KAUVatsantieťä ajaa Ford Mondeo mušta farmari vaalea tukkainén nainen ylinopeuksia!!!! olemme tulleet vastaan useamman kerran, kurvat ajaa hurjaa vauhtia!!! Mihinkähän on kiire??! Eikö osaa lukea??? Ottaisi huomioon että tiellä ajaa muitakin!!!
KAUVATSANTIE
7
629
Vastaukset
- fordonhyvä
Ei pidä olla kade jos joku ajaa Ford Monteolla.
- kauvatta
ONko ??? sulLa " tutKA vai mistÄ ti€dät yliNOpeud€n????
- turvallisuutta
Olen nähnyt että Kauvatsantietä ajetaan hurjaa vauhtia,etenkin naiset. Kaksi keltaista viivaa, ohitellaan vaan ja mutkissa tullaan keskellä ajorataa. Pitäisi lähteä aiemmin,ettei tule kiire!!!
- naistenmiäs
turvallisuutta kirjoitti:
Olen nähnyt että Kauvatsantietä ajetaan hurjaa vauhtia,etenkin naiset. Kaksi keltaista viivaa, ohitellaan vaan ja mutkissa tullaan keskellä ajorataa. Pitäisi lähteä aiemmin,ettei tule kiire!!!
Ei pidä olla kade jos nainen ajaa Kauvvattan tietä vaudikkaammin kuin sinä pikku raasu. Älä inise siitä.
- turvallisuutta
Oletko noin yksinkertainen,TURVALLISUUDESTA ON KYSE!!!!!!!!! Tiellä ajaa muitakin!!!! Tutkaa kaivataan kauvatsantillé,, kyllätulee rahaa!!!
- meideimeidei
vasuriRaisalta kortti pois ja äkkiä
- bensaasuonissa
Näkkee että täällä inisee mies kuskit jotka eivät uskalla ajaa kuutta kymppiä kovempaa Kauvvattan tietä. Te itte siellä olette tien tukkona!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565