Kammiotakykardia

helpso

Kyselisin siis, että minkälaisia oireita kammiotakykardia aiheuttaa teillä joilla se on? Itsellä on välillä lisälyöntejä ja tänään aamulla tuli ehkä viideksi sekunniksi semmonen tunne, että olisi tullut muutama lisälyönti putkeen. Onkohan kammiotakykardia? Tunteeseen ei liittynyt mitään muita oireita. Olen ennenkin käynyt tutkimuksissa ja sielä otettiin ekg ja verikokeita ja niistä löyty sinustakykardia. Lisäyksenä vielä, että olen 16 vuotias.

1

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simppuiina

No tajuhan siinä lähtee ja kuolema koittaa jos ei omista tahdistinta tai joku ei elvytä.Itsellläni on elinikäinen kammiotakykardia- alttius,johtuen harvinaisesta sydänsairaudestani,joten tiedän mistä puhun.Tarkoitatko kammiolisälyöntisyyttä kenties,tai rytmihäiriöitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe