Kaalinainen eronnut "rakkaastaan"

Ihme.touhua

Niin siinä sitten kävi vaikka koko matkan ajan kertoi miten onnellinen ja rakastunut on riita/tappelukumppaniinsa.
Tais loppua ukolta rahat...

10

1408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hedelmäjuomat

      Hennan blogista saa vastauksen:
      "Tarkoitus oli myydä kaikki pois ja rakentaa yhteinen tulevaisuus muualle. Esim Espanjaan. Toisin kävi. Kaikki ongelmat alkoivat heti Suomessa. Tämähän ei ole enimmäinen kerta! Tämä oli yksi syy meidän matkailuun. Parisuhde kukoisti aina pieniä draamoja lukuunottamatta."

      Lähde: http://hennakalinainen.metropoli.net/2017/04/25/ennakkoluuloja-maailmalta-ja-oman-maan-ihanuuksia/

      Hennan olisi kannattanut jäädä Thaimaahan, koska juorujen mukaa siellä on pian myös yksi hirveen rikas ja kuuluisa "poikamies." Mikä olisi julkkisten ollut vaihtaa kuulumisia ja vertailla satumaata ja kotimaata toisiinsa yhdessä hekottaen.

    • Ei_tajuu

      Kyllä näitä Kalinaisen kirjoituksia lukee paljon mielummin, kuin esim. Mäntylän tai Sorsan "blogeja". Aidosti rehellistä tekstiä.

      • mun_blogi

        Aivan, Hennan jutuista saa sentään selvää ja asiaakin on ihmeen paljon verrattuna esimerkiksi Martinan sepustuksiin ja kahden rivin tekstikappaleisiin.


      • kaltaiseni
        mun_blogi kirjoitti:

        Aivan, Hennan jutuista saa sentään selvää ja asiaakin on ihmeen paljon verrattuna esimerkiksi Martinan sepustuksiin ja kahden rivin tekstikappaleisiin.

        Joo, Hennaan on helpompi samaistua.


    • GGRRGRGRG

      Oliko tämä ero nyt 5-6 kerta samasta tyypistä.

    • mikähänlie

      Mikä mies tämä Hennan poikakaveri oikein on. Tekeekö töitä ollenkaan, kun matkustelee noin pitkiä aikoja ? Tai onkos joku miljonääri ?

    • hennahenna11

      " Tämä oli yksi syy meidän matkailuun. Parisuhde kukoisti aina pieniä draamoja lukuunottamatta."
      Parisuhde toimi reissuilla, aamu alkoi aamupalalla ja muutamalla drinksulla, mies maksoi.
      Samaan aikaan hotellin siivooja siivoaa huoneen.
      Sitten voi jo etsiä ravintolan missä syö ja ottaa muutamam drinksun, mies maksaa.
      Sitten vaan kuluttaa aikaa ottamalla muutaman drinssuja, mies maksaa.
      Suomeen palattua asiat muutui,piti itse aamupalat tehdä ja jopa itse kämppää siivota, no hermohan siinä menee.

    • Wasedr

      Viikon sisään jo toinen suuren luokan erouutinen! Ensin Karalahdet, nyt Henna.
      Alkaa kyllä itselläkin usko horjua rakkauteen :( mihinkään ei voi enää luottaa!

    • Realismia.kehiin

      Ehkäpä se ei kuitenkaan ollut rakkautta vaan yhteinen pitkä humala ihanassa lämmössä ja pientä jännitystä. Kauhea kankkunen. tyhjä lompakko, väsyminen miljooniin pieniin hymynaamoihin, työkkärin pakko haastattelun päivämäärän läheneminen, se pirullinen arki ja totuus iskee joskus. Sisäelimet kuitenkin kiittää sitten myöhemmin, harmi kuitenkin että tänne negatiiviseen ilmapiiriin joutui palaamaan. Viinakin on niin pirun kallista thaikkulaan verrattuna. On hyvä kyllä käydä useamminkin toteamassa kuinka mukavasti asiat ovat Suomessa.

    • Mitä.työtä

      Elääkö tää Henna kelan päivärahoilla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe