Rogaine foam - mistä laillisesti?

Ribze2123

Tuhat kiitosta sille, joka antaa linkin taatusti lainmukaiseen ETA-alueen paikkaan, josta Rogaine Foam saa tilata 100 % VARMASTI laillisesti.

Ei saa Suomesta ja tuote toiminut itsellä todella hyvin. Biovea alkanut lähettämään US ja en halua ottaa mitään riskejä.

Tuhat kiitosta, KIITOS

Tuote on pelastanut elämäni.

50

20629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaahtoa
      • Nalkkiin_tai_ei

        Minoksidiilille (Rogaine) on Suomessa hyväksytty myyntilupa vain liuokselle (Fimean luettelo). Vaahto voi siksi jäädä tulliin myös ETA-alueelta ostettuna. Perille se voi tulla koska Tulli ei ilmeisesti tarkasta kaikkea ETA-alueen postiliikennettä.
        ETA-alueen ulkopuolelta ei saa ostaa netistä Rogainea lainkaan.


      • Byrokratianrattaat

        Vaikuttaako myyntilupa Suomessa mitenkään jos tilatulla tuotteella on myyntilupa ETA-alueella ja vastaavaa tuotetta (minoksidiili) saa Suomesta itsehoitolääkkeenä? No tämäpä pitää varmistaa suoraan Fimealta.


      • Itsellenivastaten

        Fimealta tulikin vastaus eli Regaine Foamin tilaaminen on sallittua kunhan on laillistettu apteekki josta itsehoitolääke tilataan ja määrä on maksimissaan 3kk käyttöä vastaava.


      • 9111

        Oletko itse tilannut kyseisestä paikasta? Jos olet niin toimiko kaikki niin kuin kuuluukin? Kieltä ei taita saada vaihdettua Englanniksi vaikka kyllä tilaaminen Saksallakin onnistuu.


      • Vaahtoa

        Olen tilannut ja nopeasti tuli perille, taisi mennä 3-4 päivää. Kielen saa kyllä vaihdettua englanniksi. Kielen voi vaihtaa etusivulla sivun alalaidassa. Kyseessä on siis laillistettu apteekki (sivulta löytyy vihreällä logo ja linkki). Muitakin paikkoja toki on mutta tuota olen käyttänyt.


      • kannattaahuomata

        Tuossa laatikkopakkauksen Regainessa on propylene glycolia, mille monet allergisia ja voi tulla allergiseksi kun aine jätetään pitkäksi aikaa päänahkaan. Ihottuma voi levitä joka puolellle ja kamala vaiva kun sitä ainetta on varmaan puolessa kaikista kemikaaleista ja sen jälkeen pitää välttää niitä kaikkia. Hirveä kutina eikä ilennyt liikkua missään ilman paitaa. Onneksi tuossa muovipakkauksessa ei näytä olevan, on näköjään selvästi halvempaakin kuin Biovealla. Kiitti linkistä.

        Englannista saa toistaiseksi vielä halvemmalla, ehkä vuoden tai pari tai jos tulevat järkiinsä niin pitempäänkin, olisi paras maa ostaa kun sivut englanniksi, tosin läheskään kaikki ei myy Suomeen tai minnekään ulkomaille.


      • Anonyymi
        Vaahtoa kirjoitti:

        Olen tilannut ja nopeasti tuli perille, taisi mennä 3-4 päivää. Kielen saa kyllä vaihdettua englanniksi. Kielen voi vaihtaa etusivulla sivun alalaidassa. Kyseessä on siis laillistettu apteekki (sivulta löytyy vihreällä logo ja linkki). Muitakin paikkoja toki on mutta tuota olen käyttänyt.

        Puhut paskaa! Ei pysty vaihtamaan kieltä mistään...


    • Jasittentullaankin

      siihen että miksi helvetissä tuolla Foamilla ei ole myyntilupaa Suomessa? On tää kyllä semmoinen hölmölä ennenkuin saadaan joku järkevä selitys tuolle.

      • Kannattavuusraja

        Ilmeisesti myynti on ollut niin heikkoa ettei maahantuojan kannata tuoda sitä tänne.

        Tarpeeksi pyyntöjä sähköpostilla maahantuojalle ja jälleenmyyjien kautta, niin eiköhän tuote ilmesty myyntiin täälläkin.


      • Yhtäenvaihda

        On kyllä ihme ettei vaahtoa myydä Suomessa. Minoksidiilia olen käyttänyt kohta 7 vuotta ja kokemusta on nesteestä ja vaahdosta. Omalla kohdallani tulokset ovat olleet kiistattomasti paremmat kun vaahto on ollut käytössä. Rogaine foamin tilaan jatkossakin (laillisesti) ETA-alueelta.


      • Anonyymi
        Kannattavuusraja kirjoitti:

        Ilmeisesti myynti on ollut niin heikkoa ettei maahantuojan kannata tuoda sitä tänne.

        Tarpeeksi pyyntöjä sähköpostilla maahantuojalle ja jälleenmyyjien kautta, niin eiköhän tuote ilmesty myyntiin täälläkin.

        E bay ei tulli maksua rogaine foam 180 milliä 5 milliä minoxdiliiliä kunhan lukee location in tulee Euroopasta esim Bulgaria Unkari alanko maat Liettua hinta 44€ posti kulujen kanssa toimitus noin 10 päivää ja monet muut eri rogaine vaihto ehdot E bay perustanut varastoja ympäri Eurooppaan


    • 91111

      Edelleen laittakaa linkkiä jos on omakohtaista kokemusta mistä voi tilata laillisesti minoksidiilivaahtoa Suomeen.

      Ketjussa ylempäkin mainitussa Saksalaisessa nettikaupassa näyttäisi olevan 20€ postikulut. Ihmeen kova hinta, itse minoksidiilivaahto kyllä kohtuu halpaa.
      https://www.versandapo.de/

      • Hessuskola

        Laskin että Bioveasta jos tilaa 4kk setin tai tuolta apteekista 3kk setin 20€ postikulut niin molempien kuukausihinnaksi tulee sama 25€. Jos haluaa tukea Eu:ta niin tilaa Saksasta jos Britanniaa niin Bioveasta.

        Ilmottakaa toki jos joku löytää linkin missä olisi alhaisempi kuukausihinta postikuluineen.


      • siinäseero
        Hessuskola kirjoitti:

        Laskin että Bioveasta jos tilaa 4kk setin tai tuolta apteekista 3kk setin 20€ postikulut niin molempien kuukausihinnaksi tulee sama 25€. Jos haluaa tukea Eu:ta niin tilaa Saksasta jos Britanniaa niin Bioveasta.

        Ilmottakaa toki jos joku löytää linkin missä olisi alhaisempi kuukausihinta postikuluineen.

        Ilmankos Saksassa halvempaa, Biovealla ei mene postikuluja ainakaan 4kk pakkauksesta, en muista hintarajaa ja hyvin tullut perille joka kerran. Jaksaa nuo ostaa ja minulla riittää pitempään kun en laita edes joka päivä, Suomen apteekissa maksaisi varmasti enemmän. Voisikin vaihtaa heti saksalaiseen, saa englantilaiset maistaa omaa lääkettään.


      • Anonyymi
        Hessuskola kirjoitti:

        Laskin että Bioveasta jos tilaa 4kk setin tai tuolta apteekista 3kk setin 20€ postikulut niin molempien kuukausihinnaksi tulee sama 25€. Jos haluaa tukea Eu:ta niin tilaa Saksasta jos Britanniaa niin Bioveasta.

        Ilmottakaa toki jos joku löytää linkin missä olisi alhaisempi kuukausihinta postikuluineen.

        Brexit?


    • Foamia

      Olen vuosia tilannut Bioveasta. Nyt jäi huhtikuussa ekan kerran tulliin ja takavarikoivat 4kk satsin. Biovea tosin palautti rahat ja tulli tyytyi lähettämään uhkailevan kirjeen. Biovean ongelma on että ovat ruvenneet postittamaan Jenkeistä, mutta fakta on että on ne sieltäkin varmaan 3-4 kertaa tulleet perille. Nyt ovat tullissa vaan ruvenneet ilmeisesti syynäämään tarkemmin. Edellisen kerran tilasin sitten www.apo-rot.de -verkkoapteekista. Tuli hyvin perille ja oli edullista. Nyt kun yritin uudestaan tilata niin ilmoitti: "Folgende Artikel können in das von Ihnen ausgewählte Lieferland leider nicht verschickt werden". Eli eivät jostain syystä enään toimita Suomeen! Laitoin tilauksen vetämään yllä mainittuun Versandapoon. Suostuivat sentään vielä ottamaan tilauksia Suomestakin...

      Litkurogainen aloitin yli kymmenen vuotta sitten. Foamiin siirryin ehkä viisi vuotta takaperin. On toiminut.

    • Toimiikotuofoam

      myös ilman Finasteridia?

      • Tarkoitinettä

        pysyykö hiukset pitkässä juoksussa pelkällä Rogainella?


      • Foamia

        Pitää tarkentaa, että litkurogainen aloitin jo varmaan 15 vuotta sitten kun noin 25-vuotiaana alkoi hiuksia lähtemään. Kymmenen vuotta sitten aloitin finasteridin ja ehkä viisi vuotta sitten korvasin litkun foamilla. Finasteridi on kyllä toiminut hyvin. Käytännössä sama tilanne kuin silloin kun aloitin, ehkä jopa vähän tuuheampi. Foam on mielestäni tuuheuttanut vielä vähän lisää. Kun joku aika sitten kävin uusimassa finareseptin niin lekuri totesi että näyttää että ilmeisesti toimii. Ja kyllä se toimiikin, minulla on 4-kymppiseksi ihan ok tukka. Huono puoli noissa molemmissa on, että kumpaakaan ei viitsi lopettaa, kun sitten varmaan tukka lähtee aika vauhdilla.


    • HTveteraani

      Kysyin Bioveasta että mistä lähettävät, vastaus oli että Britanniasta.

    • Sammmuuu

      Minulla katosi paketti kun kyselin. Aikoivat palauttaa rahat kortille. Lienee viisaampi siirtyä Saksan kauppaan kun katoavat Bioveasta tilatessa. Nyt joutuu ostamaan Suomesta kalliin Rogainen kun entinen loppuu.

      • Sammmuuu

        Laitoin tuolta Sakan paikasta tilaukseen, hinnaksi siis noin 25€/kk kuten Bioveastakin. Kumma tosiaan jos ei Virostakaan löydy halvemmalla.


    • HTveteraani

      Oletteko tilanneet www.versandapo.de? Onko vaahto tullut perille asti vaikka suomessa sallitaan vain nesterogaine? Oletteko tilanneet vain yhden 3kk setin kerrallaan?

    • Minniliiniläinen

      Myyn edullisesti kaksi pakettia 5% regaine -vaahtoa (naiselle), juurikin tuolta versandaposta tilatut. Olin hamstrannut tuotetta ja sitten allergisoiduin (muitakin yliherkkyyksiå on, joten ei sinänsä yllätä ja uskoisin että useimmille tuote käy). Parasta ennen 8/19 joten ajattelin pistää hyvän kiertämään. Aine toimi yli odotusten ainakin minulla. Laita viestiä ja yhteystietoja jos kiinnostaa.

      • Hiuksetlähtee

        Moi Minniliiniläinen, mä olisin kiinnostunut. Miten saisin suhun yhteyden?


    • Vastauksistakiitollinen

      Moi, mistä ootte tilannut tuota Regaine FRAUEN 5%? Enää tuolta www.apo-rot.fi ei saa ainetta tilattua Suomeen.

      • yfguhliilhilhl

        Taitaa firma kerrallaan oppia ettei suomalaisia tilauksia kannata hyväksyä kun tulli on hävittänyt laittoman paketin ja asiakas pyytänyt pankkia palauttamaan luottokorttiostoksen maksun.


    • EiNahkakalloNaiseksi

      Hei kaljuuntuvat sisareni (ja -veljet). Olen 34-vuotias nainen ja siinä pisteessä että päänahka kiiltää hiuksien lomasta, ja sairaudet on jo poissuljettu hiusten harvenemisen syynä. Kyllä se vaan niin on että miestyyppisestä kaljuuntumisesta kohdallani on kyse, ja googlailun tuloksena siihen lopputulokseen tullut että minoksidiilin käyttäminen aloitettava.
      Monenko kuukauden annos tässä mahtaa olla? Tieto hankalasti kaivettavissa. Naisten tuotetta ilmeisesti laitetaan kerran päivässä. https://www.versandapo.de/regaine-frauen-schaum-50-mgg-2x60g-pzn-11082202/erfahrungen

      Sillä ihan kysyn, että jos max. 3kk annoksen kerrallaan saa tilata ilman että jää tulliin, etten sitten liikaa tilaa. En löytänyt sivulta kohtaa jossa voisin kielen vaihtaa englanniksi ja tässä kohtaa myönnän uusavuttomuuteni. Kiitos vastauksista!

      • Anonyymi

        Saitko tilattua tuotteet ja onko laillista, ts tulli ei nappaa?


      • Anonyymi

        EiNahkakalloNaiseksi. Tuossa linkissä on neljän kuukauden annos. Kolmen kuukauden annoksen voi tilata laillisesti. Tietääkseni Rogainea myydään myös 2 kk:n tai 1 kk:n erissä, tosin niitä on vaikeampi löytää. Kokeile Amazon UK:ta tai Amazon.de. Amazon antaa yleensä paljon hakutuloksia, kun laitat hakukenttään Rogaine tai Regaine. Jos aloitat minoksidiilin, olen kiinnostunut. Itsellä sama ongelma. Mikset muuten osta Suomen apteekista 5 % liuosta!?


    • pekkanen
    • Conor

      tilasin tuolta irkkujen medipharm sta 3kk satsin, tuli viikon päästä kotiovelle.

    • Anonyymi

      Ei taida enää mikään paikka toimittaa vaahtoa Suomeen :(.

      • Anonyymi

        Samaa mietin saisko mistään Suomesta vaahdon muodossa? Tosin eihän tuo litkukaan ole vaikea laitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin saisko mistään Suomesta vaahdon muodossa? Tosin eihän tuo litkukaan ole vaikea laitella.

        Nettisivu lookfantastic tilattu regaine foam .
        Tuli nopsaa perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettisivu lookfantastic tilattu regaine foam .
        Tuli nopsaa perille.

        Ko sivustolta en löytänyt Regaine-tuotteita ?! Vai oliko tarkoituskin olla vitsi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ko sivustolta en löytänyt Regaine-tuotteita ?! Vai oliko tarkoituskin olla vitsi ?

        Löytyipäs, mutta miksi tuo foam on "naisille tarkoitettua" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyipäs, mutta miksi tuo foam on "naisille tarkoitettua" ?

        Moi! Naisena kyselen jos käyttää Rogainea liuoksena tai vaahdon muodossa voiko hiuksia normaalisti värjätä ,vaalentaa,yms..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Naisena kyselen jos käyttää Rogainea liuoksena tai vaahdon muodossa voiko hiuksia normaalisti värjätä ,vaalentaa,yms..

        Kyllä voi


    • Anonyymi

      www.amazon.de tai www.amazon.uk
      Sieltä kirjoita hakuun Rogaine foam tai Regaine foam. Ole tarkkana siitä, että tilattava annos on kolmen kuukauden erä, sen suurempaa määrää ei saa tilata ulkomaisesta verkkokaupasta.

      Suomesta ei saa minoksidiilia vaahtomuodossa.

      Minoksidiilin käyttäjiltä kysyisin myös, oliko teillä hoitoa aloitettaessa tavallista runsaampaa hiusten lähtöä? Jos, niin kauanko se kesti?

      • Anonyymi

        Minulla on erittäin kova hiustenlähtö käytön aloittamisen jälkeen. Kesti arviolta vajaa 2kk. Laitoin itse tilaukseen 3 kk satsin amazon.de. Toivottavasti tulee perille.


    • Anonyymi

      Palauttaako Biovea rahat jos jää tulliin vai pitäisikö palautus hakea Paypalilta kun maksanut sen kautta tai luottokortin pankista?

      Miksiköhän Biovea ei hanki varastoa Saksasta tai muusta EU-maasta, vaikka Suomesta, typerää touhua, menettävät vaan rahaa ja asiakkaat.

      • Anonyymi

        Oletko saanut vastausta tai tilannut tuotteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko saanut vastausta tai tilannut tuotteet?

        Tuli perille, mutta kannattaa ilmoittaa että haluaa tuotteet lähetettävän Euroopasta. Varmempaa tilata jostain mikä ilmoittaa toimipaikakseen eurooppalaisen maan.


    • Anonyymi

      Apteekeista Suomessa ei saa enää Rogaine 20 mg liosta - siis sitä miedompaa. tukkuri ei enää pidä valikoimissa, sanottiin mm. YA:sta. Minulle ei 50 mg sovi, päänahka ärtyy. Mistä saisi laillisesti hankituksi joko liuosta tai foamia?

      • Anonyymi

        Tilasin Amazon.com naisten regaine foamia, mutta sainkin miesten vahvuuden. Jos joku haluaa ostaa sen, niin voin myydä. Avaamaton paketti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin Amazon.com naisten regaine foamia, mutta sainkin miesten vahvuuden. Jos joku haluaa ostaa sen, niin voin myydä. Avaamaton paketti.

        Eivätkö nämä miesten ja naisten Rogainet ole samaa ainetta? Olen sitä mieltä, että jaottelu miesten ja naisten Rogaineen on aika keinotekoinen, ehkä markkinoijien keksimää? Vai tarkoitatko vahvuudella 2 % naisille ja 5 % miehille? On kai suositus, että 2 % minoksidiilia käyttäisivät naiset, mutta netistä löytyy useitakin tutkimuksia, joissa 5 %:sta on käytetty naisille, erityisesti Rogaine-vaahtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö nämä miesten ja naisten Rogainet ole samaa ainetta? Olen sitä mieltä, että jaottelu miesten ja naisten Rogaineen on aika keinotekoinen, ehkä markkinoijien keksimää? Vai tarkoitatko vahvuudella 2 % naisille ja 5 % miehille? On kai suositus, että 2 % minoksidiilia käyttäisivät naiset, mutta netistä löytyy useitakin tutkimuksia, joissa 5 %:sta on käytetty naisille, erityisesti Rogaine-vaahtoa.

        Voihan sitä miesten tököttiä naisetkin käyttää, mutta älkää tulko itkemään jos alkaa parta kasvamaan :D


    • Anonyymi

      Hei mistä tuota saa ja millä nimellä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe