Tietokoneeni lakkasi varoittamatta tallentamasta mitään tiedostoja.
Ilmoittaa näin: "Tiedostoja ei ole enempää" -ja siitä eteenpäin ei pääse...
Huomasin ensin tämän Wordissa, mutta muidenkaan tiedostojen tallentaminen ei onnistu.
Missähän vika?
Tiedostojen tallennus ei onnistu
20
1799
Vastaukset
- Oon-tyhmä
Osaiskohan joku antaa vinkkiä, mistä etsiä?
"Tiedostoja ei enempää"... mistä ihmeestä tämä lie oire?
Mitä tahansa tallentaessa tulee tämä ilmoitus. Outoa,,,- erytry
Oletko varma että kirjoitit tuon virheilmoituksen oikein?
- windowsinvika
Windows kovin winkura jossa mikään ei toimi.
- Anonyymi
w10 tulee omituisia ilmoituksia tosi usein. Olisko se saastunut?
- Oonko-tyhma
"Tiedostoja ei ole enempää" - se on virheilmoitus keltaisella kolmiolla ja huutomerkillä täydennettynä!
Olen ymmällä. Win 10 käytössä ja Office on 2007.
Omin päin en selviä, vaikka koneita käyttänyt työssä kohta 30 vuotta...- LukemallaOppii
Googlettamalla pikaisesti löytyi;
https://support.microsoft.com/fi-fi/help/921541/how-to-troubleshoot-problems-that-occur-when-you-start-or-use-word - Anonyymi
Ei w10 koskaan toimi.
- kaikki_jo_tallennettuko
Jos ei tiedostoja enempää ole, niin ei se myöskään voi silloin niitä enempää tallentaa, se masiina.
- vanhanortti
Sama homma - yrittäessäni tallentaa sovellusta, ilmestyy näyttöön ´tiedostoja ei ole enempää´. Tiedosto ei myöskään tallennu ...ja kaikki office -paketin ohjelmat lakkasivat toimimasta.
- NeuvojaKaivataan
Täällä myös sama ongelma. Saan esim. jonkun jo valmiina olevan excel-tiedoston avattua ja tallennettua samalla nimellä kuin mitä aiemmin on ollut, mutta en tallennettua uudella nimellä. Onko ongelmaan ratkaisua??? Oon yrittänyt jo vaikka mitä....
- Neuvotonta
Täälläkin löytyy samaa ongelmaa ja kovasti toivottaisiin ratkaisua, viimeisenä oljenkortena olen konetta kyllä liikkeeseen viemässä mutta haluaisin ensin kokeilla koti konstein
- SamaVika
Ja aivan samaa ongelmaa pukkaa. Virustorjunta ei löydä mitään. Levyn eheytys tai virheentarkistus ei auta, eikä löydä mitään ihmeellistä. Lisäksi Windowsin oma Valokuvat-sovellus on lopettanut toimintansa samoihin aikoihin; yrittää aueta, mutta sammuu itsekseen saman tien. Liittyneekö sitten samaan sotkuun vai ei? Ongelma vaivannut jo noin pari viikkoa.
Uusia tiedostoja en ole saanut luotua, kuin kopioimalla vanhoja vastaavia eri hakemistoihin ja nimeämällä uudelleen.
Koittakaas nyt joku keksiä selitys tuolle.- SamaVika
Heti kun kyselee apua, nin sitä sitten löytyy sattumalta muualtakin.
Ainakin Asus-laptopin ollessa kyseessä löytyi nuihin yllämainittuihin ongelmiin toimiva korjausohje:
https://answers.microsoft.com/fi-fi/windows/forum/apps_windows_10-winapps/tallentaminen/1dd7fda9-1a0f-4c2b-b3fe-60cabd2f344d - Iviä
Kyllä! Sama vika oli mun Asus-koneessa ja tuolla linkillä korjautui. "I found this to be a problem with ASUS laptop or desktop machines that have the ADSM service pre-installed with the operating system. I didnt look too much into it, but with removal of this service, the problem was resolved.
First, stop the running ADSM service
Control panel (Ohjauspaneeli) - administrative tools (Valvontatyökalut) - services (Palvelut), and stop the ADSM service
Then back in control panel (Ohjauspaneeli)- programs and features (Ohjelmat ja toiminnot) - remove ASUS data security management program (Poista asennus).
windows will request a restart (Käynnistä uudelleen)..... you should do it. - NeuvojaKaivataan
Asuksen kone myös itsellä, kiitos neuvosta, taas tallennus onnistuu :)
- nimimerkkiö
asus minullakin. kiitos ohjeista. nyt toimii
- Anonyymi
nimimerkkiö kirjoitti:
asus minullakin. kiitos ohjeista. nyt toimii
ei ole asus vika vaan windows vika.
- savettaa
Toshiba - tallentaessa ilmoittaa, että tiedostoa ei löydy.
word ja Photo shop elements - Anonyymi
Lenovo: Notepad ei tallenna.
- Anonyymi
Kyllä se on windowsin vika, eikä konemerkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516953Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414674HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972657- 1381944
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161419
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191105mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101049