Monet kymmenet sähköpostit, kolmisenkymmentä valokuvaa, pennun ohjeita ja Vaasasta puolitiehen Helsinkiin vastaan. Näin meillä oli tämän viimeisen kanssa,
Kun rahat 600,- oli saatu hävisi puh.numero,sähköposti, kaikki.
Oikotieltä löysin ko. asunnon mistä nämä kuvat mm. oli otettu. Se oli myytävänä. Täytyy sanoa että viimeinen koirakauppani oli surkeasti epäonnistunut, siis myyjän suhteen.
Minä rakastan suunnattomasti puolipitkäkarvaista otustani ja tietäen sen että se on meidän viimeinen koira.
Röllissä ei ole mitään vikaa, nyt 3,5 vuotta vanhana ruvetaan keskustelemaan samoista asioista.
Luojalta pyydän vain että minun aikani olisi pitempi kuin Röllin. Se tarvitsee minua ja minä sitä.
Jos uskot ihmiseen
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623