Kyseenalaista mainetta bisnestoimillaan sekä käytöksellään niittänyt tamperelainen Up Education/Universal Players bisnesmies Mikko Saarni puuhastelee nykyisin Olli Jokisen kanssa hockey akatemiassa "General Managerina"
https://www.sfhockeyacademy.com/youth-aaa-hockey/staff/ Wow!🙈🙊
Up Education kuopattu 2016
5
188
Vastaukset
- NollasikoMikkoTaseet
UP Education toiminta päättyi 2.3.2016, mutta toimintaa jatketaan edelleen sivutoiminimellä Pirkanmaan Välitystoiminta Oy..
Up:in toimintahan pyöri tappiollisena viimeiset vuodet. - Hyihirvitys
Ah nämä vaihtaritoiminnassa rakastaa olla manitzereitä sun muita isoja titteleitä.
Vaihtarinvälityksessä/ihmiskaupassa mukana olo ei todellakaan ole mikään meriitti. Ovat vain mielivaltaisuuden ja törkeän käytöksen mestareita.- EnKestäNäitäTyyppejä
Niinpä! Oltiin kuolla nauruun, kun luettiin tota Mikon meriittiä: "He has also years of experience in coaching, and managing in different levels of youth and Junior hockey from around the world. Mikko has the experience of top Junior hockey from Europe as well as North America..."
Että ihan different levels ja around the world! Hehheh! On tainnu Mikko ihan ite runoilla pienessä sievässä vähän meriittiä itselleen.... Herra kun on täysin tuntematon suuruus Suomen lätkäpiireissä.
- Dengliderin
Liittyykö Hockey Academy jotenkin Saarnin vaihtaritoimintaan? Pääseekö lätkän pelaajat sinne?
- VaiGeneralManagerHah
Ei liity. On haettava erikseen. Tällasia lätkä akatemioita on maailmalla, mutta Suomeen ei olla saatu. Opetushallitus? Tässä kaksi hyväkästä tekee bisnestä. Jokis Olli ja Saarni, joista jälkimmäinen tosiaan lätkässä nimetön tapaus, mutta egoa riittää niinku Ollillakin, joka aikoinaan NHL:ään päästyään käveli jonojen ohi ja jos joku huomautti, missä on jonon pää, niin Olli vastasi keltaset lasit nokallaan "Etteks te tiedä kuka mä oon? Olli Jokinen Los Angeles Kings!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893738Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861287