Moni on ehtinyt vaihtaa kulkupeliinsä jo kesärenkaat, mutta vielä mattimyöhäisiäkin on. Nyt äkkiä vaihtamaan kesärenkaat alle! Lakia on kunnioitettava!
Kesärenkaat alle nyt hyvän sään aikana
6
129
Vastaukset
- siinähän.se.asianydin
Katellaan kunha kelit lämpiää, ei ole kiirettä! Mieluummin talvirenkailla tiellä, kuin kesärenkailla ojassa!
- saapas.näkee
Minä vaihdan nastarenkaista kesärenkaisiin juhannuksen tienoilla, jos silloin ovat jäät sulaneet mökkitieltä. Yleensä tie on jäätön ja ajettavassa kunnossa kesäkuun alussa, mutta nyt kesän tulo on jo kuukauden myöhässä.
- natsarenkaat
Minä olen huolissani enemmän tuosta pistovoimasta kun en tiedä ovatko nastarenkaitteni pistovoimat pysyneet laillisna. Räntää tulee rätkimällä ja pistovoimat askarruttaa.
5 § (5.7.2007/771)
Henkilöautonrenkaan nastan pistovoiman mittaus.
F = Fm * us / um, jossa
Fm = mitattujen pistovoimien keskiarvo
us = sallittu ulkoneman keskiarvo
um = mitattujen ulkonemien keskiarvo
Henkilöauton nastan pistovoima on edellä tarkoitetulla tavalla laskettujen neljän renkaan pistovoimien keskiarvo.
Onkohan minulla lailliset natsarenkaat?- ja.sitten.mittaamaan
Hyvin tärkeä nastan pistovoiman mittaus on saattanut todellakin joltakin kotioloissa unohtua.
Mittaus suoritetaan seuraavalla tavalla:
a) pyörään kohdistetaan kuormitus, jonka suuruus on 70 % renkaan kantavuudesta;
b) kuormituksen suunta on yhdensuuntainen nastan kautta kulkevan pyörän säteen kanssa ja kohtisuoraan tienpintaa kuvaavaa tasoa vasten;
c) mittaus suoritetaan staattisena nasta painuneena renkaan kulutuspinnan tasolle, mittaussuuntana kuormituksen suunta.
Ei pitäisi olla kenellekään liian vaikeaa. Katsatusinsinööri saattaa kysyä mittaustulosta.
Johan noita päästöjäkin mitataan asemalla kuin asemalla. Ilmankos pieruani pidättelen autoni katsastus tilanteessa;)
- huononsäänaika
Aloittaja on varmaan vaihtanut renkaat hyvän sään aikana ennen näitä lumisateita ja nyt liukastelee tienpäällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787