Kun viroksi sanotaan "kuis käsi käy" ??
Mitä tarkoittaa..
9
8050
Vastaukset
- Kimi
Kysytään että miten sinulla menee...
Itse sitten voi kertoa itsestasi...- jjj
virolainen kaveri on n.15 v. kysynyt sitä kerran
viikossa meikäläiseltä ja olen aina vastannut
vaan että hyvin,hyvin joten nyt tuokin asia selvis. - Hästi
jjj kirjoitti:
virolainen kaveri on n.15 v. kysynyt sitä kerran
viikossa meikäläiseltä ja olen aina vastannut
vaan että hyvin,hyvin joten nyt tuokin asia selvis.Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
- DDDDDDDDDD
Hästi kirjoitti:
Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
Voi vastata myös, että ei paskemminDDD
- MyösNäin
Hästi kirjoitti:
Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
Kuidas läheb? Tänan, hästi. Mitä kuuluu? Kiitos, hyvää.
- aloittelija
Mites lähetään? Tänään, hässimään. Menikö hyvin?
- tyyris tyllerö
http://www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaat/ klikkaa karttaa VIRO ja käy läpi Pertti Nybergin mainiot kotisivut. Lopuussa sanakirja eli keskustelusanastoa.
- Anonyymi
Jätetään tämä tähän
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578910IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3116207Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661330Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61277- 1091091
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.78939Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43768MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666