Näin ulkopaikkakuntalaisena vierailijana täytyy antaa tunnustus Kuopion kaupungille ja kuopiolaisille erittäin onnistuneesta vapunvietosta! Torilla oli aattona runsaasti opiskelijoiden ohjelmaa, ja vapunpäivänä oli tori täynnä kansaa ja torimyyjiä. Oli ilmapalloja ja musiikkia. Simaa ja munkkeja. Oli hieno konsertti Musiikkikeskuksessa. Kaikki onnistui yli odotusten! Ja torinympäristön kävelyalueet kruunaavat kaiken!
Kuopion vappu
4
94
Vastaukset
- Kuopiosucks
Vai niin. Taidat olla joku Kuopion kaupungin markkinointipelle. Läpikulkumatkalla poikettiin ja ei viitsitty pidempään seurata kännäämistä ja örveltämistä torilla.
- Kuopion.peppu
Kännääminen ja örveltäminen on Kuopiolaisittain hyvin vietetty vappu.
- Kuopio_on_paras
En ole markkinointipelle. Ei sinne torille ole pakko mennä juuri siihen aikaan, kun tietää siellä olevan kännääjiä. Itse en nähnyt yhtäkään todella humalaista, pienessä hilpeässä hiprakassa olevat eivät minua haittaa! Ilmeisestikään et kestänyt positiivista avaustani, tulee mieleen ettei vaan oma elämäsi olisi jotenkin kaltevalla pinnalla?
- Kuopio_on_paras
En ole markkinointipelle. Ei sinne torille ole pakko mennä juuri siihen aikaan, kun tietää siellä olevan kännääjiä. Itse en nähnyt yhtäkään todella humalaista, pienessä hilpeässä hiprakassa olevat eivät minua haittaa! Ilmeisestikään et kestänyt positiivista avaustani, tulee mieleen ettei vaan oma elämäsi olisi jotenkin kaltevalla pinnalla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076