Mistä olette hommanneet tai tiedättekö mistä tekopeniksiä saa? Hakusessa ois siis tekopenis jonka avulla vois myös kusta seisaaltaan. Ja löytyykö näitä suomesta?
Tekopenikset
5
492
Vastaukset
- TeeeSeItse
Peecock (monitoimi packeri, jota markkinoidaan myös kusemiseen ja iltaleikkeihin), täytyy käsittääkseni yhä tilata rapakon takaa. Youtubesta löytyy kuitenkin tutoriaaleja, kuinka tehdä mr.limpystä vastaava putkellinen kusemisvehje. Mr.limpyä saa esimerkiksi kaalimadosta, muistaakseni 29e hintaan. En ole itse kokeillut näitä tutoriaaleja, mutta packerikäytössä limpy toiminut hyvin.
ftmessentials.com
transthetics.com
numberonelaboratory.com
early2bedshop.com
Sain postissa juuri ensimmäisen stp packerin Model A(numberonelaboratory.com), ei vuoda minulta yli ja tulee virtsa kovalla paineella. Kun tilaa jenkkien puolelta tulli saattaa ottaa paketin haltuun kunnes tuotteesta on verot maksettu.Unohdin mainita että Suomen puolella ei taideta stp:tä myydä,mutta pelkkään packerointiin löytyy seksivälinekaupoista juuri tuota Mr. Limpyä suomessa ja halvemmalla kuin kaalimadon verkkokaupasta..
- Enid
Löytyy kyllä ihan kunnon STP packer Kaalimadostakin, kuten juuri totesin toisessa langassa :) Harness-alusvaatteita ei löydy, mutta niiden peräänhän voi kysellä... Valikoimat laajenevat sitä mukaa kun asiakkaat kyselevät tuotteiden perään: https://www.kaalimato.com/catalog/Packer Gear - STP Packer Tekopenis_p_40167.html
Onhan Helsingin Kalliossa kauppa... STP -penisproteesi maksaa 85e
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472