THE SIMS 2!!!!!!!!!

habibubba

The Sims 2 STINKS!
Koko peli onihan perseestä! Miks kaikki aina hössöttää siitä?! THE SIMS YKS ON PARAS!!
Mua ottaa pattiin ku joka kaskustelus on aina siitä kirotusta kakkosesta! Miks joku helewetin kakkonen piti tulla? Se on ihan sairas! TS 1 rulez 4ver! OTTAKAA KANTAA!!!!
P.S. THE SIMS 2 lyttyyn vessanpyttyyn, viemäristä alas, THE SIMS 1 on PARASSSS!!!!!!!!!!!!

21

1240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elephantti

No onhan sims yks hyvä mut kaikki hössöttää siitä kakkosesta koska suurimmalla osalla on se. Ja varmaan sims kakkosen omistajat on heitäny sims ykkösen jo roskiin (paitsi minä).

• SitMielt?

Toi on kyllä IHAN totta. Ykkönen on paljon parempi ku mikää surkee kakkonen. Kakkosessa ei varmaa oo mittää lemmikeitäkään ja tuskin voi tula supertähdeksi ja taikoa. Ottakaa oikeesti kantaa! The Sims 1 rulaa!

• ärs.

the sims 2 on tällä hetkellä ensimmäinen peli, jolla ei ole vielä lisäosaa!!!!! seur. eka lisäosa on sims 2 yliopisto!!! yliopiston jälkeen tulee varmasti taas uusi lisäosa (voi olla lemmikit tai supertähti)!!!!!!! eli koetakaa kestää! on turha haukkuu sims kakkosta huonoks!

• theSims2-----------
        ärs. kirjoitti:

the sims 2 on tällä hetkellä ensimmäinen peli, jolla ei ole vielä lisäosaa!!!!! seur. eka lisäosa on sims 2 yliopisto!!! yliopiston jälkeen tulee varmasti taas uusi lisäosa (voi olla lemmikit tai supertähti)!!!!!!! eli koetakaa kestää! on turha haukkuu sims kakkosta huonoks!

The Sims kaks on ihan tylsä. En välitä sen lisäosista!! Oli sit mikä lie paskanjauhaja ku huuhattaa siit kakkosesta ni mä annan olla. Mä voin silti yhä pelata mun kaikkia lisäosiani ykköseen.

• z3r0z
        theSims2----------- kirjoitti:

The Sims kaks on ihan tylsä. En välitä sen lisäosista!! Oli sit mikä lie paskanjauhaja ku huuhattaa siit kakkosesta ni mä annan olla. Mä voin silti yhä pelata mun kaikkia lisäosiani ykköseen.

no mulla on sims2 ja se on mun mielestä parempi ku sims1.. mutta kaikilla on omat mielipiteet!! joten antaa toisten pitää omat mielipiteet..

• minä
        ärs. kirjoitti:

Oon ihan samaa mieltä! Mun mielest sims2 on aika hyvä peli!!!! Vaikka ei välttämättä voikkaan ottaa lemmikkejä ja yms. niin siinä on paljon enemmän tavaroita!!! kyllä siihenkin tulee luultavasti lisäosii!!!!Ottakaa kantaa!!!!

• sims 2 on paras!!!
        minä kirjoitti:

Oon ihan samaa mieltä! Mun mielest sims2 on aika hyvä peli!!!! Vaikka ei välttämättä voikkaan ottaa lemmikkejä ja yms. niin siinä on paljon enemmän tavaroita!!! kyllä siihenkin tulee luultavasti lisäosii!!!!Ottakaa kantaa!!!!

mun mielest sims2 on parempi ku toi ykkönen mut on ykkönenki aika hyvä.mut mitä te hössötätte et sims2:ses ei voi saada lemmikkei tai tulla supertähdeks?? vastahan sims2 tuli kauppoihin ja heti te sanotte et se on ihan tyhmä ku siinä ei oo mitää lemmikkei tai siinä ei voi tulla supertähdeks.Sitäpaitsi kyllä sims2:sest voi viel tulla jokku lemmikki osa ja kaikkee tommosta hienoo...joten älkää haukkuko vielä..

• ellinovelli
        minä kirjoitti:

The Sims yks rulaa! En voi käsittää miks se kakkonen on olevinaan niin hyvä. Siin ei ees oo lemmikeitä. Sit siin tarttee valita joku tavoite mitä pitää sit tavotella. Itte ku kaverillani pelasin ni oisin halunnu laittaa na kaikki tavotteet. Se mun kaveriki katuu nyt sitä ku se myi sen The Sims lisäosat. Nyt se joutuu pelaan sitä kakkosta... Muistan ku kolme vuotta sitten sain The Simsin. Silmäni loistivat kun katselin sitä ihanaa peliä joka liukui pitkin liukuhihnaa. Koko kotimatkan pidin sitä sylissäni ja odotin että pääsen pelaamaan. Ku olin kotona niin asensin sen heti ja pelasin kolme tuntia. Joka päivä koulun ja kotitöiden jälkeen pelasin tuota mainiota peliä. Siitä on aika kauan kun sain lisäosia, mutta aina vain pelaamisen into paloi enemmän ja enemmän! Nykyään vaikka olenkin jo 14 vuotias niin pelaan silti ihanaa Simsiä. Petyin, ku kuulin että tulee jokin The Sims kakkonen. Kuten pelissä lukee: Kaikkien aikojen suosituin PC peli tarjoaa nyt parhaan syyn liittyä mukaan The Sims ilmiöön! Loistova peli josta ei grafiikkaa puutu!
        Ottakaa kantaa! Terkut kaikille ykkösfaneille!

• Angel

mistä sä tiedät et sims 2 on huono? lauseistas :
        "kakkosessa ei VARMAAN oo mitään lemmikeitä ja TUSKIN voi tulla supertähdeksi ja taikoa."
        sä sanot selvästi et sä et oo ikinä pelannu...
        miten sä voit haukkuu jotain mitä et oo kokeillu?
        (viesti siis tarkotettu SitMielt? ille....)
        musta kummatki on ihan yhtä hyviä pelejä... vaikka sims 2 ei saakkaan lemmikeitä... (paitsi fisut)

• Simittäjä
        theSims2----------- kirjoitti:

Itseni mielestä The Sims 2 on parempi, mutta minulla on kavereita, jotka eivät pidä siitä, koska eivät osaa pelata sitä. Johtuisiko TS2 "viha" joidenkin kohdalla siitä, että he eivät osaa pelata? Odotan innolla lisäosia kakkoseen!

• örkki

ajattele sims ykköstä, ilman lisäosia. kumpi on parempi, häh? ethän sinä voi ykkösessäkään hankkia lemmikkejä, tulla tähdeksi tai taikoa ILMAN LISÄOSIA.

• ÖRKKI
        ellinovelli kirjoitti:

The Sims yks rulaa! En voi käsittää miks se kakkonen on olevinaan niin hyvä. Siin ei ees oo lemmikeitä. Sit siin tarttee valita joku tavoite mitä pitää sit tavotella. Itte ku kaverillani pelasin ni oisin halunnu laittaa na kaikki tavotteet. Se mun kaveriki katuu nyt sitä ku se myi sen The Sims lisäosat. Nyt se joutuu pelaan sitä kakkosta... Muistan ku kolme vuotta sitten sain The Simsin. Silmäni loistivat kun katselin sitä ihanaa peliä joka liukui pitkin liukuhihnaa. Koko kotimatkan pidin sitä sylissäni ja odotin että pääsen pelaamaan. Ku olin kotona niin asensin sen heti ja pelasin kolme tuntia. Joka päivä koulun ja kotitöiden jälkeen pelasin tuota mainiota peliä. Siitä on aika kauan kun sain lisäosia, mutta aina vain pelaamisen into paloi enemmän ja enemmän! Nykyään vaikka olenkin jo 14 vuotias niin pelaan silti ihanaa Simsiä. Petyin, ku kuulin että tulee jokin The Sims kakkonen. Kuten pelissä lukee: Kaikkien aikojen suosituin PC peli tarjoaa nyt parhaan syyn liittyä mukaan The Sims ilmiöön! Loistova peli josta ei grafiikkaa puutu!
        Ottakaa kantaa! Terkut kaikille ykkösfaneille!

lemmikkejä, lapsi hyvä. ei lemmikeitä. se on hoono soomi

• habibubbal ei toimi Sims 2. Mahtaa v*tuttaa. Jos et oo huomannu niin monista muistaki peleistä tulee uusia väännöksiä.

• scher

sims2 kyl on parempi ku ykkönen.
        ehkä sims2 ei oo viel mitää lisä-osii ku se tuli vast kauppoihim!
        siis eihän sims1 ollu heti ensimäisenä lisä-osia. kai nyt siihenki piti oottaa.. eli turha tulla sanomaan et sims2 on surkee, ku siin ei oo lemmikeitä yms. kyllä siihen varmaan tulee ajan kanssa!!

• simsihminen

vertaa sims 2:kkosta ja sims 1:kköstä ILMAN lisäosia..!

kumpi on parempi

(*sims2*)

:)

• Angry Alien

Habibubba haluisi varmaan Sims2 mutta sillä ei oo varaa siihen, niin se haukkuu sitä ;)

• Cevil
        Angry Alien kirjoitti:

Habibubba haluisi varmaan Sims2 mutta sillä ei oo varaa siihen, niin se haukkuu sitä ;)

Taas näitä samaisia mielipidekeskusteluja.
        Eiköhän meillä jokaisella ole oikeus omaan mielipiteeseen. Toiset pitävät Sims 1:stä lisäosia parempana,toiset taas Sims2:sta.
        Omasta mielestäni Sims2 on huomattavasti 1:stä parempi.

Sims1 on hyvä peli. Ainoa vain,että pidemmän päälle se alkaa tuntua tylsältä. Mitä sitten kun simi on työuran huipulla,on komea talo uima-altaineen sekä lapset hankittuna?
        Sims2:ssä ei tarvitse pelata aina samoilla simeillä. Simit vanhenevat,jäävät eläkkeelle,lapset kasvavat ja muuttavat kotoa. Näin suku jatkuu..niin kauan kuin haluat.
        Ei siis läheskään niin tylsää kuin Sims1:ssä.

Sims1:ssä,valitset aluksi simisi. Valitset heille pään ja vaatteen,yhden vaatteen. Simisi pysyvät samanlaisina koko ajan. Hiukset,kasvot, ainoastaan vaatteita voi vaihtaa.
        Sims2:ssa,Simit käyvät läpi kuusi erilaista vaihetta,yhdessä valitaan silmien muoto ja väri,toisessa kulmakarvat,yhdessä taas poskien muoto. Jokainen simi on yksilöllinen. Vaatteita valitaan monia,arkivaatteet,uimavaatteet,alusasu,yöpuku jne.
        Jokaisella simillä on myös DNA,jonka mukaan lapset perivät geenejä vanhemmiltaan.
        Pelin aikana voit vaihtaa hiustyyliä vaikka joka päivä.
        Simit vanhenevat,kasvot ja vartalo muuttuvat.Teinellä on finnejä ja naiset kokevat raskauden.
        Lapset eivät siis synny "suutelemalla".

Sims2 on monella tapaa realistisempi,kuin edeltäjänsä. Tässä on minun mielipiteeni.
        Ja vielä näihin "Ei lemmikkejä, ihan paska" kommentteihin.. Sims2 ilmestyi kauppojen hyllyille noin puoli vuotta sitten,ei siis ihme,että vielä ei ole lisäosia ilmestynyt. Muistatteko te minkälainen Sims1 oli ilman lisäosia?
        Siihen verrattuna,Sims2 on monta,monta kertaa kehittyneempi.

• ...

...

• Dannii*

haukkua ihan kirosanoin, sitä kakkosta siis, en mäkään haukkunu ykköstä kun kakkos-simiä pelatessani totesin että kakkonen on vain 10 kertaa parempi, mutta, jos jotkut tykkää tyylin "käpylehmien" kanssa leikkiä (koska sitä sims 1 ykkönen on mielenkiintoisuudeltaan MINUN mielestäni.)nii ihan rauhassa en minä heidän leikkejään tai heitä hauku.
        hauskaa simmssuttelua muille!

• utu91

Olin kamuni luona kun se kysyi mut sen luo pelaamaan ts1 no kamuni oli melkeen kokoajan pelaamassa mut ne pienet hetket pelatessani olin vaipua uneen!!! Siinä ei voinu tehdä melkeen mitään ja kuvakulman säätö oli vaikeeta hahmojen tekeminen puuduttavaa ja rakentaminen tylsää... Olin kuolla tylsyyteen X/
      Ja et varmaan ole ikinä edes pelannut kakkosta kokeile ehkä tykkäät siitä... vaikka epäilen että noin negatiivinen ihminen ikinä viitsii edes kokeilla :(

• thesims2 pelaaja

minä tykkään enemmän thesims2,eihän thesims1 saanut lemmikkejä alussa.on luvattu 7 lisäosaa thesims2 joten odottakaa maltillisesti! kun sain ts1 pelasin sitä kokoajan,nytten pelaan 2.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1542
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1014
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      140
      680
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    10. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      76
      639
    Aihe