Jeesus rakastaa muslimia.

obh123

5. Te olette herkutelleet maan päällä ja hekumoineet, te olette sydäntänne syötelleet teurastuspäivänä. -Jaak. 5:5

Mitä tämä raamatunpaikka puhuu tämän päivän muslimille? Paastosta? Sydämmen rauhoittelusta kun ympärillä on sotaa ja teurastusta? Meillä suomessakin on ihmisiä jotka turruttavat pahan olonsa herkuttelemalla ja hekumassa eläen. Sydäntä syötetään monenlaisella miellyttävällä asialla, jopa päihdyttävällä. Muslimit kieltävät alkoholin käytön mutta suomessa alkoholilla turruttaminen on arkipäivää.

Suomalaisille julistetaan jatkuvasti evanekeliumia mutta onko tullut tulosta? Se on henkilöiden todistuksen varassa. Kun menet alkoholistilta kysymään uskooko hän Jeesuksen henkilökohtaisena vapahtajana, saat yllättävän vastauksen. Mutta oletko mennyt kysymään? Emn edes minä voi sanoa että mitä henkilö vastaisi. Kysehän on henkilökohtaisesta vapahtajasta, ei massojen hurmaajasta.

Jeesus, Ihmisen Poika rakastaa yhtä paljon muslimia ja suomalaista. Jumala, taivaallinen Isä rakastaa jokaista ihmistä ja haluaa vapauttaa tämän niistä synnin kahleista jotka ovat kietoneet ihmisen.

12. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
- 1. Joh. 5:12

Suomalainen ei rakasta muslimia eikä muslimi rakasta suomalaista sillä rakkaudella joka tulee isältä Jumalalta, mutta jos suomalainen tai muslimi kääntyy Jeesuksen puoleen, syntyy yhteysside jossa joukossa olevia ei enää sanota suomalaisiksi ja muslimeiksi vaan kristityiksi.

3. Minkätähden sinä annat minun nähdä vääryyttä ja itse katselet turmiota? Minun edessäni on hävitys ja väkivalta; on syntynyt riita, ja on noussut tora. -Hab. 1:3

5

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tirr

      "JOKAISEN polvn PITTÄÄ JNOTKISTUMAN HERRAN Jeesuksn Kristuksen edessä ja tunnustaman Jeesus Kristus on Jumalan Poika!""Olkaa Jumalallea ALAMAISET!!!!" RAAMATTU
      "Jumala käskee kaikkia ihmisä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudesi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"
      Edellinen Apostoluen teoista jA 1.Johaneksen kitJe 1-luku kirkstettu tetsti

      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Jeesus käski justamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
      Islam ei ole tuota Evankeliumia, jota Jeesus käski julistamaan!
      Vain Jeesukseen uskomalla voi pelastua Jumalan luo!
      Jeesus sovitti koko maailman synnit Jumalan suhteen.
      Joka uskoo Jeesukseen saa syntinsä anteeksi ja perii iankaikkisen elämän!

      "Jumala loi kaiken Kristukseen ja kaikki kuoli Golgatalla. " Joka uskoo Jeesukseen, saa syntinsä anteeksi ja uudestisyntyy ja saa Pyhän Hengen ja liittyy Kristilliseen Seurakuntaan!Jeesus pelastaa!
      Raamattu, Galattaiskirje 1. luku
      "Apostoli toivottaa Galatian seurakunnille Jumalan armoa ja rauhaa 1 – 5, ihmettelee heidän pikaista luopumistaan Kristuksen evankeliumista, sanoo sen vääristelijäin olevan kirouksen alaisia 6 – 10 ja osoittaa, ettei hän ole saanut saarnaamaansa evankeliumia ihmisiltä, vaan Jeesuksen Kristuksen hänelle antaman ilmestyksen kautta 11 – 24.

      1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,
      2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.
      3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
      4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
      5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
      6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,

      • Sellasta_veivuuta

        "Jumala loi kaiken Kristukseen ja kaikki kuoli Golgatalla. "

        Juutalaiset panivat ensin Jeesuksen kylmäksi ja nykyään ne panevat Palestiinalaiset gettoihin ja tappavat Palestiinalaisia.


    • Jeesuksen_tappajat

      Jumalapa on teidän puolella kun te pommitatte ja tapatte muslimien lapsia. Sää olet oikeauskoinen. Sää saat tappa lapsia. Funtsi sitä!

    • Barefootbandit

      Tällainen päällekäyvä saarnaaminen, jossa ei ole tietoakaan kunnioittavasta vuoropuhelusta, ei varmastikaan saa ketään kääntymään kristinuskoon. En usko, että tällainen ns. "raamatulla päähän"-tyylinen käännyttäminen on kristinuskonoppien mukaistakaan. Tarve levittää omaa totuuttaan on luonnollinen ja ymmärrettävä, mutta tämä ei ole lainkaan oikea paikka sille. Ettekö te voi etsiä jotain muuta kanavaa sille? Tämä palsta on jo täynnä tätä hyökkäävällä tavalla esitettyä saarnaa, eikä mihinkään ole yksikään ihminen vastannut, että se olisi olisi avannut hänen silmiään millekään.
      Jos haluatte antaa hyvän kuvan kristinuskosta, kunnioittakaa muslimeita, pysähtykää kuuntelemaan ja kyselemään. Jos haluatte antaa huonon kuvan, jatkakaa tällä linjalla.

      • vuoroin.vieraissa

        islamihan se onkin niin mahtavasti vuoropuhutellut, jos et käänny, et elä. Siinä sinulle VUOROpuhelua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe