Jos karhun puukolla tappaa...

Kukkook

Jouttuuko linnaan, jos karhun puukolla tappaa?
Kullankaevaja aekonnaan 1950 luvulla otti senaekusella kameralla kuvan hyökkeevästä karhusta ja sitte vasta anpu ohttaan. Siinä ei miehellä lapa vapajanna.

8

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinköhän-teki

Vai otti se kuvan? Kukahan mahto olla tuo kuvaaja?

• Todennäköisemmin hautaan joutuu kuin linnaan.

• Ei joudu linnaan ei. Eikä taida päästäkään 6.12.

On huomioitava metsästyksen ajankohta ja luvanvaraisuus. Jos on luvallinen aika ja lupa-asiat kunnossa, puuko aseena karhunkaatoon ei olisi niin tuomittavaa, varsinkaan silloin jos olet suorittanut sillä lakien ja asetusten edellyttämän puukonheittokokeen. Puukko on heitettävä rihlatun putken läpi 90 sekunnin sisällä neljä kertaa 75 m:n etäisyydeltä halkaisijaltaan 17 cm:n maalikuvioon osumalla siihen kaikilla neljällä heitolla. Lisäksi kannatta huolehtia siitä, että puukon terä ei ole ns. full metal jacket, vaan siinä on oltava lyijyä, muovia tai reikä kärjessä. Veriuraa ei tässä tapauksessa vaadita, mutta se on suositeltavaa.

Muuten se olisi metsästysrikos jos siinä puukolla onnistuisit, ja seuraamukset sen mukaiset. Sakkoa lankeaisi ja muuta mukavaa. Puukko menetetään tietysti rikoksentekovälineenä valtiolle ja linnaan siitä tuskin pääsisi. Mähkön multiin niin todennäköisesti, kuten ruskisoldat jo totesikin.

PS. 1950- luvun jutun uskon täysin. Ennen oli miehet rautaa ja laivat puuta..
      https://www.youtube.com/watch?v=ecg9ZQ_EDAE

• Näinköhän-teki

Juupas. Jotkut uskoo Jumalaankin. Nyt ei ollut kysymys siitä uskotko sinä tuon jutun, vaan minä halusin tuon nimen esille. Sitten voidaan keskustella lisää.

• Lurps

Karhu-Korhonen oli kyseinen kullankaivaja.

• Näinköhän-teki

No niinpä oli. Ei muuten ottanut valokuvaa.

• videoija

Kamuttaja on tappanut karhun kirvellä ja tää on tosi juttu siitä on videokin lataan sen ensi viikolla tänne

• ampumalla.tappo

On se kyllä tietääkseni tappanu karhun mutta kiväärillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2755
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1044
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      911
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      847
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      837
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      804
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      719
    Aihe