Eli oon mun pariin viimeseen keskusteluihin saanut vastauksia että osta rintsikat. Mutta mun äiti sano että kesällä minitoppi tai rintsikat, joten miten sanon sille että haluun ne nytten? Oon äitini kanssa läheinen näissä jutuissa, mutta tää pelottaa. Haluisin kyllä suojaa niihin kun ne näkyy rumasti paitojen alta. Vähänniinkuin "törröttää", ja puskee ulos. Ootanko kesään vai kysynkö nyt? Jos kysyn niin miten?
Miten kysyn äitiltä rintsikoista?
1
180
Vastaukset
- Topatut
Sano äidille, että teillä on koulussa niin kovia pallopelejä, että arat nännit tarvitsee suojaa kunnollisista topatuista rintaliiveistä.
Äiti suostuu varmasti, mä käytin tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454