Onko hänen puoleltaan odotettavissa ero vai kestävä rakkaus? Onko todella vain niin kiireinen ja kiinni muualla, vai haluaako erota hiljalleen elämästäni feidaamalla? Vaikuttaa aidosti rakastuneelta silloin kun on läsnä, mutta nähdään vain niin harvoin.
Moi Mies 791
4
123
Vastaukset
- Kunhankysynvaan
Tai muuttuuko niin että aikaa on joskus vielä enemmän? Hän on minulle rakas eikä omalta puoleltani ole mitään halua erota. Näetkö onko hän se, joka pysyy elämässäni vai tuleeko joku toinen?
Liekkejä kyllä näkyy. Eli tunteet on molemminpuolisia. Näkyy olevan todella kiireinen, ja tilanne kestää jonkin aikaa. Tarkkaan en osaa sanoa, miten kauan. Ota rauhallisesti. Muuta tulta en takataskussa nähnyt.
- Kunhankysynvaan
Kiitos :) Vaikuttaa siltä, että sinä todella näet.
- Kunhankysynvaan
Nostan tämän vielä mies 791:lle, koska unohtui alun perin kysyessäni, että onko tällä toisella liekkejä myös jonkun muun kuin minun suuntaan. Saako vaivata vielä tämän verran?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180