Onko hänen puoleltaan odotettavissa ero vai kestävä rakkaus? Onko todella vain niin kiireinen ja kiinni muualla, vai haluaako erota hiljalleen elämästäni feidaamalla? Vaikuttaa aidosti rakastuneelta silloin kun on läsnä, mutta nähdään vain niin harvoin.
Moi Mies 791
4
130
Vastaukset
- Kunhankysynvaan
Tai muuttuuko niin että aikaa on joskus vielä enemmän? Hän on minulle rakas eikä omalta puoleltani ole mitään halua erota. Näetkö onko hän se, joka pysyy elämässäni vai tuleeko joku toinen?
Liekkejä kyllä näkyy. Eli tunteet on molemminpuolisia. Näkyy olevan todella kiireinen, ja tilanne kestää jonkin aikaa. Tarkkaan en osaa sanoa, miten kauan. Ota rauhallisesti. Muuta tulta en takataskussa nähnyt.
- Kunhankysynvaan
Kiitos :) Vaikuttaa siltä, että sinä todella näet.
- Kunhankysynvaan
Nostan tämän vielä mies 791:lle, koska unohtui alun perin kysyessäni, että onko tällä toisella liekkejä myös jonkun muun kuin minun suuntaan. Saako vaivata vielä tämän verran?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706