Tällästä keskustelua en oo nähny täällä joten joo.. Kertokaa ihan kenestä tubettajasta haluatte ihan sama onko negatiivista vai positiivista.
Mielipiteitä suomalaisista youtubettajista!
7
140
Vastaukset
- dfghdhjy
Pekka Luodeslampi Uncle Sam Patriot puhuu kovaa vaihtia ja soosisesti kuin tleketjutettu Lada joka hyppi jossain mäskikössä, mutta ihme ja kummitus siitä saa silti selvän
Krista Muhosella on liikaa nappia naamassa ja valtava meikki aina, ja sen alkuperäset vaaleet hiuxet ois nätimmät ku ne airasamuliininpunaiset
Markoboy 87 puhuu ja esiintyy tylsästi mutta siitä tehdyt uudelleensekoitukset naurattaa enite Ei niitä kestä katsoa. Tunnen aivojeni tuhoutuvan jo ensimmäisen ylienergisen tervehdyksen kohdalla.
- fddfdf
hitto ku Marko poisti vireeoistaan sen missä se oli jossai sairaalatutkimuksissa ja sitte sen viereen tuli istumaan pitkäksi aikaa se joku hitusen turkky mimmi joka uteli siltä kaikkee ja Marko sinä vaan kiherteli ja kiemurteli, vähän vaivaantuneena mutta lultavasti aika onnessaan kuitehi
Terve kaikki siellä juutupen maailmasta! Mä oon syöpätubettaja69, ja tänää pelataa maikräftii!
animehomo- kirjoitti:
Terve kaikki siellä juutupen maailmasta! Mä oon syöpätubettaja69, ja tänää pelataa maikräftii!
Ja se on moro kaikille, tänään olis vuorossa myday!
Suomitube on paskaa.
Paitsi kylmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664157Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D833754- 423245
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192578Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222447Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa532257- 482095
- 471798
- 361750
- 301586