Onko totta että Raumalta ovat kotoisin länsirannikon pienimunaisimmat miehet ja siksi raumalaisia miehiä on aina naurettu sekä kutsuttu etanakulleiksi?
Raumalaiset miehet
9
443
Vastaukset
- dicson
Hetkinen, mikä on pienimunauinen raumalainen. Kerron itsestäni. Olen Raumalainen, vertailukohdetta ei ole munan koossa, itsellä on noin 17cm erektiossa ja kaikki ovat kiittäneet, siis naiset, kun olen heitä ´´tyydyttänyt´´ no turhaan sulkeissa, kaikki olen tyydyttänyt.
Itse akti ei ole vahvimpia puoliani, kestää noin 15-20 minuuttia, mutta se ennen tapahtuva keskustelu, esileikki ja ennen keikkea jälkipuinti.
Nauranut on kyllä monikin kanssani ollessani, mutta myös itkenyt, koska se oma mies nyt vaan ei ymmärrä naisen parasta, sitäkin kuuntelen ja ymmärrän.
Sitä olen kyllä miettinyt, että mikä on pieni muna, kun tälläkin tulee hyvin toimeen. Käsittääkseni itsellä on pieni muna, jos kavereita kuuntelee, mutta kun taas kuuntelen heidän vaimojaan, ihan hyvän kokoinen on.
No motto on, ´´kuormasta syödään´´ja silti ollaan kavereita, mutta ei kerrota heidän vaimojensa ongelmista, vaan selvitän ne ihan itse.
Kysyttävää???? - 10inch
Jos n. 10 tuumaa on pieni, niin siinä tapauksessa. Kommentoida voin tosin vain omasta puolestani.
- AnjaTietääKokemuksesta
Olkaa onnellisia sillä te kummatkin teette kalujenne koossa poikkeuksen joka vahvistaa säännön Raumalaisten miesten pienistä kulleista, 17 senttisetkin ovat jo erittäin harvinaisia ja valtavan kokoisia täkäläisiksi kulleiksi. Onneksi paikallisilla naisilla ja tytöillä on aina mahdollisuus lähteä "kyrvästämään" Turkuun, Ukiin tai Poriin, niissä kaikista löytyy paljon sekä helposti komeilla kaluilla varustettuja miehiä jotka tyydyttävät naisten kaikki tarpeet, tyydytettyjen naisten on taas mukava palata takaisin kotiin Raumalle.
- isomunainen-mies
Paksu kullini tekee hyvää naiselle.
Kyllä on tuollainen outo asia! Itse olen voin kertoa että omani on 18.5cm erektiossa.Sillä hyvin olen pärjännyt ja tulen niin tekemään tulevaisuudessakin.Tervetuloa vaan kokeilemaan sitä.
- Anna-Kyllikki
Turkkusen Tyttö ny on jääny vaa vähemmälle huomiolle kun Rauman omat tyttöset on iltariennoissa pärjänneet paremmin.
Kyllä se syö naista. - Iha.mulk
Nii en mnää mittä tie mut yhre raumlaise nmää tunne ja se o ainaski koko mies iha mulk.
- SavonmuanSalme
Mahtaiskos turkkusen tyttären omissa vehkeissä olla jotain vikaa, jos siihen kaikki pieneltä tuntuu?
- Munaotus
Tuu kattoo, sittempä näät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712300En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108970
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736- 33687
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684