Personalhuset Staffing Group Oy ???

kesäsiivoojaksi000

Onko kokemuksia ??

10

5609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PSG11

      On. Pieni vuokratyöfirma, itsellä käynyt tuuri ja saanut pitkiä tuurauksia.

    • Psg-isku

      Todella huono työpaikka, en suosittele kenellekään. Haastattelussa puhuivat palkan erilaiseksi kuin todellisuudessa oli, määräaikaisissa sopimuksissa on turvattu vain työnantajan etu, jos lopetat työn aiemmin kuin sopimuksessa ollaan kirjattu, joudut maksamaan poissaolo päivien palkat takaisin psg:lle. Itse työskentelin Lahdessa Iskussa ja voin todeta etten enään ikinä mene psg:n tai Iskun työtehtäviin.

    • Ei_jatkoon_psg

      En suosittele todellakaan. Jos työpaikalla tulee jokin ristiriita tai esimiehesi on kertonut heille jotain huonoa palautetta - uskovat esimiestä kuin kirveen silmää ja sinulle ei anneta minkäänlaista mahdollisuutta antaa omaa vastinettasi asiaan. Edes kysyttäessä et saa itseäsi koskevia tietoja ulos psg:ltä. Muuttavat vastauksiaan jatkuvasti oman etunsa mukaisiksi. En suosittele.

    • Luottamusmeni

      Tampereelta en myöskään voi suositella. Palkkaluokka liian alhainen tekemästäni työstä, personal husetin yhteyshenkilö oli alkuun sitä mieltä että mulle kuuluisi korkeampi palkka mutta juteltuaan asiakkaansa kanssa joka ei tähän suostunut, ei yhtäkkiä voinutkaan nostaa palkkaani oikealle tasolle. Väittää myös että ei tiennyt että teen sellaista työtä mitä olen tehnyt, vaikka hän on itse mulle tän työn tarjonnut ja ei ole koskaan mistään muusta puhuttu vaan mulle ollut työnkuva selkeä ja tästä on kirjallinen todiste. Palkkaa en saa korotettua ainakaan heidän kauttaan ja ihmettelen suuresti kun henkilö toimii vielä luottamusmiehenä, että mitä virkaa sillä pestillä on jos ei pysty työntekijää edustamaan tällaisessa asiassa.

      En voi suositella!

    • Anonyymi

      Ei maksa TES palkaa joka palkkaluokkaan kuuluu, vaan listan alhaisinta. 3lk. palkka 5-6lk. töistä ilman firman tuotantopalkkioita! Pekkasia ja vuosilomia ei ole psg:n tekijöillä ja nolla-sopimus!

      Laki on sellainen, että samasta työstä sama palkka, mutta psg:n kautta se menee siten että pitää elättää psg:n henkilökuntaa joten se työherkku on 5-7€/t pienemmällä palkalla tehtävä!...

      No näyttää siltä, että työherkku kiinostaa halvallakin, koska firmoissa alkaa olla suurella prosentilla psg:n tekijöitä?

      Oma on valinta, en suosittele!

    • Anonyymi

      Lastenhoitohommissa ei ongelmaa, kiva haastattelija. Lomat korvataan suoraan palkkaan.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvin toiminut ainakin lastenhoitajana keikkaileminen.
        Olen eläkkeellä ja teen vain osa-aikaista
        työtä. Voin valita aamulla keikan ihan omien voimieni mukaan. Tykkään.


    • Anonyymi

      Eikös se ole vuokrafirma, niillä eipekkasiatai sairaslomakorvauksia ole

      • Anonyymi

        Ruotsalainen vai tanskalainen sijoittajako tarvitsee nyt orjatyövoimaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsalainen vai tanskalainen sijoittajako tarvitsee nyt orjatyövoimaa?

        Onpa epätoivoinen firma..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe