Kun viroksi sanotaan "kuis käsi käy" ??
Mitä tarkoittaa..
9
7483
Vastaukset
- Kimi
Kysytään että miten sinulla menee...
Itse sitten voi kertoa itsestasi...- jjj
virolainen kaveri on n.15 v. kysynyt sitä kerran
viikossa meikäläiseltä ja olen aina vastannut
vaan että hyvin,hyvin joten nyt tuokin asia selvis. - Hästi
jjj kirjoitti:
virolainen kaveri on n.15 v. kysynyt sitä kerran
viikossa meikäläiseltä ja olen aina vastannut
vaan että hyvin,hyvin joten nyt tuokin asia selvis.Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
- DDDDDDDDDD
Hästi kirjoitti:
Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
Voi vastata myös, että ei paskemminDDD
- MyösNäin
Hästi kirjoitti:
Pakko korjata, kun suomalaiset näköjään aina vääntää sen tohon muotoon... kysymys kuuluu siis "Kuidas käsi käib?". Kuulumisien kyselyähän se siis on, kuten joku täällä informoikin. Vastata voi vaikkapa "Hästi" (=hyvin) tai "Halvasti" (=huonosti) :)
Kuidas läheb? Tänan, hästi. Mitä kuuluu? Kiitos, hyvää.
- aloittelija
Mites lähetään? Tänään, hässimään. Menikö hyvin?
- tyyris tyllerö
http://www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaat/ klikkaa karttaa VIRO ja käy läpi Pertti Nybergin mainiot kotisivut. Lopuussa sanakirja eli keskustelusanastoa.
- Anonyymi
Jätetään tämä tähän
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135