Äiti sano että kesällä rintsikat?

Eli juteltiin äitin kanssa vähän siitä että tunnen olevani jäljessä rintojen suhteen. Äiti sitten sano että kyllähän sulla sitä rintaa löytyy ja kesällä pitää jo rintsikoita tai alustoppeja käyttää. Ite oon vähän vastaan sitä koska tunnen varmaan olevani feikki koska ei mulla niitä rintoja nyt hirveesti ole. En ees nytten käytä mitään minitoppeja. Kyllä multa joidenkin paitojen alta näkyy mutta ei paksujen. Se sano että kun kesä tulee niin ei sitten ohuiden paitojen alta näy kaikki. Mutta kannattaisko mun suostuu muka nyt jo rintsikoihin? Ps oon kutosella ja meen syksyllä 7.

5

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R_ghan

Alustoppi ainakin ohuiden t-paitojen alla on minusta hyvä idea. Rintaliivit kannattaa hankkia vasta sitten, kun rinnat ovat kasvaneet sellaisiin mittoihin, että sopivat liivit löytyy. Itse olen aikuinen ja käytän molempia tarpeen mukaan.

• 1714

Samaa mieltä olen.

• hyvät-liivit-hyvä-mieli

Mun mielestä sun ei kannata miettii mitään alustoppii, vaan rintsikat heti. Rintaliivejä löytyy jo koosta AA 65 lähtien, ainakin Tokmannilla on aivan ihanat T-paitarintsikat tota kokoo. Ne on myös upeesti topattu juuri sieltä mistä pitääkin.
      Ostin 11 vuotiaalle tyttärelleni sellaiset ja hän on ollu tosi tyytyväinen niihin ja otti ne heti kouluunkin ja sano, että kaikki kaverit ihailee niitä, koska ne antaa jo vähän muotoja.
      Liivit on Finwear merkkiset ja makso 12,95€ ne on väriltään valkoiset ja tosi nätit tyttäreni päällä.
      Suosittelen! Tietenkin ostettiin niitä kahdet, että on toiset, kun toiset on pesussa. Tyttäreni lupasi pestä ne aina itse käsinpesuna.

• Kiitti vastauksista autto tosi paljon :). Jos jollakin muulla on vielä vastauksia niin tänne vaan:).

• hyvät-liivit-hyvä-mieli

Haluisin sulle vielä sanoo, että rintsikoita kannattaa aina sovittaa kaupassa, että saat sopivat ja oikeankokiset liivit. Lähde äidin kanssa sovittamaan niitä, sillä äidit tietävät rintaliiveistä paljon omasta vuosikymmenien kokemuksesta. Kuitenkin, vain sinä tunnet mitkä rintsikat sinun päälläsi tuntuvat parhailta. Ne rintsikat ovat odottaneet sinua, osta ne.
      Myös myyjän tietämystä kannattaa hyödyntää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2253
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1875
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      12
      1436
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1387
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1160
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      63
      1139
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1010
    Aihe