Moi, olisko sellaista monitoimityökalua jossa ei olisi veitseä ollenkaan tai veitsen voisi irroittaa helposti..
monitoimityökalut
5
392
Vastaukset
- hiomo-kulma
Tuunaa mieleisesi monitoimilinkkarin veitsistä taltta, ruuvimeisseli, piikki tms.,
onnistuu helposti kulmahiomakoneella. - NäinSeMeni
Joku Leathermanin pienin käsilaukkuvekotin on ilman veistä. Tarkoitettu pikkunäpertelyyn ja voi viedä koneeseen.
- victor-inox
Ennen koneeseen sai viedä monitoimilinkkarin jos terän pituus oli alle 6 cm.
Kerran huomasivat turvatarkistuksessa Victor Inox:ini, tutkivat sääntöjä tovin, mutta antoivat sitten takaisin kommenteilla: "Ai se olikin noin pieni".
Nykysääntöjen mukaan kaikki monitoimityökalut on kielletty.
Veikkaan että eivät tutki linkkaria tarkemin että onko siinä veistä. - Rebarit
Leatherman Rebar saa veitsettömänä versiona
- puistovaeltaja
Eihän monitoimityökalu ole mitään ilman veistä. Jos veistä ei saa ottaa lentokoneen matkustamoon, niin miksi pitäisi saada ottaa???
Ainakin Leathermanilla on yksi malli ilman veistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683159
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632594Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241632- 351625
- 591566