Mielipiteitä suomalaisista youtubettajista!

prgtzzfghypthgg

Tällästä keskustelua en oo nähny täällä joten joo.. Kertokaa ihan kenestä tubettajasta haluatte ihan sama onko negatiivista vai positiivista.

7

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghdhjy

Pekka Luodeslampi Uncle Sam Patriot puhuu kovaa vaihtia ja soosisesti kuin tleketjutettu Lada joka hyppi jossain mäskikössä, mutta ihme ja kummitus siitä saa silti selvän
      Krista Muhosella on liikaa nappia naamassa ja valtava meikki aina, ja sen alkuperäset vaaleet hiuxet ois nätimmät ku ne airasamuliininpunaiset
      Markoboy 87 puhuu ja esiintyy tylsästi mutta siitä tehdyt uudelleensekoitukset naurattaa enite

• Markoboyn videoissa sentään on jotain erilaista.

• Ei niitä kestä katsoa. Tunnen aivojeni tuhoutuvan jo ensimmäisen ylienergisen tervehdyksen kohdalla.

• fddfdf

hitto ku Marko poisti vireeoistaan sen missä se oli jossai sairaalatutkimuksissa ja sitte sen viereen tuli istumaan pitkäksi aikaa se joku hitusen turkky mimmi joka uteli siltä kaikkee ja Marko sinä vaan kiherteli ja kiemurteli, vähän vaivaantuneena mutta lultavasti aika onnessaan kuitehi

• Terve kaikki siellä juutupen maailmasta! Mä oon syöpätubettaja69, ja tänää pelataa maikräftii!

• animehomo- kirjoitti:

Terve kaikki siellä juutupen maailmasta! Mä oon syöpätubettaja69, ja tänää pelataa maikräftii!

Ja se on moro kaikille, tänään olis vuorossa myday!

• yuggis_

Suomitube on paskaa.

Paitsi kylmis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      863
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      580
    5. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      577
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe