Kun viroksi sanotaan "kuis käsi käy" ??
Mitä tarkoittaa..
9
7218
Vastaukset
- Kimi
Kysytään että miten sinulla menee...
Itse sitten voi kertoa itsestasi...- jjj
virolainen kaveri on n.15 v. kysynyt sitä kerran
viikossa meikäläiseltä ja olen aina vastannut
vaan että hyvin,hyvin joten nyt tuokin asia selvis. - Hästi
jjj kirjoitti:
virolainen kaveri on n.15 v. kysynyt sitä kerran
viikossa meikäläiseltä ja olen aina vastannut
vaan että hyvin,hyvin joten nyt tuokin asia selvis.Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
- DDDDDDDDDD
Hästi kirjoitti:
Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
Voi vastata myös, että ei paskemminDDD
- MyösNäin
Hästi kirjoitti:
Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
Kuidas läheb? Tänan, hästi. Mitä kuuluu? Kiitos, hyvää.
- aloittelija
Mites lähetään? Tänään, hässimään. Menikö hyvin?
- tyyris tyllerö
http://www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaat/ klikkaa karttaa VIRO ja käy läpi Pertti Nybergin mainiot kotisivut. Lopuussa sanakirja eli keskustelusanastoa.
- Anonyymi
Jätetään tämä tähän
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442369Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2662260- 1151604
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461320- 1151267
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271157PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741039
- 661007
- 70970