No miltäs maistui? Nukuithan hyvin. ;)
Pikkulinnut lauloivat ja laulavat edelleen.
Maistuiko Uni?
7
382
Vastaukset 7
Pikkulinnut laulavat eli juoruavat.
- Maistuisuni
mutta kahdessa pätkässä 4 tuntia, niin kai se silloin ei maistunu :(.
- Huolestunutolen
Toivottavasti ongelmat ratkeaa ja saat paremmin nukuttua?
- UnivelkainenNukahtelija
Liiankin hyvin. Illalla olin nukahtanut sohvalle telkkari päällä josta heräsin puoli yhdeksältä. Ensin olin hiukan sekaisin unenpöpperössä enkä tajunnut kellon näyttämää aikaa.
Olin sekaisin ja mietin miten mä tässä sohvalla olen ja että pitää yöksi siirtyä sänkyyn unille.
Lopulta alkoi aivot herään ja tajusin puhelimen näyttävän kellonajaksi 8.30 eli nyt on aamu jo!
Sitten aloin kelaa iltaa läpi päässäni ja muistin että jäin vielä hetkeksi illalla sohvalle katsoon Seinfeldiä... Ja taisin nukahtaa... Uni maistui telkkarin mölyssä aamuun asti siinä sohvalla.
Nousin niissä miettiessä keittään kahvia kunnes keittiössä tajusin että "ei helvetin vittu.. Pakko ne silmälasit on päähän laittaa että näkee mitata tuon veden tuonne keittimeen. "
Lähdin käveleen yöpöydällä olevaa silmälasikoteloa kohti, mutta se oli tyhjä. Suuntasin sohvapöydän luokse mutta silmälasit ei ollut sielläkään. Sohvan selkänojallekaan en ollut niitä laskenut unisena illalla.
Aamun uusi pulma. Mihin olin silmälasit illalla unisena laskenut ?
Etsinnän jälkeen kalpenin sillä sain päähäni pelottavan ajatuksen. Etten vain ollut unisena ottanut ne pois häiritsemästä ja laskenut ne sohvalle viereeni ja nukkunut niiden päällä?
Peitto pois sohvalta ja sieltähän ne lasit löytyivät! Olin todellakin koko yön nukkunut niiden päällä. Onneksi ne eivät olleet menneet rikki tai vääntyneet kroppani painosta.
Nyt juon kahvia miettien että taisi työviikko olla raskas kun tuollai simahtelen ihme paikkoihin. - Kyllämaistui
Ja mikä uni :) olin suomen unelmien poikamies ja palaan taas ensiviikolla ja parikyt pääsee näyttämään kyntensä ja taistelemaan elämänsä rakkaudesta ;) mukavaa päivää kaivatulleni.
- eipainajaisia
uneksin sinusta mies, pyysit kyytiin ja autosi oli Cadillac (!), ehkä jatkoa seuraa seuraavina öinä...🎬
- parikertaa
heräsin muuten nukuin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100687
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16588Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
- 63491
- 68489