Onko muita jolla tulee vuosi täyteen nyt toukokuussa -17 ,ollut ilman tupakkaa.Mun täytyy sanoa että mulla on ollut todella vaikeeta nyt pari kk.Painoa ja läskiä on tullut lisää 8kg.Olisiko jollain jotain vinkkejä etten sortuisi kun "vuosipäivä"tulee täyteen 12.5.17???
Pian vuosi ilman tupakkaa
18
1888
Vastaukset
- onneaonneaonneahyvä
Onnittelut!
Joo, tulee joitakin kiloja, mutta ne saa helposti pois terveellisellä ruokavaliolla.
Ja jos ei niin kuitenkin se että ei tupakoi on parempi vaihtoehto!
Nostan sinulle todella hattua, että olet pystynyt siihen mihin moni muu ei pysty!
Elä missään nimessä sorru nyt! Kun on niin vaikeeta lopettaa toinen kerta. Näitä toisen kerran epäonnistuneita lopettajia on sankoin joukoin.
Listaa kaikki hyödyt ja edut ja se kaikenpuolinen raikkaus mitä olet saavuttanut vuoden aikana! Tulee muuten PITKÄ LISTA!
En kyllä ihan ymmärrä miksi haikailet että "jospa".
Itse lopetin tupakinpolton 1985 ja ei tulisi mieleenkään aloittaa sitä uudelleen! - en vaikka miljoonan maksaisivat. Sitä iänikuista köhimistä, pelkoa että joutuu istumaan rullatuolissa lopun elämänsä (kai olet kuullut tästä, se on joku l:llä alkava ilmiö, en muista mikä nimeltään, minulla oli se vaara), ja sitä TURHAN RAHAN SAVUNA TUPRUTTELEMISTA! jA AINAISTA PAHAA HAJUA.
Tiedätkö mitä voisit tehdä 12.5?
Voisit mennä vaikka hienoimpaa ravintolaan mikä on paikkakunnallasi ja tilata kaikista parhaimman menyyn itsellesi! Sen olet todella ansainnut! Ne rahat mitä olet säästänyt vuoden aikana ovat ihan pikkiriikkinen siitä loistoluokan menyystä! Tai tee lomamatka, osta itsellesi jotain upeaa. Sen OLET ANSAINNUT!
No tämä teksti tuli minulta nyt sydämen pohjasta asti, kun itse olen niin hyvilläni että pääsin pois siitä pahasta.
Onnea sinulle ja elä missään nimessä sorru enää niin HÖLMÖÖN ASIAAN enää.
Ajattele miten mahtava asia ja miten mahtava tyyppi itse olet kun olet päihittänyt tupakoinnin!- Höyryttelijä
Ei tupakoinnin lopettamisesta mitään kiloja tule lisää.
Omaa tyhmyyttä jos jostakin kumman syystä rupeaa syömään enemmän, se ei ole mitään korviketta tupakanhimoon. - Läskistynyt
Höyryttelijä kirjoitti:
Ei tupakoinnin lopettamisesta mitään kiloja tule lisää.
Omaa tyhmyyttä jos jostakin kumman syystä rupeaa syömään enemmän, se ei ole mitään korviketta tupakanhimoon.Lopetin pari kk sitten ja 5 kg lisää painoa, 70 kg -> 75 kg. Siis ruokailu on samanlaista kuin ennenkin, siis voihan olla että tulee otettua kaksi leipäpalaa yhden sijaan lounaalla. En ole tarkkaillut. Mutta ei mitään ylimääräsiä iltapizzoja tms.. Kyllä lopettaminen hidastutti aineenvaihduntaa. Olin kuullut tästä lihomisesta, mutta ajattelin ettei se minua koske...
Mutta lopettaminen on muutenkin vaikeata ja jos samanaikaan pitäisi olla dietillä, niin menee liian vaikeaksi.
Eli nyt yritetään hitaasti vähentää syömistä ja olla iloisia kaikista hyvistä puolista ja esim. säästyneestä 350 €. - Höyryttelijä
Läskistynyt kirjoitti:
Lopetin pari kk sitten ja 5 kg lisää painoa, 70 kg -> 75 kg. Siis ruokailu on samanlaista kuin ennenkin, siis voihan olla että tulee otettua kaksi leipäpalaa yhden sijaan lounaalla. En ole tarkkaillut. Mutta ei mitään ylimääräsiä iltapizzoja tms.. Kyllä lopettaminen hidastutti aineenvaihduntaa. Olin kuullut tästä lihomisesta, mutta ajattelin ettei se minua koske...
Mutta lopettaminen on muutenkin vaikeata ja jos samanaikaan pitäisi olla dietillä, niin menee liian vaikeaksi.
Eli nyt yritetään hitaasti vähentää syömistä ja olla iloisia kaikista hyvistä puolista ja esim. säästyneestä 350 €.Väität siis että pelkkä nikotiini on se joka estää lihoamasta?
En ole lihonnut vaikka tupakan jätin ja olen höyrytellyt nikotiininesteitä, tosin aika mietoja, 3-6mg.
- tuleepaskiloja
Kyllä takuulla tulee lisää kiloja!
Ne kilot saa kuitenkin pois.
Parempi että lopettaa tupakoinnin kuin että tuijottaa ylimääräisiin kiloihin.
Aloittaja, elä anna periksi nyt! Elä rupee polttamaan enää ikinä!
Kaikki ei pysty, sinä pystyit.- Höyryttelijä
No kyllä takuulla ei tule kiloja jos et itse ala niitä ahmimaan.
Nikotiiniko ne kilot pitää kurissa kun höyryttelen enkä ole lihonnut?
en siis polta enää. - Terveellinenravinto
Joo ei tupakoinnin lopettaminen lihota, vaan jotkut aloittavat hillittömän ahmimisen, kun lopettavat tupakoinnin. 8kg lihominen on vielä vähän, muttta toki jos sama meno jatkuu, muutaman vuoden kuluttua kiloja on tullut 30 kg lisää.
Vaikka makuaisti paranee tupakanpolton lopetettua, ei silti pidä sortua mässäilyyn.
- pitkä.tie
Kyllä tupakan himo tulla mutta menee nopeasti ohitse keuhkot alkavat puhdistautua kunnolla
- 38v.nikotinisti
Onnea, onneahyvä.Kiitos kannustavasta kirjoituksesta😊.Täytyisi todellakin miettiä miten palkitsisi itensä.Olen siis polttanut 38 v.Viimeksi olin 7kk polttamatta ja retkahdin.38v elämässä on pitkä aika kun on ollut tapojensa orja.On tapa sitten mikä tahansa.On totta että tupakka ei itse laihduta,vaikka nopeuttaa aineenvaihduntaa, minun kohdallani ainakin.Saisi tään kesän meneen ilman tupakkaa .,luulen että sit olisi pahin voitettu😊Onkohan tääl muita jolla suurinpiirtein sama tilanne menossa.Oliso kiva lukee tuntemuksia 😊
- Jeijeee
Mulla tulee vuos 5.6
- 38v.nikotinisti
Hyvä👍👍Miten olet pärjännyt? Oletko retkahtanut kertaakaan?Mä en vielä ainakaan.
- Nikotiininsyöjä
38v.nikotinisti kirjoitti:
Hyvä👍👍Miten olet pärjännyt? Oletko retkahtanut kertaakaan?Mä en vielä ainakaan.
Nikotiinittomana tuskin kukaan pystyy olemaan, aika hankalaa kun moni ruokakin sitä sisältää.
- onneaonneahyvä
Hyvä hyvä!
Rupee tosiaan miettimään miten hienosti vietät juhlapäivän, kun olet selvinnyt vuoden polttamatta!
Parasta pöytään ja tunne itsesi kuningattareksi/kuninkaaksi, kun OLET PÄIHITTÄNYT TUPAKIN!
Siirrä sitten koko tupakkiasia pois mielestä!
Itse muistan kun säälittelin kaikkia niitä, jotka sätkä suussa kulkivat ja olivat orjia sen myrkkypatukan alla, joka ainut päivä tuhlasivat rahansa tupakkatehtailijoitten tileille ja saivat pelkästään huonot keuhkot, huonon voinnin ja haisevan ilmapiirin. "Raukkoja" - niin ajattelin, ja raasuttelen vieläkin.
Nyt kun olet päässyt eroon siitä, niin miksi IHMEESSÄ sortuisit siihen???
Keksi jotain uutta jännää tilalle!
Ajattele, ihana kesä tulossa! - Miksi ruveta jonninjoutavaa tupruttelemaan, kun voi nauttia raittiista ilmasta ja raikkaasta uudesta minästään?
Laske joka päivälle, miten paljon säästät!
Onnea sinulle ja voi että olet ollut sinnikäs, elä anna periksi! - Nznzmzmzo
Kohta itelläkin vuosi nikotiinikorvaustuotteiden poisjätöstä. Niitä käytinkin monta vuotta ja ilmeisesti aika turhaan. Koska kun jätin nikotiinin pois, pahimmat vierotusoireet meni parissa päivässä ohi. Järkeilyni mukaan niin olisi käynyt suoraan tupakasta lopettaessakin.
Ihan satunnaisia tupakan mielitekoja on ollut. Enemmän savun, kuin nikotiinin. Ja kun piipusta parit henkäykset kannabista tuohon hätään olen ottanut, se tupakan himokin menee ohi. Vaikka kannabiksessa ei siis ole lainkaan haitallista ja riippuvuutta aiheuttavaa nikotiinia. - herttaisiakuvia
Kun tupakinhimo yllättää niin kurkatkaapa tänne!
Luulisin että pahimmat himot haihtuu melko nopeaan.
https://www.google.se/search?q=tupakka keuhkosyöpä kuvia&client=firefox-b-ab&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiX9_-kotnTAhWDa5oKHdnGB-0QsAQIKQ&biw=1920&bih=945#tbm=isch&q=tupakka keuhkosyöpä - rattoisaaperjantaita
https://www.google.se/search?q=tupakka keuhkosyöpä kuvia&client=firefox-b-ab&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiX9_-kotnTAhWDa5oKHdnGB-0QsAQIKQ&biw=1920&bih=945#tbm=isch&q=tupakka keuhkosyöpä
Siis koko juttu!
Sitten yksitellen katsokaa.
Takaan ja vannon, alta kiven ja kannon, - että himo menee ohi!
Rattoisaa perjantai-iltaa! - eikoskaanenaa
Mulla tulee 6 kk täyteen kesäkuun alussa . Poltin lähemmäs 40 vuotta. Aina ajattelin etten siihen pysty mutta kyllä vain ja kerralla. En tarvinnut edes mitään korvaavia tuotteita. Mulla alkoi tulemaan tuota turvotusta tuossa muutamia viikkoja sitten. .. eli nestettä kertymään roppaan kuinka monella teistä on myös tullut ja mitä kannattaa tehdä.
- lääkäriltäkysymään
Onnea myös sinulle!
Olette esimerkkejä muille!
Se turvotus johtuu ihan muusta syystä. Kipaisepa lääkärin pakeille.
Ne lääkärit kun tietävät paremmin kuin me muut tällä palstalla.
Pyydä että ottavat kaikki kokeet ja että tekisivät sinulle yleis- lääkärintarkastuksen.
Voit pyytää myös yleisohje-proshyyrejä, esim ravinnosta, liikunnasta ym.
Nyt kun olet selvinnyt tuosta 40-vuotisesta tupakoinnistasi, niin laitapa elämä täysin uuteen uskoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255