Oon ihastunu mun luokkalaiseen tyttöön ja en uskalla kysyä alax olee. Jutellaan jokapäivä jonkin ja nauretaan aika paljon myös tyhmille vitseille. Ongelma on että en uskalla kysyä alax koska en tiedä tykkääks se musta et jos ei tykkäis nii voisin nolata itseni jos se tykkääkkään musta mut on semmonen olo et se tykkäis musta. Tarviin vinkkejä kysymiseen ilman et nolaan itteni. Ja oon 11v.
Oon ihastunu ja tarviin apua
9
284
Vastaukset
Odota muutama vuosi.
- 3Euro70
kymmen.
Tutkimukset todistavat, että 7-11 vuotiaana aloitetut parisuhteet kestävät pisimpään, jopa kaksitoista päivää.
- Munapelii
Lähetä dick pic, autto muaki :D
- Tyttö167
Oon ite tyttö ja sinuna kysyisin vaan ei siitä haittaakaan ole.
Missä koulus oot muuten? - Olentäääällä
Kannattaa kysyy sillon kun se on yksin tai textareilla jos jännittää liikaa
- Paskapete
Jos et uskalla kysyä, sitten ei voi olla. Sinun on kysyttävä siltä alax?
- Seinäjoentyttö
Oo vaan rohkee mutta MIS koulus oot
- Tyttö05TekiDeittipalstan
Ok joo mä oon ihastunu yhteen poikaan meidän luokalla ja nyt kun koulu alkaa nii aion kysyy siltä et tykkääkse musta. Joo ja alan kutsuu sitä limeks😸💖💎😸💖💎😸💖💎😸💖💎😸💖💎😸💖💎
Joo ja käykää kattoon mun tekemää deittipalstaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576