Moro hiihtokansa!
Kyselen kevään suksitarjouksista, milloin olisi paras hetki noin suunnilleen tehdä järkikaupat suksista. Kävin eilen katsastelemassa hintoja, ja vielä ei alennuksia näkynyt. Paketti jota nyt katselin oli noin 300 euron luistelupaketti. Mitä luulette, mihin hintaan tuollaisen paketin voisi saada parin kuukauden päästä? Tippuuko hinta jopa puoleen, eli kannattaako odotella? Vanhat sukset vielä välttää tämän lopputalven, mutta kevätkeleille olisi hauska päästä kunnon vehkeillä.
Viime keväänä kävi harmittavasti kun unohtui koko homma niin jäi sukset ostamatta.
Suksitarjoukset
9
2000
Vastaukset
- Mika
Hinnat ei siitä oleellisesti laske,korkeintaan ovh nousee,jolloin alennus tuntuu isommalta.Sama homma auton renkaista,eli syksyllä sama hinta kuin keväällä alennus prosentti vaan kasvaa.
- asd
tuskimpa ne hinnat kauheasti laskevat, mutta mitä pidempään odotat niin sitä pienempi on suksivalikoima eli jos käy huonosti ja odotat liian pitkään niin liikkeistä ei enää löydy sopivia suksia sinulle vaan joudut tyytymään joko liian jäykkiin tai liian löysiin suksiin. kummillakaan hiihto ei ole nautittavaa, joten suosittelen että menet samantien kauppaan ja ostat nytten ne sukset.
- make100
Uusimmat sukseni minä ostin lokakuun alussa(mallia 04/05), jolloin ei vielä ollut lumesta tietoakaan. Pari päivää sitten oli lehdessä tarjouksessa sama suksi, tosin 30€ kalliimmalla mitä itse maksoin.
Toukokuun lopussa oli käyttämässäni urheiluliikkeessä sellainen ennakkotilaus ilta, jos silloin olisi tilannut niin sukset olisivat tulleet Lokakuussa. Ennakkotilaajan säästö olisi ollut vielä parikymppiä lisää.- Joni
että nämä ennakkoon tilatut olisivat halvempia?Jostain luin että saattavat olla vielä hyviä pareja,lähinnä palvelua aktiiveille.
- make100
Joni kirjoitti:
että nämä ennakkoon tilatut olisivat halvempia?Jostain luin että saattavat olla vielä hyviä pareja,lähinnä palvelua aktiiveille.
Nämä ennakkoon tilattavat sukset olivat kaikki sieltä malliston yläpäästä. En tiedä olisko halvempia malleja voinut tilata ennakkoon, ei niitä ainakaan ollut esillä.
Tämä minun uusin suksipari on kyllä aivan huippu, toimii kuin unelma. - asd
Joni kirjoitti:
kyllähän ennakkoon tilaamalla saa halvemmalla, jos huomioon ei oteta vuoden vanhoja suksia. lähes kaikki kilpahiihtäjät tilaavat sukset keväällä ja parhaat suksethan viedään usein heti pois. mielestäni ennakkoon ei pysty tilaamaan kuin kilpasuksia ja niiden junior malleja. ja usein sukselle annetaan vielä vaihtotakuu eli jos ei toimi sillä kelillä mille olet sen tilannut niin uutta kapulaa tilalle, en tiedä onko näin kuntohiihtäjien kohdalla, mutta ainankin minulla on toimivuustakuu suksissani, mutta huomiokaa se että minulla on sopimus suksimerkin kanssa.
- St1
Kun tuota lunta on taas koko maassa melkeinpä vaivoiksi asti, nin kaupassa lienee älytön hulabaloo. Kannattaa käydä ostamassa nyt heti, jos aikoo saada itselle sopivat.
Toinen olisi ehkä ollut tilanne, jos noi alkukuun kelit täällä etelässä olisi jatkuneet. Varmaa alennuksista tuskin olisi ollut silloinkaan, mutta ehkä joltain kauppiaalta olisi voinut kärsivällisyys pettää.- Joni
Olen vuosia huokutellut kaveria suksikauppaan, mutta aina sama virsi.Syksyllä odotellaan jos Joulun jälkeen saisi halvemmalla.Joulun jälkeen odotellaan,että hiihtolomat on mennyt.Hiihtolomien jälkeen mietitään,kannattaako siirtää syksyyn,kun talvi alkaa kumminkin olemaan ohi.Itse olen oppinut ,että hommaan kaikki vehkeet silloin kun tarvis on.Onpahan sitten olemassa,eikä tarvii miettiä.
- sunnuntaihiihtäjä
Juu, kyllä alan kallistumaan siihen, että marssin lähiaikoina suksikauppaan. Katselin tänään tuollaista asiallista 239 euron luistelupakettia, Peltosen sukset, Alpinen pilot monot. Siteet ja sauvat tietenkin kuuluu hintaan. Ei tässä jaksa enää venttailla niitä alennuksia, jos niitä tuleekaan sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072