Seksiä isoveljen kanssa

kielletytleikitt

Seitsemäntoista ikäisenä olin vielä seksuaalisesti melko kokematon. Olin menettänyt neitsyyteni vuotta aiemmin, mutta varsinaista poikakaveria minulla ei ollut koskaan ollut. Minua kyllä kehuttiin kauniiksi, mutta ehkä olin vain liian vaativa tai jotain. Ikäiseni pojat tuntuivat jotenkin liian lapsellisilta, jotta olisin tosissani voinut harkita seurustelevani heidän kanssaan. (Ei mikään harvinainen ”ongelma”, kuten olen sittemmin ystävättäriltäni saanut kuulla.)

Veljelläni oli ikää 20-vuotta. Hän asui vielä kotona vanhempiemme luona ja meillä oli oikein hyvät välit. Hän harrasti jalkapalloa ja kävi ahkerasti kuntosalilla, minkä vuoksi hänen kroppansa oli melkoisen hyvännäköinen. Kun hän iltaisin kävi suihkussa, saatoin nähdä hänet kävelevän kylpyhuoneeseen ilman paitaa ja minun täytyy tunnustaa, että seurasin häntä silmilläni mielelläni.

Luulen, että veljeni huomasi tämän ja jollain tavalla nauttikin siitä. Miehillä kun tuntuu olevan jonkinlainen itsepaljasteluvietti 😉 Mitään seksuaalista välillämme ei kuitenkaan ollut. Vaikka olinkin silloin tällöin pohtinut, miltä veljeni saattaisi näyttää ilman vaatteita, en edes kuvitellut ottavani selvää siitä. Kai se on ihan normaalia sisarusten välillä – kun näkee toisen kehittyvän ja muuttuvan, ja kun oma seksuaalisuus herää, myös mielenkiinto tuollaisia asioita kohtaan herää. Mutta se oli vain mielenkiintoa. Ei himoa.

Eräänä iltana se jokin sitten tapahtui. Katselin huoneessani eroottista elokuvaa ja kiihotuin siitä. Hyväilin itseäni peiton alla televisiota katsellessani ja toivoin, ettei kukaan törmäisi sisään huoneeseeni. Vanhempani olivat olohuoneessa katselemassa luultavasti samaa elokuvaa ja he luulivat minun nukkuvan. Olin kiihottuneempi kuin koskaan aikaisemmin ja fantasiat pyörivät päässäni. En kuitenkaan tyydyttänyt itseäni orgasmiin saakka, vaan halusin tehdä sen suihkussa. Olin jo vuosia aikaisemmin löytänyt virtaavan veden maagisen voiman ja harrastin itsetyydytystä melkeinpä pelkästään suihkussa.

Kun kuulin vanhempieni menevän nukkumaan, hiippailin huoneestani ja suuntasin kohti kylpyhuonetta. Olin jo ihan kostea ja pelkäsin, että se näkyisi yöpaidassani, jos joku tulisi sytyttämään valot. Niinpä pidin kiirettä.

Olin juuri tarttumassa kylpyhuoneen ovenkahvaan, kun tajusin kuulevani veden virtaavan. Suihkussa oli joku. Petyin hieman, mutta ajattelin, että voisinhan odottaa vielä muutaman minuutin. Se varmasti laskisi tunnelmaa, mutta halusin sinä iltana käyttää suihkua. Olin kääntymässä kohti huonettani, kun tajusin, että suihkussani täytyy olla veljeni. Vanhempani olivat nukkumassa ja kumpikaan heistä ei käy iltaisin suihkussa. Mieleeni tuli häijy ajatus, joka luultavasti johtui kiihotuksestani. Päätin tarkastaa avaimenreiästä, miltä veljeni näytti alastomana. ”Eihän se ketään vahingoita” perustelin itselleni. Tilaisuus oli täydellinen. Kaikissa talomme ovissa oli avaimenreikä ja kylpyhuoneeseen oli suora näkymä takkahuoneen avaimenreiästä.

Vaikka syyllisyys vähän pistelikin minua, kumarruin kurkkaamaan reiästä. Veljeni seisoi suihkussa ilman rihmankiertämää ja hieroi saippuaa lihaksikkaaseen vartaloonsa. En voinut liikkua. Näky pysäytti minut täysin ja muutamaan sekuntiin en uskaltanut hengittääkään. Katselin siinä pimeässä huoneessa avaimenreiästä veljeäni ja koko tilanne tuntui yhtäkkiä mielettömän kiihottavalta. Laitoin käteni jalkoväliini ja aloin hyväillä itseäni.

Veljeni ei tietenkään nähnyt minua. Hän seisoi siinä täysin alasti näytillä ja vesi virtasi hänen ihollaan. En ollut koskaan kuvitellutkaan kiihottuvani tirkistelystä, mutta niin siinä vain kävi. Syyllisyyskin peittyi himon alle.

Veljeni alkoi pestä kaluaan ja huomasin sen alkavan paisua. Silmäni tapittivat tuota näkyä ja sormeni litisivät jalkovälissäni. Tuskin uskalsin hengittääkään. Veljeni kalu paisui täyteen mittaansa – en ollut koskaan nähnyt miehen erektiota ”livenä”. Hän hieroi myös itseään, mutta ei vienyt sitä loppuun asti. Veljeni kulli, näky oli kerrassaan lumoava. Hänen kätensä teki edestakaista liikettä peniksen ympärillä. Se kiihotti minua entistäkin enemmän. Veljeni kalu näytti todella isolta. Aloin kuvitella oman käteni sen ympärillä....

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/insesti/seksia-isoveljen-kanssa/

5

6667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheestondis

Insestitarinat on just kaikkein kiihottavimpia

• isoveliitekin

Kuinkahan moni tyttö oikeesti haaveilee isoveljen kullista

• Aloituksia_tekemätön

Ei varmaan kovinkaan moni.
        Itse ihailen isoveljeäni niin hänen
        ulkonäkönsä kuin älynsäkin puolesta,
        mutta tähän ihailuun ei liity mitään seksuaalista.
        Nuorempana minulle antamansa henkisen tuen
        ansiosta, veljestäni on tullut minulle erityisen
        tärkeä henkilö.

• Aloituksia_tekemätön

Olipa outo kirjoitus.
      Onneksi oma suhteeni,
      vuotta vanhempaan isoveljeeni
      on NORMAALIMMALLA pohjalla.

Ja minulla Kielletyt tunteet
      ovat liittyneet vain vieraisiin
      varattuihin kaksilahkeisiin.

• huhhuhhhh

Hyvin toi apua tää tarina maanantai illan panetukseen, ei niin että tarinalla ois panetus lähteny mutta anto sopivasti virikettä toimintaan joka sitä vähän helpotti ....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3939
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      34
      3434
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2773
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2024
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      11
      1163
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1107
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe