Millaista ihmeen sivutekniikkaa telian sivut ovat, kun mikään ei toimi?
Puheluerittelyn tilaaminen pitäisi löytyä arkiston kohdalta. Minulla siinä kohdassa ei ole mitään sellaista vaihtoehtoa olemassakaan.
Joskus on ollut toimiva chatyhteys. Nyt sitäkään ei enää ole.
Ei toimi Firefoxilla, ei Operalla eikä Chromiumilla. Kaikki asetukset sallittuna.
Missä vika?
TeleFinlandin sivut sekavat
9
193
Vastaukset
- chatissaolin
Tele Finland ja Sonera ovat nyt Telia - Telia
https://www.telia.fi/tele-finland
Kyllä se shatti toimii,olin eilen shattaamassa siellä ja hyvin toimi.
Heti sillon ku alotat sen shatin,kirjotat siihen että haluat asiakaspalvelu henkilön siihen jolle kerrot asiasi.
Ensinhän siinä on se robotti,mutta kyllä se ymmärsi sen kun sanoin että haluan jutella oikean ihmisen kanssa ja heti tuli joku Noora vai mikähän nyt olikaan ja homma hoitui.Ja hyvin hoitui vielä sekin kun se Noora siirsi sen shatin tekniseen tukeen,ja palasi todella hyvin.
Lyö heti sille robotille luu kurkkuun ja sano että haluut esittää asiasi oikealle ihmiselle,kyllä homma toimii. - Missävikavikavika
Mitäpä se auttaa mitään kirjotella kun ei koko chattikuvakettakaan tule esille. Ennen se sentään ilmestyi ruudun oikeaan alakulmaan ilvehtimään. Lyö siinä sitten luita kurkkuun millekään robotille.
Sivun alareunasta jos klikkaa 24 tunnin chattipalvelua, ilmestyy vain sivu missä mainostetaan kaikenlaista jonninjoutavaa tietoturvaa, vakuutusta rahoituspalvelua, musiikkia jne. EVVK.
Ihan p:estä on koko homma.
Saako joku muu jotain järkevää näkymään? - chatiss
Kyllä saa näkymään kaikki mitä siinä sivulla kuuluu ollakkin,ei mitään ongelmia sen sivun kanssa,shatti löytyy ja siinä pystyy keskustelemaan,ja selaimena ihan Winukan Edge,ja myäs Operalla sivu toimii täysin oikein.
Sinulla taitaa olla nyt suumauksen kanssa ongelmia vai mikä siinä nyt mättää että se ei sinulla toimi.
Kun minä klikaan siitä chatti jutusta,aukeaa oikeaan reunaan loota missä siten voi valita millasesta asiasta haluaa keskustella,valitsee aiheen ja alkaa kirjotella asiaansa sille varattuun paikkaan. - Missävikavikavika
Voi olla että se on Ubuntun vika. Winukkaan en koskisi pitkällä tikullakaan.
Pitäköön Telia tunkkinsa. Täytyy vaihtaa Globeteliin joka on halvempikin meikäläisen tarpeisiin.- oletko_valesivuilla
Voi hyvää päivää. Mieti vähän. Ubuntu on muka niin hyvä ja hieno, mutta eipä näy chatti-ikkuna. Windowsin kanssa se sentään näkyy.
- maurialainen
Globetel ja ubuntu ei puutu kuin iphone, kaikki hankalaa. Amen
- linuxparas
Joku ponnahdusikkunan esto päällä! Kyllä ubuntu:lla näkyy chatti kun ei ole adblock päällä.
- Missävikavikavika
edelleen toimimaton.
- gmovapaa
Sonera muutti nimensä Telia Finlandiksi. Tele Finland lopetti liittymämyynnin ja sulautettiin emoyhtiöönsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818