Kesä tulee, uskoisin ainakin. Taloyhtiömme asennutti kaikkiin parvekkeisiin parvekelasit viime vuonna. Remontti tuli valmiiksi viime syksynä eli nyt kesän kynnyksellä olisi vielä tämä.
Olen pähkäillyt että minkälaiset verhot tai sälekaihtimet laittaisin mutta luin että on noita kalvojakin. Onkohan kellään tummennuskalvoja tai peilikavoja parvekelaiseissa niin olisi kiva tietää miten toimii? Tuollainen peilikalvo voisi olla hyvä niin viilentäisi varmaan mukavasti ja olisi katseiltakin suojassa. Tuntuisi kätevämmältä kuin jotkut verhot.
Parvekelasien tummennus/peilikalvo?
3
377
Vastaukset
- parvekelasi
Kaikenlaisia ongelmia sitä ihmisillä onkin. Mitään ei osata itse ratkaista. Voisi miettiä ihan itse ja ottaa selvää eri vaihtoehdoista, siis, ihan itse. Pitäisi olla katseilta suojattu.....Voi vttu! Ei ole pervekkeella niin sillon on katseilta uojattu. Tai pitäisi muuttaa lepikkoon. Mitä näille urpoille yleensäkkin pitäisi sanoa.........
- AnnaAnteeksiJooko
Anteeksi kauhiasti että häiritsin nettirauhaasi. Toivottavasti et nyt saanut ikuisia arpia sieluusi kun satuit lukemaan tämän aloituksen. Onhan se vähän vaikeaa olla lukematta kaikkea paskaa mitä muut kirjoittaa kun itse on niin uskomattoman viisas.
- 34k975
Googlaamalla löytyy, https://ikkunakalvotus.com/parvelelasien-kalvot/
Varjostaakohan tuollaiset liikaa parvekekukkia? Tai onko taloyhtiöllä asiaan sanomista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876