On 12v tyttö. Ja mietin tässä että tarviinko rintsikat? Käytän nytten minitoppeja mutta välillä ei tunnu riittävän... Kun näkyy läpi ja tolleen. Oon rintojen alta 68 ja päältä 77. Jos tarviin niin mistä saa? Joku semmonen paikka missä ei oo pelkkiä tylsiä, ja ei tietenkään kaarituellisii. Ja vielä se et mikä mun koko on, kun laitoin nyt noi mitat tohon niin osaako joku kattoo? Jos nyt tarviin niin kokeilen kyllä ennen ostoa, mutta joku suurin piirtein koko on kiva tietää. Kiitos vastauksista.
rintsikat?
1
205
Vastaukset
- rintsikkakaupoille
Sun koko on A65, tai AA65. Rintsikat pitää aina sovittaa. Ajattelit ehkä paksusti topattuja, jotka suojaavat herkkiä nännejä, vaikka raisummissakin pallopeleissä. Topatut rintsikat ovat myös lämpöiset talvipakkasella ja kevään viimassa. Antavathan ne toki vähän naisellisia muotojakin, jota monikaan ei pidä ollenkaan pahana asiana.
Lähde äidin kanssa rintsikkaostoksille, niin saat hyvää tietoa liiveistä ja varmasti äiti ne liivit myöskin maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell2468025Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1223367Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve872935Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka92845"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1332509- 252273
Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382202Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee371716- 241690
- 221421