .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400