Olen hakenut ammatilliseen koulutukseen peruskoulupohjalta. Olen saanut kutsun pääsykokeeseen ja olen menossa sinne mutta voinko vaihtaa paikkakuntaa johon haluan mennä opiskelemaan. Menisin tietenkin samaa tutkintoa suorittamaan mutta haluaisinkin muuttaa erille paikkakunnalle kuin mihin olen nyt hakenut. Onko siis mahdollista vaihtaa opiskelupaikan paikkaa?
Oppilaitoksen vaihto
heilinko
1
152
Vastaukset
- ailshtevako
Sinä haluaisit vaihtaa opiskelun paikkakuntaa. Ammattioppilaitosten kannalta asia ei ole niin yksinkertainen. Kullakin oppilaitoksella on omat opiskelijakiintiönsä. Ylimääräisiä opiskelijoita ei voida ottaa. Jos vapaita paikkoja jää, saatat päästä sellaiselle paikalle, jos muuten täytät vaatimukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254129
Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle1102156- 1121524
- 891487
Kertokaapa miehet
Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l1451166Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..
Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B1661133Lähtee järki sun kanssa mies
Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.621081Jos sattumalta
kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä731045- 741032
Valjut juhlat
Tuuliviirien makkaran syöjäisissä ja ropakandan levittämisessä vain kourallinen väkeä. Ei niillä vallankaappausta tehdä,371022