Kamuttaja Toivottaa Hyvää Vappua!

Hyvää Vappua kaikille Lieksalaisille entisille ja nykyisille kuin myös Pielisjärveläisille!
Tänne saatiin Vapuksi kunnon lumipeite, mitenkäs siellä?

10

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurapuro

      Terve Kamuttaja sama täällä Lieksassa ,rupesi tulemaan lumiräntää taivaan täydeltä,siitä huolimatta hyvää työväen juhlaa sinulle ja hyvää kevään jatkoa.Timitran hiihtokeskuksessa täysi hiihtokeli ei vuosikausiin ole ladut olleet tässä kunnossa yleensä kausi loppuu maaliskuun lopussa.

    • Piti aloittaa moottoripyöräkausi, vaan saavat olla peiton alla vielä.

    • lieksankyrpäjooseppi

      Jotkut harrastaa jopa vappu uintia mut me eukon kans harrastettiin vappu na...ia heti aamu tuimaan! Hyvvee teki!

      • aamurusko931

        On ollut monenlaisia vappusäitä, mutta tämmöstä takatalvista vapunseutua en muista vuosikymmeniin. Lieneekö tulossa uusi jääkausi? No, voihan se tulla kunnon lämmin kesä, kun tästä nuo kylmät pittää pois. Toivotaan parasta. Hyvää Wappua kaikille tasapuolisesti


    • mummonpyörä

      Tunnusta pois kamuttaja katselet lieksan vappua käten öipomossa

      • öipomo.mielessäin

        Käten öipomossa minäkin vappua katselen hissanmaikan tapaan.


    • SINKOMIES

      Tällä palstalla ei ole kuin yksi mulkero, joka ei osaa kirjoittaa lieksalaista pienellä alkukirjaimella.
      Tästä on sanottu tuolle moninikelle sen tuhannen kertaa, vaan ei pöljä tajua.
      Kirjottaisit Tumpelo sillä oikialla nikelläsi.

      • älä.leiki.viisasta

        Tumpelo on adjektiivi, ja se kirjoitetaan lauseen keskellä pienellä kirjaimella, tiedä se tumpelo.


      • Voi kuule, kyllä minä kieliopin hallitsen mielestäni aika hyvin, en tietysti täydellisesti.
        Tiedän milloin joku kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, ja milloin pienellä.

        Sinä et näköjään oikein hallitse asiaa, sillä jos hallitsisit, tietäisit poikkeussäännön milloin voi käyttää isoa alkukirjainta.

        Ota siitä selvää, se kannattaa.


      • poikkeus.sääntö
        kamuttaja kirjoitti:

        Voi kuule, kyllä minä kieliopin hallitsen mielestäni aika hyvin, en tietysti täydellisesti.
        Tiedän milloin joku kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, ja milloin pienellä.

        Sinä et näköjään oikein hallitse asiaa, sillä jos hallitsisit, tietäisit poikkeussäännön milloin voi käyttää isoa alkukirjainta.

        Ota siitä selvää, se kannattaa.

        Todellakin on olemassa poikkeus sääntö milloin jonkun alueen asukas kirjoitetaan isolla. Kiitos Kamuttaja kun kirjoitat sen isolla, kiitos siitä' mitä se osoittaa. Tulla sinkomiestä leikkivällä on apukoulukin jäänyt kesken, kun ei tiedä alkeitakaan kielioista eikä välimerkkisäännöistä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe