Sulle tiedoksi, turha enää yrittää.
Löysin kuuman miehen
29
649
Vastaukset
- Kyysyynnn
Kenelle tiedoksi?
- palstahemmoille
palstan pojjjille
- simalla
Oliskin kamalaa, jos olisit kylmän miehen löytänyt. Minä join simaa ja kuuntelin huonoja vitsejä.
- kylymänmiehen
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Sanos muuta.
- sävaanosaat
https://www.youtube.com/watch?v=HrO82D_5220
uiiiihhhhhh - VoihanHitsi
Voi nenä sentään.
- pitkällesyksyyn
Ilmoitan taas jos kyllästyn tähän uuteen ja olen taas saatavilla. Mutta nyt on sen verran kiihkeää että ainakin kesä menee.
- naapurinnaikkonen
ja minä kun luulin että olet hetero, mutta ei sitten.
- homoheterojokumuu
Niin minäkin luulin, mutta sinähän sen paremmin tiedät.
- EikösTurhaa
Eikö nähdä missään? Kun joudut tällaisille palstoille kertomaan
- onkokoajankimpussa
Ei ehdi näkemään, ymmärrät varmaan, tää on helpointa ilmoittaa että ei kannata nyt enää vongata.
- jepymmärretty
Sä sanoi vaa moi....................
- fgjfjfgjjfg
Ai että "oon kokoajan kimpussa" :) Näinhän se meni. Aivan paskan hailee mulle oli sulla sit virtuaalinen tai oikea kuuma mies siellä niin ei tosiaan kiinnosta enää. Voit jatkaa purkkapalloja poksautteleva kakara leikkejä ihan keskenäs. Sen verran mussa muutit että oltuani tässä muutaman vuoden yksin haluan taas jonkun. Taidan keskittyä venäläisiin nyt, kaverilla on. Vitun paljon paremman näköisiä kun suomalaiset naiset, älykkäitä ja hyvin käyttäytyviä eli siis aikuisia.
- eikiinnostayhtää
Keskity minun puolesta vaikka lumiukkoihin, tai vaikka naapurin hevoseen. Tai voit keskittyä vaikka postilaatikoihin.
- hdhdfhfd
eikiinnostayhtää kirjoitti:
Keskity minun puolesta vaikka lumiukkoihin, tai vaikka naapurin hevoseen. Tai voit keskittyä vaikka postilaatikoihin.
Jos tällaisesta touhustakin jotain kiksejä saat niin... No hullu mikä hullu, huvinsa kullakin.
- etolekuumaet
hdhdfhfd kirjoitti:
Jos tällaisesta touhustakin jotain kiksejä saat niin... No hullu mikä hullu, huvinsa kullakin.
Se on sun kiksit ihan paskan haileita.
- ässää
Odotan
- Hgfgvcgh
Odottaako S nainen sua?
- ässää
Hgfgvcgh kirjoitti:
Odottaako S nainen sua?
Ei tietoa. Paljon asioita.
- Ääässsss
Onnea sulle sitten. Lopetan haaveilun meistä ja jatkan elämääni kunnes kohtaan hänet joka minut haluaa oikeasti! Hyvää jatkoa.
- mustätunnetsäoikean
Niin, oikea sanoisi; älä jätä minua rakas, en kestä ilman sinua. Et saa rakastaa muita kun minua. Olen hukassa jos et ole vierelläni. Älä jätä minua koskaan, ole kanssani koko loppuelämäni ajan.
Ja sitä rataa.
Eikävaan kuittailisi palstalla että mää ja mäkätä männessäs. - ssnainenonhänkuitenkin
Niin sullahan ei tietysti taas mitään tekemistä ton vittuilun kanssa tuolla. Eipä tietenkään niin...
- Vappusetä
Jes! Nai ittes tainnoksiiin. Niin minäkin teen. 😂
- vapputäti
Siitä puhe mistä puute, ei oo tainnu Vappusetä ihan viime vappuina käydä piparilaatikolla?
- Vappusetä
vapputäti kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute, ei oo tainnu Vappusetä ihan viime vappuina käydä piparilaatikolla?
Kyllä setä käy. Alkaa muuten nurkissa vinkua ja kolista, jos eräs piparipurkki unohtuu, niin pahalta kuin tuo saattaa kuulostaakin! Olen helppo nakki, mutta hyvästä syystä ja vieläpä ylpeä siitä.
- nytonkevät
Jotkut on helppoja nakkeja, jotkut vähän vaikeempia mutta jokainen kaipaa lämpöä tällaisena keväänä?
Oli opettavainen talvi, kylmä ja pineä. Sellainen talvi.
- mikämotiivipaskanjauhaja
Yrittääkö täällä joku aiheuttaa pahaa mieltä joillekin? Joillakin on valitettavasti suurempiakin murheita elämässä kuin palstat ja ikävät. Ei tämä ehkä liity häneen, joka on mielessä. Harmittaa kuitenkin hänen takiaan, jos ilkeillään.
- älänauratakuoliaaaksu
😂😂😂😂😂😂😂
Vitsipoikia liikkeellä, kaikki teekkarit ei näköjään ole vielä sammuneet.
- 88888888
Tästä ketjusta sai ainakin päivän naurut, kiitos 😂 !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004383
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422026- 631713
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331373Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581347Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706