Raumalaiset miehet

TyttöTurkkusesta

Onko totta että Raumalta ovat kotoisin länsirannikon pienimunaisimmat miehet ja siksi raumalaisia miehiä on aina naurettu sekä kutsuttu etanakulleiksi?

9

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dicson

      Hetkinen, mikä on pienimunauinen raumalainen. Kerron itsestäni. Olen Raumalainen, vertailukohdetta ei ole munan koossa, itsellä on noin 17cm erektiossa ja kaikki ovat kiittäneet, siis naiset, kun olen heitä ´´tyydyttänyt´´ no turhaan sulkeissa, kaikki olen tyydyttänyt.
      Itse akti ei ole vahvimpia puoliani, kestää noin 15-20 minuuttia, mutta se ennen tapahtuva keskustelu, esileikki ja ennen keikkea jälkipuinti.
      Nauranut on kyllä monikin kanssani ollessani, mutta myös itkenyt, koska se oma mies nyt vaan ei ymmärrä naisen parasta, sitäkin kuuntelen ja ymmärrän.
      Sitä olen kyllä miettinyt, että mikä on pieni muna, kun tälläkin tulee hyvin toimeen. Käsittääkseni itsellä on pieni muna, jos kavereita kuuntelee, mutta kun taas kuuntelen heidän vaimojaan, ihan hyvän kokoinen on.
      No motto on, ´´kuormasta syödään´´ja silti ollaan kavereita, mutta ei kerrota heidän vaimojensa ongelmista, vaan selvitän ne ihan itse.
      Kysyttävää????

    • 10inch

      Jos n. 10 tuumaa on pieni, niin siinä tapauksessa. Kommentoida voin tosin vain omasta puolestani.

    • AnjaTietääKokemuksesta

      Olkaa onnellisia sillä te kummatkin teette kalujenne koossa poikkeuksen joka vahvistaa säännön Raumalaisten miesten pienistä kulleista, 17 senttisetkin ovat jo erittäin harvinaisia ja valtavan kokoisia täkäläisiksi kulleiksi. Onneksi paikallisilla naisilla ja tytöillä on aina mahdollisuus lähteä "kyrvästämään" Turkuun, Ukiin tai Poriin, niissä kaikista löytyy paljon sekä helposti komeilla kaluilla varustettuja miehiä jotka tyydyttävät naisten kaikki tarpeet, tyydytettyjen naisten on taas mukava palata takaisin kotiin Raumalle.

    • isomunainen-mies

      Paksu kullini tekee hyvää naiselle.

    • Kyllä on tuollainen outo asia! Itse olen voin kertoa että omani on 18.5cm erektiossa.Sillä hyvin olen pärjännyt ja tulen niin tekemään tulevaisuudessakin.Tervetuloa vaan kokeilemaan sitä.

    • Anna-Kyllikki

      Turkkusen Tyttö ny on jääny vaa vähemmälle huomiolle kun Rauman omat tyttöset on iltariennoissa pärjänneet paremmin.
      Kyllä se syö naista.

    • Iha.mulk

      Nii en mnää mittä tie mut yhre raumlaise nmää tunne ja se o ainaski koko mies iha mulk.

    • SavonmuanSalme

      Mahtaiskos turkkusen tyttären omissa vehkeissä olla jotain vikaa, jos siihen kaikki pieneltä tuntuu?

    • Munaotus

      Tuu kattoo, sittempä näät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      121
      2940
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      54
      2243
    3. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      55
      2171
    4. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      32
      2084
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      192
      1549
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1439
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      121
      1382
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      57
      1319
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      8
      1133
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      1053
    Aihe