Vaimon oma saunavuoro

Vuoroin

Pysäytin autoni työkaverini, Paulan, kodin parkkialueelle. Olimme olleet työmatkalla kolme päivää ja asuneet samassa hotellissa, mutta eri huoneissa. Firma olisi kyllä voinut hankkia meille yhteisen huoneen, sillä vietimme yömme samassa sängyssä. Olimme jo pitkään harrastaneet seksiä keskenämme ja tunsimme voimakasta vetoa toisiimme. Viimeksi ennen huoneen luovutusta panin Paulaa ensin sängyssä ja sitten suihkussa. Olimme molemmat naimisissa tahoillamme. Paula puristi lähtiessään reittäni ja nousi autosta.

Lähdin ajamaan kohti kotiani. Pysähdyin huoltoasemalle tankkaamaan ja juomaan kahvia. Puhelimeni antoi merkin tekstarista, jossa vaimoni ilmoitti menevänsä työporukalla ravintolaan ja kutsui minutkin. Ilmoitin olevani väsynyt ja meneväni saunomaan ja nukkumaan.

Olimme ostaneet vaimoni kanssa kolmion vanhanaikaisesta kerrostalosta. Olemme jo 40 -ikäisiä ja lapsemme asuvat omillaan. Naapurit ovat pääasiassa eläkeläisiä. Kerrostalossa on myös yhteissauna kellarikerroksessa. Olemme asukkaiden kesken sopineet saunan vapaista käyttövuoroista, koska yhteissaunan käyttö on vähäistä.

Kotiin tultuani kävin suihkussa ja muutaman oluen juotuani menin nukkumaan.

Aamuyöllä heräsin, kun kuulin auton kaartavan pihalle. Menin keittiöön juomaan vesilasin ja samalla katsoin parkkipaikalle. Näin vaimoni nousevan taksista mukanaan minulle tuntematon mies. He lähtivät kävelemään porraskäytävää kohti. Menin sänkyyn. Ketään ei kuitenkaan tullut sisälle.

Vetäisin oloasun housut jalkaan ja otin avaimet mukaani. Menin hiljaa kellarin ovelle ja kuuntelin. Kuului vaimeaa puhetta. Avasin varovasti oven. Kellarikäytävä oli pimeänä, mutta pukuhuoneen ovi oli raollaan ja sinne tuli valoa saunan puolelta. Pukuhuoneen lattialla oli vaimoni ja miehen takit ja kengät.

Saunan puolelta kuului vaatteiden kahinaa. Kurkistin hämärästä pesuhuoneen puolelle ja näin vaimoni nojaavan seinään kädet miehen kaulaan kiedottuina. Miehen kädet sivelivät vaimoni pakaroita hameen päältä. Peräännyin pimeään käytävään ja jäin kuuntelemaan.

- Voi, miten minä haluaisin nussia sinua, mies sanoi.
- Kyllä sinä kohta saat. Anna minä lasken sinun housusi, niin saan hyväillä sinun jättikulliasi, vaimoni kuului sanovan.

Kuului vaatteiden kahinaa. Menin takaisin pukuhuoneen puolelle ja rohkaistuin kurkistamaan kapeasta oven raosta. Ensin näkyivät lattialla vaimoni sukkahousut, pikkuhousut ja rintsikat. Pari nojasi edelleen seinään. Kuulin vaimoni voihkivan. Hänen hameensa oli nostettu lantion yli ja avatut paidan napit paljastivat suuret rinnat. Näin miehen sivelevän suurella terskalla vaimoni häpyhuulia. sitten hän alkoi työntää terskaa vaimoni kosteaan rakoon. Kuulin vaimon parahtavan, kun terska katosi kokonaan hänen sisäänsä. Hän imi miestä kaulasta. Miehen pitkä kyrpä painui kokonaan kosteaan pilluun. Hnen voimakas työntönsä sai vaimoni nousemaan varpailleen. Mies veti kostean kyrpänsä ulos ja alkoi imeä vaimoni rintoja. Saatoin erottaa rinnoissa puremajälkiä. Olivat kai ehtineet syntyä ennen kuin itse olin paikalla.

- Mennään saunan lauteille, niin saat kunnolla jyystää minun pilluani, kuulin vaimoni sanovan.

Mies riisui nilkoissa olleet housunsa ja pari meni saunan puolelle. Avoimesta saunan ovesta näin, kuinka vaimoni laskeutui selälleen lauteille ja levitti jalkansa. Mies meni hänen jalkoväliinsä ja vaimoni ohjasi suuren kyrvän sisäänsä. Kuulin vaimoni huohottavan ja vaikeroivan nautinnosta. Mies työteli kiihtyvään tahtiin ja vaimoni parahti lauetessaan. Hetken kuluttua mies ähkäisi ja työnsi syvälle laskien siemennesteensä syvälle vaimoni pilluun. Näin vaimoni pumppaavan lanteillaan viimeisetkin tipat. Pari maksi päällekkäin ja kuulin suutelemisen ääniä. Vaimoni kädet hyväilivät miehen selkää.

- Tunnen sen jäykistyvän. Käydään pesulla, niin saat uudestaan, kuulin vaimoni sanovan.

MIes veti hitaasti puolijäykän kyrpänsä ulos. Vaimoni kohottautui käsi pillunsa suojana ja käveli jalat yhdessä pesuhuoneeseen. Sperma valui valtoimenaan pitkin reisiä ja osa tippui suoraan lattialle.

-Olipa se jättilasti, hän sanoi miehelle.

Peräännyin käytävään. Kuulin suihkun äänen ja sen hiljettyä kuulin, kun pari nousi lauteille.

Menin takaisin asuntooni. Puhelin ilmoitti tulleesta viestistä. Paula ilmoitti kaipaavansa. En uskaltanut lähettää vastaviestiä, sillä en tiennyt, olisiko se turvallista. Näkisimme jälleen viimeistään töissä tai vaikka aamulla, jolloin voisin soittaa "työasioissa".

2

12457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kooysi

      Ihan OK. Vähän pituutta lisää, niin olisi ollut täydellinen.

      • Jyystireisiä

        Olimme jo pitkään samassa hotellissa ja tunsimme voimakasta vetoa huoneissa. Paula puristi lähtiessään varpailleen tipat pitkin reisiä. Avoimesta saunan ovesta tunsimme voimakasta vetoa lauteille. Anna minä lasken suihkun pitkin reisiä lattialle, vaimoni kuului sanovan. Hetken kuluttua mies ähkäisi ja vaimoni parahti. Mies ohjasi. Vaimoni kohottautui. Paula ilmoitti. Kurkistin. En uskaltanut jyystää, olisiko se turvallista. Kuului kahinaa ja näin sukkahousut ja suuren kyrvän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe