Äiti sano että kesällä rintsikat?

Eli juteltiin äitin kanssa vähän siitä että tunnen olevani jäljessä rintojen suhteen. Äiti sitten sano että kyllähän sulla sitä rintaa löytyy ja kesällä pitää jo rintsikoita tai alustoppeja käyttää. Ite oon vähän vastaan sitä koska tunnen varmaan olevani feikki koska ei mulla niitä rintoja nyt hirveesti ole. En ees nytten käytä mitään minitoppeja. Kyllä multa joidenkin paitojen alta näkyy mutta ei paksujen. Se sano että kun kesä tulee niin ei sitten ohuiden paitojen alta näy kaikki. Mutta kannattaisko mun suostuu muka nyt jo rintsikoihin? Ps oon kutosella ja meen syksyllä 7.

5

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R_ghan

Alustoppi ainakin ohuiden t-paitojen alla on minusta hyvä idea. Rintaliivit kannattaa hankkia vasta sitten, kun rinnat ovat kasvaneet sellaisiin mittoihin, että sopivat liivit löytyy. Itse olen aikuinen ja käytän molempia tarpeen mukaan.

• 1714

Samaa mieltä olen.

• hyvät-liivit-hyvä-mieli

Mun mielestä sun ei kannata miettii mitään alustoppii, vaan rintsikat heti. Rintaliivejä löytyy jo koosta AA 65 lähtien, ainakin Tokmannilla on aivan ihanat T-paitarintsikat tota kokoo. Ne on myös upeesti topattu juuri sieltä mistä pitääkin.
      Ostin 11 vuotiaalle tyttärelleni sellaiset ja hän on ollu tosi tyytyväinen niihin ja otti ne heti kouluunkin ja sano, että kaikki kaverit ihailee niitä, koska ne antaa jo vähän muotoja.
      Liivit on Finwear merkkiset ja makso 12,95€ ne on väriltään valkoiset ja tosi nätit tyttäreni päällä.
      Suosittelen! Tietenkin ostettiin niitä kahdet, että on toiset, kun toiset on pesussa. Tyttäreni lupasi pestä ne aina itse käsinpesuna.

• Kiitti vastauksista autto tosi paljon :). Jos jollakin muulla on vielä vastauksia niin tänne vaan:).

• hyvät-liivit-hyvä-mieli

Haluisin sulle vielä sanoo, että rintsikoita kannattaa aina sovittaa kaupassa, että saat sopivat ja oikeankokiset liivit. Lähde äidin kanssa sovittamaan niitä, sillä äidit tietävät rintaliiveistä paljon omasta vuosikymmenien kokemuksesta. Kuitenkin, vain sinä tunnet mitkä rintsikat sinun päälläsi tuntuvat parhailta. Ne rintsikat ovat odottaneet sinua, osta ne.
      Myös myyjän tietämystä kannattaa hyödyntää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      33
      5108
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      268
      4952
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      55
      4446
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      68
      2422
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1848
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      26
      1798
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      20
      1767
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      79
      1713
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      14
      1532
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      106
      1470
    Aihe