Olin menossa tuttavien kanssa Tainan laavulle paistamaan makkaraa.Eihän siellä ollut kuin hiillos jäljellä.Mitä siellä lie tapahtunut.
Tainanlaavu
13
540
Vastaukset
- Harminpaikkaa
Mopopoikain leikeistä syttyi ja siinä se.
- crossman
oli ilmeisesti polttopuut loppunu kesken niin oli tuikannu koko paskan tulee
- lopparilantelta
Näytti Ukkonen voimansa ja salma lävähti. Mutta EU-maksaa.
- VakuutusKunnossa
Vakuutusyhtiö maksaa.
- Poliisille_Vinkki
Aloittaja on todennäköinen palon sytyttäjä! Hyvin yleistä on, että pyromaani itse liittyy palon "kauhistelijoihin", koska haluaa huomiota ja tarkkailla muiden reaktioita.
http://www.lansi-savo.fi/uutiset/lahella/suosittu-tainan-laavu-tuhoutui-yollisessa-tulipalossa-mantyharjussa-hoitokunta-ei
"— Kello 20.30 aikaan illalla ei ollut mitään merkkejä tulesta. Ja kuka tulisi räntäsateessa paistamaan makkaraa?"
Viesti on lähetetty samana iltana kello 21.08!- SamaJatkaa
No olikin tuhoutunut jo viikkoa aikaisemmin. Eipä sitten todista mitään.
- tulitikutkateissa
onks tää nyt joku mäntyharjun sherlock holmes?
- Ihanhoopo
tulitikutkateissa kirjoitti:
onks tää nyt joku mäntyharjun sherlock holmes?
kohta sen syyttävä sormi kääntyy varmana osottamaan kuuluisaa menestyvää taiteilijaa ja ilman mitään syytä
Ihanhoopo kirjoitti:
kohta sen syyttävä sormi kääntyy varmana osottamaan kuuluisaa menestyvää taiteilijaa ja ilman mitään syytä
Kake tuskin ajelee siellä mopopoikien kanssa.
- NoloaTuollainenTodella
Ihanhoopo kirjoitti:
Eli kuka ihmeen nolo pelle se taas jälleen kerran muka niin kuuluisa ja menestyvä taiteilija muka on?
Sano koko nimi, että koko kylä saa jälleen kerran nauraa huutonauraa! - HuomaaKunSaapuu
NoloaTuollainenTodella kirjoitti:
Eli kuka ihmeen nolo pelle se taas jälleen kerran muka niin kuuluisa ja menestyvä taiteilija muka on?
Sano koko nimi, että koko kylä saa jälleen kerran nauraa huutonauraa!Taas on Kopi kehissä 😉
- OnkoNäyttöä
JussiÄssä kirjoitti:
Kake tuskin ajelee siellä mopopoikien kanssa.
Milläs perusteella sinä mopopoikia syyttelet tuhopoltosta?
Miksi Kakea pitäisi täällä erikseen mainita ilman asiaa? Tai ylipäätään ketään? OnkoNäyttöä kirjoitti:
Milläs perusteella sinä mopopoikia syyttelet tuhopoltosta?
Miksi Kakea pitäisi täällä erikseen mainita ilman asiaa? Tai ylipäätään ketään?Edelliseen viestiin viitaten.Mopopoikia ei ole syytetty.Kuultu kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200