VRJ:n ketju

Ainoakommentti

Kummasti negatiiviset kommentit tästä puljusta katoaa, ei niitä positiivisia olekaan. Eivät taida kestää asiakkaiden palautteita täällä kun poistattavat keskustelut.

12

2352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluantietää

Kerro toki lisää aiheesta?

• Marsinilmakehä

Kerron toki lisää.!! Totuuden, tässä hetkessä. Rasvaa sataa huoneilmasta. Liuottimilla pitäisi siivota että, ehkä tämä kaikkialle levinnyt rasvainen harmaa kalvo saataisiin pinnoilta pois. Loppua ei näy tälle "pikkuongelmalle". Odotann innolla miten tosi ammattilaiset hoitaa ongelman. (toivottavasti ei taas ns.vasemalla kädellä?)

• alaviree

Totta on että VRJ ei kestä palautetta,,,jos on vähänkään negatiivinen. On rankka kokemus ihan itsellä. Sikamaisin yritys minun elämänkaaressa,,, ja on sitä paljon nähty ja koettu 70 vuoden ikään. Älkää ottako tätä yritystä koskaan hommiin.

• eienääikinä

VRJ netti sivuilta, Toimintamme kulmakivi on hankkeiden asiakas lähtöisyys. Kuuntelemme osakkaita, kunnioitamme asiakkaiden koteja ja välitämme siitä mitä teemme. Näinhän ei ole käytännössä mutta voidaanko ajatella että VRJ vaan on omanlaisensa yritys jonka johto palkkaa kaikenlaisia ihmisiä työhön Jotka sitten tuhoavat asiakkaidensa omaisuutta. Tällä hetkellä minä maksavana asiakkaana joudun toteamaan että olen luultavasti sairastunut "tukholman syntroomaan" kuullesani vain hokeamia esim. tämä on aivan marginaalissa, estääkö se käyttöä eihän se estä käyttöä. näin tämä nyt vaan toimii. Kyllä muut ovat olleet täysin tyytyväisiä. Olen huolissani siitä miten taloyhtiöt voi suojaitua tällaiselta urakoitsialta.

• tuulimuna

Turha vaiva soitella tai meilata,,,ei sieltä mitään rakentavaa keskustelua ole mahdollista saada. Ainut miten saamme viestiä eteenpäin,,, on puskaradio,,kyllä Vantaa Kerava Järvenpää alueella on sana levinnyt tehokkaasti. Ei koskaan mitään VRJ:n palveluksia.

• turpiinvaan

Ei yhtään positiivista sanaa VRJ:n toiminnasta. Vilppiä ja petosta. Viekää vaan kaikki kohtalotoverit asianne oikeuden käsittelyyn. Minä haluaisin nähdä ne naamat oikeussalissa kärvistelemässä,,,ja kuulla miljoonavahinkojen maksut petetyille asiakkaille.

• 6-6

Aika surkeata jälkeä meillä! Virheitä peitellään ollaan niin ylimielisiä ja vähätellään, en suosittele muille.
      Ja niille muille jotka haksahtivat tähän puljuun niin toivotaan parasta ja pelätään pahinta:P

• Nillittäjäallergikko

Vittuutuneita pikkusieluja... Siis täällä palstalla. Tää on hyvä paikka hoitaa asioita. Jos kerran tiedätte kaikki faktat, niin miksi ette hoida asioita oikeita kanavia pitkin. Ihan omalla nimellänne. Ei taida kantti kestää. Meillä ainakin meni remppa ihan normisti läpi ja ei valittamista, vaikka ei se koskaan mitään juhlaa ole.

• Järkyttynyt

Ei pahalla, mutta asiakaspalvelu VRJ :llä on paranemisen varaa. Käykää joku asiakaspalvelu kurssi. Ei osata ottaa vastaan palautteita ja syyllistävät asukkaita , mitä v. ...?? Joka vastaa työpaikalla työtehtävistä työntekijöille, hänen mukaan "kaikki ollaan vaan erilaisia ja että ei voida valvoa kaikkia työntekijöitä" mikä tekosyy??? ei se ole mikään tekosyy!!! Asukkaita ei pätkääkään kiinnosta millaisia on yrityksen ihmiset vaan työn laatu. Jos virhe on sattunut korjatkaa ilman, että asukkaan täytyy asiasta huomautella. Huolemattomasta työstä kärsii yrityksen nimi. En nyt tarkkaan tilannetta lähde tänne purkamaan, , mutta kannattaa VRJ:n tehdä asialle parannus. PANOSTAKAA TYÖHÖN JA KÄYTTÄYTYMISEEN. Ja kyllä myös kyseiselle työmaa vastaavalle henkilölle on myös annettu palautetta. Vaikka näytti, ettei häntä pätkääkään kiinnosta.Ja puhuessa katsoi tietokonetta ja lattialle ja jouduin jopa huomauttaa, että "voisitko kääntyä minuun päin" 😂😂😂😂

• siistipiha

Vuodet ne vierii ja vrj pysyy tyylilleen uskollisena.

• Anonyymi

Jos olette teettämässä taloyhtiölle esim. salaojaremonttia, niin VRJ:stä kannattaa pysytellä todella kaukana. Teknisestä toteuttamisesta en osaa sanoa mitään, täytyy vain toivoa että valvonta on toiminut ja maan pinnan alle jäävä työ on tehty hyvin. Aikataulu on moninkertaistunut: Jouluksi piti olla valmista ja homma on edelleen kesken (kesäkuussa).

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe