Täällähän on "monimuotoista" tää keskustelu. Osaakohan joku sanoo onks nää jonkun tietyn huoneen porukkaa?
Arvaus menis kahvilan suuntaan . . .
Mistäs huoneesta nää keskustelijat ovat?
9
270
Vastaukset
- Kupera.Aivo
Suurella todennäköisyydellä yksi skitso esittää viittä eri ihmistä ja toisinaan joku erehtyy hänelle kommentoimaan.
- toinenskitso
Vanhimmat ja viisaimmat täällä jauhavat.
- luulevat-jotain
Just niin sieltä tulee viisaat tänne kirjoittamaan ja arvostelemaan toisia:(
- Galileo-k
okei, chatissa kyllä törmää niihin itselleen ja itsekseen puhuviin. Joku apina tai marakatti nikki oli joskus joka jutteli siihen malliin. Mutta huonenimet oli silloin toisenlaisia.
Täytyykin tarkastaa toi V&V meininki. Jos se ei ihan eläkeläispäivätanssahtelua olis. - tämätarvitaanbotti
Pöpilähuoneen harvalukuinen lapsekas porukka häiriköi
- Sivulinjalla
Ette taida oikein arvostaa toisianne
- kooyypee
Onko tuttua tekstiä? "Rakastan missiäni" "Missini tietää, että rakastan heleä" "Hinttihölö" Musalinkki tulee kahdesti. Jne...
- TuomariSeita
Kuinka moni nainen haaveileekaan YläKemijokiseudunPrinsessa-tittelistä? :D
- moderaaaaattorinen
Savolaisten huoneesta ,huomaat kirjoituksista , miun, myö ,työ,männöö , tulloo ,ehtoota, päivöö,iltoo ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222