Äiti sano että kesällä rintsikat?

Eli juteltiin äitin kanssa vähän siitä että tunnen olevani jäljessä rintojen suhteen. Äiti sitten sano että kyllähän sulla sitä rintaa löytyy ja kesällä pitää jo rintsikoita tai alustoppeja käyttää. Ite oon vähän vastaan sitä koska tunnen varmaan olevani feikki koska ei mulla niitä rintoja nyt hirveesti ole. En ees nytten käytä mitään minitoppeja. Kyllä multa joidenkin paitojen alta näkyy mutta ei paksujen. Se sano että kun kesä tulee niin ei sitten ohuiden paitojen alta näy kaikki. Mutta kannattaisko mun suostuu muka nyt jo rintsikoihin? Ps oon kutosella ja meen syksyllä 7.

5

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R_ghan

Alustoppi ainakin ohuiden t-paitojen alla on minusta hyvä idea. Rintaliivit kannattaa hankkia vasta sitten, kun rinnat ovat kasvaneet sellaisiin mittoihin, että sopivat liivit löytyy. Itse olen aikuinen ja käytän molempia tarpeen mukaan.

• 1714

Samaa mieltä olen.

• hyvät-liivit-hyvä-mieli

Mun mielestä sun ei kannata miettii mitään alustoppii, vaan rintsikat heti. Rintaliivejä löytyy jo koosta AA 65 lähtien, ainakin Tokmannilla on aivan ihanat T-paitarintsikat tota kokoo. Ne on myös upeesti topattu juuri sieltä mistä pitääkin.
      Ostin 11 vuotiaalle tyttärelleni sellaiset ja hän on ollu tosi tyytyväinen niihin ja otti ne heti kouluunkin ja sano, että kaikki kaverit ihailee niitä, koska ne antaa jo vähän muotoja.
      Liivit on Finwear merkkiset ja makso 12,95€ ne on väriltään valkoiset ja tosi nätit tyttäreni päällä.
      Suosittelen! Tietenkin ostettiin niitä kahdet, että on toiset, kun toiset on pesussa. Tyttäreni lupasi pestä ne aina itse käsinpesuna.

• Kiitti vastauksista autto tosi paljon :). Jos jollakin muulla on vielä vastauksia niin tänne vaan:).

• hyvät-liivit-hyvä-mieli

Haluisin sulle vielä sanoo, että rintsikoita kannattaa aina sovittaa kaupassa, että saat sopivat ja oikeankokiset liivit. Lähde äidin kanssa sovittamaan niitä, sillä äidit tietävät rintaliiveistä paljon omasta vuosikymmenien kokemuksesta. Kuitenkin, vain sinä tunnet mitkä rintsikat sinun päälläsi tuntuvat parhailta. Ne rintsikat ovat odottaneet sinua, osta ne.
      Myös myyjän tietämystä kannattaa hyödyntää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      162
      13814
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      82
      9981
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      100
      9196
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8309
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      47
      6823
    6. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      43
      6593
    7. 151
      6216
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      97
      5146
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3955
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      405
      1349
    Aihe