Perussuomalaisten kiitosmakkarat 29.4. klo 9-11

jytkyä

Ei ollut makkaraa tänään kymmenen jälkeen, oliko ennen sitäkään. Pitäisi olla kaksi tuntia tarjolla, kun lehdessä on tuo aika. Naurettavaa, ääni ei enää "persuuksille". Jytky oli ja meni. Pitäisi "makkarassakin" pitää mitä lupaa...

12

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ökhö

      peräsuoli petti taas

      • vatsanpuruja

        Ei kai se voi sulla kestää kun ahmit hullun lailla😂


    • koijaripuolue

      Ehehheh eeheheh....Myö valitut syötiin ne ite, niinku vaalilupauksetkin, hyvää oli => lisää T.S naurua Ehehheh eeheheh...

    • äänestystä

      Mikä tuossa meni pieleen? Makkarat loppui, olisiko K-Market antanut lisää vaikka ilmatteeks? Miten on Kataja, Kotiaho ym.

    • ksalaoajd

      Kyllä noissa tilaisuuksissa pitäisi olla asianomaisten edustuskunnossa. Krapulaiset ja juopuneet kuuluisi jonnekkin muualle

    • jytkyyttä

      Vastausta "Persuut", eikö teitä HÄVETÄ? Minä, jos lupaan tarjota pari tuntia TARJOAN!

    • makkaraakin

      Kuka söi "persuuksien" makkarat ennen yhtätoista, kysyn vaan? Kyllä meikäläisiä ollaan menossa "edustusjoukkoon", mutta kuinka puhtain paperein?

    • Campingkuukkeli

      Pyydän vilpittömästi anteeksi... Persujen vilpittömänä ihailijana sekä makkaran intohimoisena ystävänä, söin noita maittavia puoluemakkaroita satamäärin - välillä asuani ja tekopartaani vaihtamalla, joten muille ei sitten jäänytkään mitään... Sory! :)

    • blackaudi

      No ettekö työ nähneet sitä audia johon kiikutettiin makkaroita? Timppa pisti poskeensa. Mitä sitä köyhille helmiä jakamaan.

    • hyvääoli

      kyllä ite olin yheksän jälkeen torilla ja makkarat oli hyviä! täysin idioottimaista tuttua suomi24 palstojen paskanpuhuntaa

      • JauhojaTekoSuolessa

        Niinhän tuo Timo Ämmä näytti louskuttavan makkaraa pää kallellaan. Persun reppanat tarjosi viellä tuontimakkaraa.......että kehtaavat!


    • faktat_esiin

      Hälmöläiset tyytyvät makkaraan vaikka itse puolue tekeekin hallaa juuri omille äänestäjilleen.
      Ajattelisitte edes kerran mitä olette tekemässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe