Kun viroksi sanotaan "kuis käsi käy" ??
Mitä tarkoittaa..
9
7130
Vastaukset
- Kimi
Kysytään että miten sinulla menee...
Itse sitten voi kertoa itsestasi...- jjj
virolainen kaveri on n.15 v. kysynyt sitä kerran
viikossa meikäläiseltä ja olen aina vastannut
vaan että hyvin,hyvin joten nyt tuokin asia selvis. - Hästi
jjj kirjoitti:
virolainen kaveri on n.15 v. kysynyt sitä kerran
viikossa meikäläiseltä ja olen aina vastannut
vaan että hyvin,hyvin joten nyt tuokin asia selvis.Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
- DDDDDDDDDD
Hästi kirjoitti:
Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
Voi vastata myös, että ei paskemminDDD
- MyösNäin
Hästi kirjoitti:
Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
Kuidas läheb? Tänan, hästi. Mitä kuuluu? Kiitos, hyvää.
- aloittelija
Mites lähetään? Tänään, hässimään. Menikö hyvin?
- tyyris tyllerö
http://www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaat/ klikkaa karttaa VIRO ja käy läpi Pertti Nybergin mainiot kotisivut. Lopuussa sanakirja eli keskustelusanastoa.
- Anonyymi
Jätetään tämä tähän
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958356- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562574- 482185
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788