Kun viroksi sanotaan "kuis käsi käy" ??
Mitä tarkoittaa..
9
8925
Vastaukset
- Kimi
Kysytään että miten sinulla menee...
Itse sitten voi kertoa itsestasi...- jjj
virolainen kaveri on n.15 v. kysynyt sitä kerran
viikossa meikäläiseltä ja olen aina vastannut
vaan että hyvin,hyvin joten nyt tuokin asia selvis. - Hästi
jjj kirjoitti:
virolainen kaveri on n.15 v. kysynyt sitä kerran
viikossa meikäläiseltä ja olen aina vastannut
vaan että hyvin,hyvin joten nyt tuokin asia selvis.Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
- DDDDDDDDDD
Hästi kirjoitti:
Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
Voi vastata myös, että ei paskemminDDD
- MyösNäin
Hästi kirjoitti:
Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
Kuidas läheb? Tänan, hästi. Mitä kuuluu? Kiitos, hyvää.
- aloittelija
Mites lähetään? Tänään, hässimään. Menikö hyvin?
- tyyris tyllerö
http://www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaat/ klikkaa karttaa VIRO ja käy läpi Pertti Nybergin mainiot kotisivut. Lopuussa sanakirja eli keskustelusanastoa.
- Anonyymi
Jätetään tämä tähän
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83132956Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1982804Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy532405Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1661484Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään521209Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171202- 58873
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j13854- 19799
- 77784