Raumalaiset miehet

TyttöTurkkusesta

Onko totta että Raumalta ovat kotoisin länsirannikon pienimunaisimmat miehet ja siksi raumalaisia miehiä on aina naurettu sekä kutsuttu etanakulleiksi?

9

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dicson

Hetkinen, mikä on pienimunauinen raumalainen. Kerron itsestäni. Olen Raumalainen, vertailukohdetta ei ole munan koossa, itsellä on noin 17cm erektiossa ja kaikki ovat kiittäneet, siis naiset, kun olen heitä ´´tyydyttänyt´´ no turhaan sulkeissa, kaikki olen tyydyttänyt.
      Itse akti ei ole vahvimpia puoliani, kestää noin 15-20 minuuttia, mutta se ennen tapahtuva keskustelu, esileikki ja ennen keikkea jälkipuinti.
      Nauranut on kyllä monikin kanssani ollessani, mutta myös itkenyt, koska se oma mies nyt vaan ei ymmärrä naisen parasta, sitäkin kuuntelen ja ymmärrän.
      Sitä olen kyllä miettinyt, että mikä on pieni muna, kun tälläkin tulee hyvin toimeen. Käsittääkseni itsellä on pieni muna, jos kavereita kuuntelee, mutta kun taas kuuntelen heidän vaimojaan, ihan hyvän kokoinen on.
      No motto on, ´´kuormasta syödään´´ja silti ollaan kavereita, mutta ei kerrota heidän vaimojensa ongelmista, vaan selvitän ne ihan itse.
      Kysyttävää????

• 10inch

Jos n. 10 tuumaa on pieni, niin siinä tapauksessa. Kommentoida voin tosin vain omasta puolestani.

• AnjaTietääKokemuksesta

Olkaa onnellisia sillä te kummatkin teette kalujenne koossa poikkeuksen joka vahvistaa säännön Raumalaisten miesten pienistä kulleista, 17 senttisetkin ovat jo erittäin harvinaisia ja valtavan kokoisia täkäläisiksi kulleiksi. Onneksi paikallisilla naisilla ja tytöillä on aina mahdollisuus lähteä "kyrvästämään" Turkuun, Ukiin tai Poriin, niissä kaikista löytyy paljon sekä helposti komeilla kaluilla varustettuja miehiä jotka tyydyttävät naisten kaikki tarpeet, tyydytettyjen naisten on taas mukava palata takaisin kotiin Raumalle.

• isomunainen-mies

Paksu kullini tekee hyvää naiselle.

• Kyllä on tuollainen outo asia! Itse olen voin kertoa että omani on 18.5cm erektiossa.Sillä hyvin olen pärjännyt ja tulen niin tekemään tulevaisuudessakin.Tervetuloa vaan kokeilemaan sitä.

• Anna-Kyllikki

Turkkusen Tyttö ny on jääny vaa vähemmälle huomiolle kun Rauman omat tyttöset on iltariennoissa pärjänneet paremmin.
      Kyllä se syö naista.

• Iha.mulk

Nii en mnää mittä tie mut yhre raumlaise nmää tunne ja se o ainaski koko mies iha mulk.

• SavonmuanSalme

Mahtaiskos turkkusen tyttären omissa vehkeissä olla jotain vikaa, jos siihen kaikki pieneltä tuntuu?

• Munaotus

Tuu kattoo, sittempä näät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4190
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2282
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2084
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe