Kaasupoljin

Voisiko täältä saada vinkkejä tai tietoa. Googlaamalla ei löydy. Mazda6 on kyseessä ja sen kaasupoljin. Mistä johtuu, että se jumittuu jotenkin välillä. Jumittuu ainoastaan sitä painaessa, ei aina mitta usein. Tuntuu et se "törmää" johonkin ja joutuu painaa kovempaa. Onko vakavaa? Toki vien huoltoon, mut Kui pian sitä täytyy tehdä? Onko siis vakava juttu vai voiko ajaa jokin verran?

8

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutta.ja.ihmeellistä

Ehkäpä kaasuvaijeri vaihtoon.

• skfksfkljfkdld

Saattaa myös olla että kaasuläpän kotelo on likaantunut ja läppä jumittaa lian vuoksi. Varmuuden vuoksi voi tutkia myös itse kaasupolkimen "saranoinnin" josko itse poljin takertelee hiekan tms. takia.
        En edes tiedä onko siinä enää edes kaasuvaijeria vai sähköinen yhteys polkimen ja kaasuläpän välillä?

• skfksfkljfkdld kirjoitti:

Saattaa myös olla että kaasuläpän kotelo on likaantunut ja läppä jumittaa lian vuoksi. Varmuuden vuoksi voi tutkia myös itse kaasupolkimen "saranoinnin" josko itse poljin takertelee hiekan tms. takia.
        En edes tiedä onko siinä enää edes kaasuvaijeria vai sähköinen yhteys polkimen ja kaasuläpän välillä?

Kaasuläppä oon tänään putsannut. Vaijeri näyttää hyvältä :) saa nähdä poistuiko vika :) kohta kyytiin :)

• ExN38 kirjoitti:

Kaasuläppä oon tänään putsannut. Vaijeri näyttää hyvältä :) saa nähdä poistuiko vika :) kohta kyytiin :)

Kyllä se kaasiläpän ja sen putken putsaaminen kannatti :) ei takkuile enää 😂💪🏽 Kyl me naisetkin jotai osataan näköjään 😁

• skfksfkljfkdld
        ExN38 kirjoitti:

Kyllä se kaasiläpän ja sen putken putsaaminen kannatti :) ei takkuile enää 😂💪🏽 Kyl me naisetkin jotai osataan näköjään 😁

Ketkä "me"? Ole vaan nainen ihan itseksesi, minä olen mies :P

• skfksfkljfkdld kirjoitti:

Ketkä "me"? Ole vaan nainen ihan itseksesi, minä olen mies :P

No joo joo, mut Mä oon vaan niin tohkeissani nyt 😂 Kun oon ihan ensimmäistä kertaa nähnyt auton moottorin ilman kantta ja vielä ihte sorkin sen 😂

• srsrhsrr

Ihan yleinen tyyppivika tuo että kaasuläppäkotelo likaantuu pakokaasukierrätyksestä ja alkaa jumittaa etenkin kun auto on seissyt, esim yön yli. Kannattaa melkein opetella tekemään itse kun sitä saa muutaman vuoden välein puhdistaa. Ei ole hankala homma ja googlettamalla löytyy ohjeita.

• Näin Mä tein 😃💪🏽 Ja onnistui 💪🏽

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      70
      2560
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      57
      2420
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      154
      2016
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      59
      1896
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      136
      1718
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      57
      1270
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1241
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      85
      1144
    9. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      159
      1090
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      931
    Aihe